Presenteer je account

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.303

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Toen was die community ook al dood dikke

Heb je zelf speeds gespeeld dan? De tijd van de speedstammen was gewoon een heel andere manier van spelen. Het ding is individueel waren de meesten niet super goed, laten we het speedkampioenwaardig noemen. Het viel minder op door de speedstammen. Dat de speedstammen er de laatste jaren niet meer zijn betekent niet dat er geen goede spelers meer zijn.

Ik kon een louder than boom, Candice Swanepoel, Costi, Little recuse, ... er al uitstarten in 2014 voor ik echt goed was. Elke old gen uit een speed stam die in de laatste 5 jaar is terug gekomen komt niet in de buurt van me. Het SK van 2017 deden naast het team van little recuse(endles 2, lang 1e) en het team van peutertje (endless 1) ook nog spelers zoals Kulta lakko mee etc. Ik heb 2016-2017 zitten vechten tegen de franse speedstammen op de franse server. Daarnaast ben ik vorig jaar op een internationaal speedtornooi top 8 verkozen door o.a. roemenen, fransen, brazilianen, britten,.. En ik deed al deze dingen solo.

Dus ja ik zou het graag anders stellen. Ik zal bescheiden blijven en zeggen dat er mogelijks 2 spelers in damn individueel beter waren dan mij op het moment dat ik in 2017 het SK won. Maar ik wil erbij zeggen dat ik het graag had uitgetest om te bewijzen dat het er maar 1 was.

Die old gens zijn zwaar overrated ;)
 

Deleted User - 487958296

Guest
Herinner me niet dat je iets presteerde in 2014
 
Reactiescore
2.039
Heb je zelf speeds gespeeld dan? De tijd van de speedstammen was gewoon een heel andere manier van spelen. Het ding is individueel waren de meesten niet super goed, laten we het speedkampioenwaardig noemen. Het viel minder op door de speedstammen. Dat de speedstammen er de laatste jaren niet meer zijn betekent niet dat er geen goede spelers meer zijn.

Ik kon een louder than boom, Candice Swanepoel, Costi, Little recuse, ... er al uitstarten in 2014 voor ik echt goed was. Elke old gen uit een speed stam die in de laatste 5 jaar is terug gekomen komt niet in de buurt van me. Het SK van 2017 deden naast het team van little recuse(endles 2, lang 1e) en het team van peutertje (endless 1) ook nog spelers zoals Kulta lakko mee etc. Ik heb 2016-2017 zitten vechten tegen de franse speedstammen op de franse server. Daarnaast ben ik vorig jaar op een internationaal speedtornooi top 8 verkozen door o.a. roemenen, fransen, brazilianen, britten,.. En ik deed al deze dingen solo.

Dus ja ik zou het graag anders stellen. Ik zal bescheiden blijven en zeggen dat er mogelijks 2 spelers in damn individueel beter waren dan mij op het moment dat ik in 2017 het SK won. Maar ik wil erbij zeggen dat ik het graag had uitgetest om te bewijzen dat het er maar 1 was.

Die old gens zijn zwaar overrated ;)

Hoe is het relevant of ik zelf ooit speeds gespeeld heb? Ik zit al sinds de originele speedchat erin dus ik krijg gewoon alles mee.
Dat je goed kan starten maakt je niet per se een goede speeder he? Jij gaat mij echt niet wijsmaken dat jij beter bent dan een Phobia of Bik, zelfs ltb en candice betwijfel ik ten zeerste.

Snap ook niet waarom je andere servers erbij betrekt want die zijn ook gewoon trash.
Correctie ik begrijp net dat .cz en .de nog wel meevielen
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hoe is het relevant of ik zelf ooit speeds gespeeld heb? Ik zit al sinds de originele speedchat erin dus ik krijg gewoon alles mee.
Dat je goed kan starten maakt je niet per se een goede speeder he? Jij gaat mij echt niet wijsmaken dat jij beter bent dan een Phobia of Bik, zelfs ltb en candice betwijfel ik ten zeerste.

Snap ook niet waarom je andere servers erbij betrekt want die zijn ook gewoon trash.
Correctie ik begrijp net dat .cz en .de nog wel meevielen

Natuurlijk is het relevant of je zelf een speeder bent. Als je geen hol ingame speedervaring hebt, hoe ben je dan in staat zaken te beoordelen? Je zat in een chat met zelfverheerlijkers die vaker subjectief dan objectief zullen over zichzelf verteld hebben, idem over andere servers. Leuk voor je dat je in een speedchat zat maar daarmee ben je meer een chat-mascotte dan een kenner.

Dat goed starten niet gelijk is aan goed speeder is nogal obvious, de reden dat ik ook zei dat ik al goed kon starten voor ik goed was. Verder is dat de reden dat ik zoveel beter ben dan zoveel andere spelers. Er kan amper iemand even goed fighten als mij in een 1 vs many situatie.

Nou Phobia en Bik zijn volledig voor mijn tijd, ltb en candice heb ik meegemaakt en in een 1v1 kan ik ze zeker hebben. Ik zal geen 10 out of 10 zeggen maar ik ben niet beschaamd om 7-8 vd 10 te beweren.

Je argument dat andere servers trash zijn is ook bullshit, ik vraag me af hoeveel damn spelers een 1 v 5 tegen het franse speedteam zouden winnen, omdat ze enkel hebben leren spelen met stamback-up gok ik geen enkele. Verder is dat oordeel van de trash server gebaseerd op het aantal goede spelers. Heb je 10 goede spelers die elke ronde 5v5 spelen wordt het goed genoemd. MAar als er 3 goede spelers zijn die 1 vs 2 spelen zou het ineens minder voorstellen? Dat is complete bullshit en ik kan je zeggen dat er gemiddeld 4-6 goede spelers op fr speelden in 2016-2017 waar ik het solo ging uitvechten.

Dus nee je bent nogal biased door een chat vol old gen speeders die zichzelf overschatten. Ik heb afgelopen maandag nog 2 arrogante old gen speeders eruit gestart die mijn speedkampioenstitel ook zaten weg te lachen. Toen puntje bij paaltje kwam bleek dat mijn startmethode nog niet was uitgevonden in hun tijd. Dus nee, je moet niet alles geloven wat de oude garde wil beweren, tis niet omdat ze niet willen toegeven dat anderen beter kunnen worden dat er niemand effectief beter is.

Hoezo zouden er trouwens tussen 2007-2013 al die pro's geweest zijn en van 2013-2020 niemand dat niveau gehaald hebben? Je ziet toch zelf in dat dat niet klopt...

Herinner me niet dat je iets presteerde in 2014

Wauw al een even grote kampioen begrijpend lezen als je makker. Ik zei letterlijk dat ik in 2014 nog niet goed was, maar ik zag toen al in dat ik wel op hun niveau ging raken. Ik beweer toch niet dat ik in 2014 de beste was xd. Ik beweer dat ik in 2017 toen ik mijn kampioentitel haalde , jou en 2 van je stamleden had weggespeeld voor de ronde halfweg was. Vervelende old gens




Fijn tot zo ver mijn betoog, wil je er verder op ingaan kom naar het speedforum of speel eens een ronde, mss dat dat helpt om je te overtuigen.
 
Reactiescore
1.094
Als reactie op een backgefirede uitspraak schrijf je een betoog met wat ongefundeerde uitspraken van een a4tje hoe goed je wel niet was en hoe andere (specifiek old gens) overschat zijn/waren zonder dat ze een weerwoord kunnen geven. Klinkt naar mijn idee wat gek.

Tussen een cl en speed zitten natuurlijk vele verschillen maar vond die keer dat je BG was (en ik o.a. je vv deed) op de classic(cl13) dat jezelf nou ook niet echt een sterke indruk achterliet. Fyi dat was notabene in 2017.

Dus bij deze is de hele speedcommunity overschat vanaf 2017 inclusief jij.
Kijk mamma ik kan ook random dingen roepen!!!

Even zonder dollen, als je speed old gens overschat noemt om de eerste 2 genoemden zelf niet tegen te hebben gespeeld hoe kan je dan dit soort dingen roepen?
 

Deleted User - 487958296

Guest
Wauw al een even grote kampioen begrijpend lezen als je makker. Ik zei letterlijk dat ik in 2014 nog niet goed was, maar ik zag toen al in dat ik wel op hun niveau ging raken. Ik beweer toch niet dat ik in 2014 de beste was xd. Ik beweer dat ik in 2017 toen ik mijn kampioentitel haalde , jou en 2 van je stamleden had weggespeeld voor de ronde halfweg was. Vervelende old gens

In 2017 speelde ik geen tw, laat staan speeds. IJzersterk bericht heb je weer geschreven.

Enige wat ik me van je herinner is dat je goed kunt farmen en kunt snipen. Epic.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Reactiescore
1.037
Natuurlijk is het relevant of je zelf een speeder bent. Als je geen hol ingame speedervaring hebt, hoe ben je dan in staat zaken te beoordelen? . Leuk voor je dat je in een speedchat zat maar daarmee ben je meer een chat-mascotte dan een kenner.
Ik denk dat je door in een chat te zitten wel degelijk een redelijk beeld kan vormen over hoe mensen spelen, voornamelijk als die chat ook regelmatig gaat over spelgerelateerde zaken.
 
Reactiescore
139
Ik kon een louder than boom, Candice Swanepoel, Costi, Little recuse, ... er al uitstarten in 2014 voor ik echt goed was.

Ben toch benieuwd wanneer je ons eruit heb gestart, gezien ik me niet een ronde kan herinneren dat we ooit tegen je gespeeld hebben. Heb het even opgezocht en ik kan alleen #1500 (Barb random stammen ronde) vinden waar we allebei speelde. We startte daar iedereen dik eruit inclusief jou dus, eindigde op rank 1 boven je terwijl we een dikke noobstam hadden en zowat de halve speed onder massa lagen. Volgens mij werd je ook nog eens gecarried door Davey daar. Dus enlighten me wanneer je ons eruit hebt gestart.

Het SK van 2017 deden naast het team van little recuse(endles 2, lang 1e) en het team van peutertje (endless 1) ook nog spelers zoals Kulta lakko mee etc.

Alsof endless ene kloot zegt, tis puur wie de meeste speeds speelt met het huidige niveau en het aantal speeds. Little recuse en zeker peutertje waren nou niet bepaald de beste speeders en hadden altijd hun leger aan slaafjes nodig.

Nou Phobia en Bik zijn volledig voor mijn tijd, ltb en candice heb ik meegemaakt en in een 1v1 kan ik ze zeker hebben. Ik zal geen 10 out of 10 zeggen maar ik ben niet beschaamd om 7-8 vd 10 te beweren.

Nogmaals ben benieuwd wanneer je ons dan gerekt zou hebben.

Je argument dat andere servers trash zijn is ook bullshit, ik vraag me af hoeveel damn spelers een 1 v 5 tegen het franse speedteam zouden winnen, omdat ze enkel hebben leren spelen met stamback-up gok ik geen enkele.

Man je bent echt volledige onzin aan het spuien hier. Met candice speelde we regelmatig solo/duo speeds waar we tegen een enorme overmacht moesten spelen en we elke speed standaard top 3 ODD eindigde. Desondanks toch vaak gewonnen.

Dus nee je bent nogal biased door een chat vol old gen speeders die zichzelf overschatten.

Vandaar dat we elk stammentoernooi wonnen destijds waar iedereen gelijke kansen had. Je probeert hier nu lekker makkelijk te scoren door te bashen op mensen die al tijden zijn gestopt, helaas voor je ben ik recent weer begonnen met spelen.
 
Reactiescore
139
Zet je post op het speedforum en ik antwoord erop, zo moeilijk ist niet

Je begint hier je onzin te spuien, kan je hem prima hier voortzetten.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Je begint hier je onzin te spuien, kan je hem prima hier voortzetten.

De reden dat ik in het speedtopic wil verder gaan is inderdaad om die onzin hier te laten verdwijnen. Al heb ik het eerder over jouw/jullie onzin

Hoeveel smurfen gaan jullie nog sturen btw, gaan jullie ff samen rtond de tafel zitten voor ik 20x hetzelfde moet vertellen tegen jullie?
 
Reactiescore
510
Ook in 2017 was het speedniveau niet hoog meer hoor, Tim. En ik speelde toen wel af en toe ;)
 
Reactiescore
660
Ik heb ook twee speeds gespeeld!
 
Reactiescore
1.094
En dan stemde ik nog voor je met de community awards omdat je je posts deftig onderbouwd @Sseg. Deze nu was echt wel complete rommel, maargoed als je verder wil zeveren, kom naar het speedforum. Het dode classicforum heeft straks meer speedgerelateerde posts dan wat anders.

https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/praattopic.125909/page-331#post-6369023

Ach je maakt een grapje, dan mag je ook wel kunnen incasseren. Je post vervolgens een half a4tje en daar steek ik je een beetje de draak mee.
Maar prima ik zal wel reageren, al ben ik net zo van mening als Ownage dat je dat best ook gewoon hier kunt doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan