Presenteer je account

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.089
De reden dat ik in het speedtopic wil verder gaan is inderdaad om die onzin hier te laten verdwijnen. Al heb ik het eerder over jouw/jullie onzin


Maar ga er dan verder op in? Jij zegt dat je ze 1 vs 1 kan pakken, terwijl enige wat ik nu weet en lees is dat zoiets in de verste verte niet is gebeurd.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Kan me van Candice wel herinneren dat ze in 2016 het SK geragequit hebben, een gegeven moment liep het niet meer en gooiden ze het bijltje erbij neer, middenin het toernooi. ;)

Sinds Damn er niet meer is stelt het niet veel meer voor of wou je anders stellen?

Met deze uitspraak etaleer je fijntjes je gebrek aan kennis over de Speed-Wereld.

Kan me verder wel goed vinden in Tim’s stelling dat oldschool-spelers in individueel opzicht vrij overschat zijn, maar in deze sectie van het forum is dat benoemen natuurlijk een beetje zoiets als olie op het vuur gooien aangezien zich hier veel spelers van de oude garde bevinden. Moet wel gezegd worden dat oldschool’s goede teamspelers zijn, dat is een positieve noot die niet mag ontbreken in deze post.
 
Reactiescore
2.303
speeders zijn toch in het algemeen overrated.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Net als dat je op normale werelden tegenwoordig ook weer veel hoort hoe goed men wel niet is. Kan ook best geloven dat tim010 relatief goed is tov de andere speeders, maar als je echt goed zou zijn had ie verder op tw ook wel wat neergezet
 
Reactiescore
1.089
Kan me van Candice wel herinneren dat ze in 2016 het SK geragequit hebben, een gegeven moment liep het niet meer en gooiden ze het bijltje erbij neer, middenin het toernooi. ;)
Met deze uitspraak etaleer je fijntjes je gebrek aan kennis over de Speed-Wereld.


Kan me verder wel goed vinden in Tim’s stelling dat oldschool-spelers in individueel opzicht vrij overschat zijn, maar in deze sectie van het forum is dat benoemen natuurlijk een beetje zoiets als olie op het vuur gooien aangezien zich hier veel spelers van de oude garde bevinden. Moet wel gezegd worden dat oldschool’s goede teamspelers zijn, dat is een positieve noot die niet mag ontbreken in deze post.

Maar waarop is dat gebasseerd dan dat oldschool speedspelers individueel overschat zijn? Van dat ene toernooitje in 2016 waar tim010 niet aan mee heeft gedaan en waar Candice daar van de 7 rondes die ze speelden maar 3x in de top 3 (en 1x 4e) wist te eindigen? Nadat ze al bijna heel 2015 niet (1 of 2 rondes?) en maar een minimale hoeveelheid (nog eens 7) in 2016 aan speeds hadden gespeeld?

Ook van de 5 namen van spelers die genoemd werden heeft tim010 er niet gespeeld met 2, beweerde hij zelf de meeste te 1 vs 1'en en o.a. Candice eruit te starten, waar hij zo blijkt nu niet of nauwelijks tegen heeft gespeeld. Wat moet ik daarvan nou serieus nemen? Dat kan toch niet? Ten minste het lijkt me heel onlogisch dat 1 iewat minder toernooitje voor Candice na 2 roestige jaren, tekenend zou moeten zijn voor alle old school speeders.

Ik vind het prima dat jullie een mening hebben hoor. En zeker op het gebied van speeds zullen jullie er veel meer verstand van hebben. Maar dit is gewoon dom geroep tegen mensen die zich niet (kunnen) verdedigen en de enige die het doet (Candice), heeft ook nog eens een solide punt ook...
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77953

Guest
Ben toch benieuwd wanneer je ons eruit heb gestart, gezien ik me niet een ronde kan herinneren dat we ooit tegen je gespeeld hebben. Heb het even opgezocht en ik kan alleen #1500 (Barb random stammen ronde) vinden waar we allebei speelde. We startte daar iedereen dik eruit inclusief jou dus, eindigde op rank 1 boven je terwijl we een dikke noobstam hadden en zowat de halve speed onder massa lagen. Volgens mij werd je ook nog eens gecarried door Davey daar. Dus enlighten me wanneer je ons eruit hebt gestart.



Alsof endless ene kloot zegt, tis puur wie de meeste speeds speelt met het huidige niveau en het aantal speeds. Little recuse en zeker peutertje waren nou niet bepaald de beste speeders en hadden altijd hun leger aan slaafjes nodig.



Nogmaals ben benieuwd wanneer je ons dan gerekt zou hebben.



Man je bent echt volledige onzin aan het spuien hier. Met candice speelde we regelmatig solo/duo speeds waar we tegen een enorme overmacht moesten spelen en we elke speed standaard top 3 ODD eindigde. Desondanks toch vaak gewonnen.



Vandaar dat we elk stammentoernooi wonnen destijds waar iedereen gelijke kansen had. Je probeert hier nu lekker makkelijk te scoren door te bashen op mensen die al tijden zijn gestopt, helaas voor je ben ik recent weer begonnen met spelen.

Internationale speedkampioenschap 2013(?) hebben jullie niet gewonnen.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Als zelfs een mod het zegt... moeten we maar cancellen?
Mijn inspiratie was op, staan we ook niet meer voor lul :p
Wat ik zei, classic awards oid is wss meer animo voor. Heb behalve het spotprentencontest geen contest gezien die een succes was op de classic.
 
Reactiescore
660
speeders zijn toch in het algemeen overrated.

Eerlijk gezegd, dat idee heb ik ook. Veel speeders hebben wel eens een classic meegepakt, weinig hebben het gehaald.
Thomas daarentegen, wat een topper.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Toch grappig hoe je als speeder wordt beoordeelt op je normale werelden/classics. Ofwel speel je met een grote groep mensen ofwel heb je consistent veel tijd om te spelen, als je die zaken niet hebt zal je nooit een goed resultaat neerzetten op een classic. De spelers hier weten dat maar negeren het argument gewoon.

Net als dat je op normale werelden tegenwoordig ook weer veel hoort hoe goed men wel niet is. Kan ook best geloven dat tim010 relatief goed is tov de andere speeders, maar als je echt goed zou zijn had ie verder op tw ook wel wat neergezet

Deze post bijvoorbeeld, je mag dan wel een paar classics gewonnen hebben maar dit is appelen met peren vergelijken.

"Kan ook best geloven dat Big Bang relatief goed is tov de andere classic spelers, maar als die echt goed zou zijn had ie wat meer speeds gewonnen".

Ik ga toch ook geen classic spelers op hun speedprestaties beoordelen om daarmee te beweren of ze goed zijn op de classic. Opmerkelijk hoe veel classic spelers van de speedserver blijven maar plots blijken ze allemaal speed experts te zijn.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Toch grappig hoe je als speeder wordt beoordeelt op je normale werelden/classics. Ofwel speel je met een grote groep mensen ofwel heb je consistent veel tijd om te spelen, als je die zaken niet hebt zal je nooit een goed resultaat neerzetten op een classic. De spelers hier weten dat maar negeren het argument gewoon.



Deze post bijvoorbeeld, je mag dan wel een paar classics gewonnen hebben maar dit is appelen met peren vergelijken.

"Kan ook best geloven dat Big Bang relatief goed is tov de andere classic spelers, maar als die echt goed zou zijn had ie wat meer speeds gewonnen".

Ik ga toch ook geen classic spelers op hun speedprestaties beoordelen om daarmee te beweren of ze goed zijn op de classic. Opmerkelijk hoe veel classic spelers van de speedserver blijven maar plots blijken ze allemaal speed experts te zijn.
Gaat ook niet erom of je classics hebt gewonnen, maar of je de keren dat je speelde wel iets neerzette. De speed speelt allang bijna geen hond en wordt er bijzonder veel gestabt, als je je dan neer zou moeten zetten moet je dat op een classic of normale wereld doen, want speed geeft echt geen beeld er van atm. Denk dat het vrij logisch is dat de mensen op het speed forum je wel goed vinden, maar hier niet, staat in verhouding met de prestaties. Je wil blijkbaar hier erkenning krijgen en goed gevonden worden, nou dan moet je andere dingen doen dan speeds spelen. En als je die erkenning niet wil of hoeft, zou ik ook niet meer reageren want het wordt zo een beetje een zinloze discussie.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Je mag me oordelen al wat je wil van de classic/normale werelden, ik heb nooit de tijd, medespelers, motivatie of stam gevonden om een wereld van begin tot einde te doorzien. Ik ben nooit weggespeeld maar heb ook niet veel uitzonderlijke dingen gedaan op classics / normale werelden. Behalve dan W33 maar 1 domme actie door mijn stamleiding en de hele community weigert naar de andere 15 maanden te kijken. Maargoed ik heb mezelf ook nooit als 1 vd beste wereld/classic spelers neergezet, dus daar kan ik me helemaal in vinden.

Wat niet kan is dat jij, zonder kennis van zaken mijn speedprestaties komt beoordelen zonder enige gegronde basis behalve wat je hebt gehoord van je vriendjes die actief waren toen ik nog aan het leren speeden was. Je absoluut geen idee hebt wat ik tussen 2016 en nu heb gedaan op de speedserver, welke spelers/teams ik heb bevochten. Op welke servers ik heb gespeeld en welke tornooien ik heb aan deelgenomen / gewonnen. Jij hebt absoluut geen enkele clue en omdat je een classic speler bent heb je het recht om dat allemaal te negeren. Je moet niet spreken over zaken waar je niets van weet.

Of jij me nu mag of niet laat ik in het midden, maar jij zou ook reageren als iemand zaken begint te insinueren die geen steek houden betreffende je skills/bereikte prestaties, althans dat vermoed ik.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Je hele argument bestaat uit het feit dat ik geen clue zou hebben, maar jij echt totaal geen idee hebt wat ik wel of niet weet. Ik weet dat elke speed speler als door een adder gebeten reageert als je zegt dat de speed niks is, maar het is wel zo dat bijna niemand de speeders als goeie spelers ziet. Kan je blijven zeggen dat niemand een clue heeft, prima. Maar zoals ik zei, als je serieus wil worden genomen zal je op andere vlakken het ook moeten laten zien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan