Presenteer je account

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.506
Presenteer je account classic!


Beste forumgebruikers,

Competities zijn altijd goed voor dit forum geweest. Brengt onze vijandigheid naar boven, de hoster krijgt veel PP voor omkoping en het zorgt op de laatste plaats voor levendigheid op dit forum!

Welke account is de beste van de wereld? Het doel is dat ieder account een leuk, interessant, origineel en spannend verhaal schrijft over de rol van zijn account op deze wereld. Verder mag iedereen zijn fantasie de vrije loop laten, om je account op een zo leuk en goed mogelijke manier aan de wereld te presenteren. Het doel is dus om je account te verkopen aan de rest van de wereld maar met name de jury.

Deze contest krijgt maar 1 topic, je mag dus reageren, maar discussies verplaats ik vrij snel naar het topic flop/top stammen.

Hoe doe je mee?

- Je moet een serieus account (top 100) op de wereld hebben om deel te kunnen nemen.
- Je hebt één inzending per account, deze inzending wordt in dit topic geplaatst.
- Je accountnaam moet in de inzending vermeld staan.
- Een bash naar de vijand toe is toegestaan, maar er wordt wel van jullie verwacht dat dit op een respectvolle manier gebeurd.
- Het moet een serieuze inzending zijn(ik bepaal dit (en heb altijd gelijk).
- Je inzending mag niet groter zijn dan 2 posten en biedt voor de deadline ingeleverd te worden.
- Je inzending moet voldoen aan de forumregels.
- Bij het inzenden van een post stem je in dat je accountnaam tijdelijk opgeslagen wordt.

Beoordeling

De maximaal haalbare score van de jury is 100 punten. Bij deze contest is er ook een enquête zal elke stem ook punten opleveren. Welke inzending uiteindelijk de meeste punten krijgt wint.

- Inhoud van het verhaal (70punten)
Hoe origineel is het verhaal? Was het interessant en spannend om te lezen? Bevat het niet overdreven veel onwaarheden of is het uit de duim gezogen? Zit er humor in?

- Schrijfstijl (20punten)
Zijn er mooie verbanden gelegd tussen de teksten in? Was het gemakkelijk te lezen? Moest je dingen vaak overlezen? Zijn er mooie vergelijkingen getrokken? Zijn er niet te veel spelfouten gemaakt waardoor het hinderlijk werd? Is er niet 100x het zelfde verteld? Is het taalgebruik netjes?

- Uiterlijke verzorging (10punten)
Hoe is de alinea opbouw? Heeft het verhaal genoeg inhoud en lengte? Is er creatief gebruik gemaakt van kaartjes of spotprenten?

- Enquête (1p per stem)
Ook bij deze contest zal er gebruikt worden gemaakt van een enquête die drie dagen open zal staan. Elke stem die je krijgt staat gelijk aan 1 punt. (er zal weer op dubbelaccounts worden gecontroleerd)

De Jury

De jury zal bestaan uit circa 4 spelers, die niet actief zijn op deze wereld. Lees je dit nu toevallig en speel je niet op deze wereld, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan deze contest? Stuur dan even een PM naar mij (The Minion). De jury krijgt van mij het bestand in de bijlage opgestuurd om deze in te kunnen vullen.

Bij deze contest zijn er drie jury leden aanwezig:
1. The Minion
2.
3.
4.

Vrijwilligers mogen zich uiteraard bij mij melden.

Prijzenpot

De prijzenpot bestaat uit 1000pp’s

1ste prijs: 1000 premiumpunten
2e prijs: 800 premiumpunten
3e prijs: 500 premiumpunten

Winnaar enquête: 500 premiumpunten

Sponsors:
Inno: 500 pp
Jo Han: 1000 pp
Swag: 1000 pp
Minion: 300pp​

Succes aan alle deelnemers gewenst, houdt het respectvol en veel plezier bij het lezen/maken.

Deelnemen kan tot Zaterdag 22 februari 23:59
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.506
Zou de deadline ook misschien iets later mogen? Laten we zeggen volgende week zaterdag 22 feb? @The Minion

Mijn ervaring zegt me dat deadlines in het weekend nooit gehaald worden, maar als jij zegt dat je dan pas tijd hebt wil ik dat best doen.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Pixelated Art N.V.
Het bedrijf dat opstartte als een domme grap, en hoogstwaarschijnlijk op dezelfde wijze zal eindigen, aan u gegeven door PR manager Tim.

1581714426955.png

Alles veranderde toen de vuurnatie… Mijn excuses, dat is de presentatie van vorig jaar.


Om het account Pixelated Art voor te stellen moeten we even terug naar het verleden gaan. Alles begon in een chat, ergens op het wereldwijde web. Maar dit was niet zomaar een chat, dit was de Age of Empires chat. En dat betekent, dat deze chat gevuld was met spelers die beseften dat ze niet bestemd waren voor Tribalwars. Het was echter wel zo, dat ze elkaar hadden gevonden dankzij Tribalwars, waardoor ze het voor altijd zouden koesteren in hun hart. Het was uit deze liefde voor het spel dat het idee groeide om nog eens een kans te wagen. Hier en daar flakkerde dat idee op, maar het ging alweer snel liggen. Wie had er namelijk premium punten? En toen, uit het niets, verscheen er een aankondiging. Een nieuwe classic was geboren, en deze zou iedereen gelijke kansen bieden. Het idee vlamde weer op, meer en meer spelers werden warm voor het idee, en met een laatste smeekbede was de hele chat overtuigd. Het stond vast, de Age of Empire boys gingen hun Empire op de Classic vestigen, veroveren en verdedigen, dat zou hun taak worden.

Nu werd deze beslissing vrij lichtzinnig gemaakt, de echte problemen moesten nog beginnen. Deelnemen is één ding, maar onder welke vlag willen we strijden? Wat zal onze boodschap zijn? Wat zijn onze doelen? Een account bespelen, een account managen, dat moet je goed doen, net zoals een bedrijf gerund wordt, zo moet een account ook behandelt worden. Ten gevolge van deze gedachtegang zal er vanaf nu naar het bedrijf verwijzen worden in plaats van het account. Vier spelers zouden een bedrijf oprichten, en dus gingen ze rond te tafel zitten. “Hoe zullen we onze firma gaan benoemen?” was de eerste grote vraag op de vergadering. Na een kort overleg was er een besluit genomen, we zouden voortaan als enter name here door het leven gaan. Later op de vergadering werd ikzelf als PR manager aangesteld met de opdracht onze uitstraling en bedrijfsstrategieën uit te werken. De eerst vraag aan mijn adres was het maken van een profielplaatje, een logo als het ware. Door de gebrekkige fotoshop skills van de manager gaf deze het sarcastische antwoord: “Sure, pixelated art” refererend naar zijn wel bestaande paint skills. Wat er toen gebeurde is zeer onduidelijk, had iemand die reactie verkeerd begrepen? Was het een vergissing? Misschien was het wel voorbestemd. Het enige dat we weten is dat vanaf dat moment we unaniem voor de naam Pixelated Art gingen. En zo beste lezers, kwam ons bedrijf tot stand.

We nemen even een korte pauze, zodat onze verteller zijn keel kan smeren. Ik zal van dit stiltemoment gebruik maken om even wat sidenotes mee te geven. Wat zonet werd verteld, was gericht om ons ontstaan te verklaren. En mooi en ontroerend verhaal waar ongetwijfeld enkele traantje bij gelaten zijn. Nu weet ik dat ons publiek verschillende interesses heeft en dat we tot nog toe geen aanstootgevende zaken hebben verteld, maar niet gevreesd na de pauze die bijna ten einde is, zullen we genoeg stof leveren voor zij die graag discussiëren. We zullen het namelijk hebben over de cijfers van het bedrijf, de groei, de omzet, de plannen en de bereikte mijlpalen. Hoewel wij van het bedrijf natuurlijk naar de buitenwereld toe reclame zullen maken, willen wij u even laten weten dat we intern een realistischere kijk hebben op de gang van zaken. Vergeef ons dat wij onze eigen vuile was niet gaan buiten hangen. Daarvoor rekenen wij op u, ons publiek. En hiermee sluit ik af en geef ik het woord weer door aan onze verteller.

Het is 24 januari 2020, omstreeks 13u30, elders in het land zit iedereen klaar, net als ons. De F5 toetsen sneuvelen met tientallen per minuut, en toen was hij daar, de 22e Classic. De race om de grondstofmijnen naar 30 te bouwen is begonnen. De eerste 10 uur verlopen vrijwel zonder probleem, haasje over met al onze conculega’s ergens onderaan de top 50. Elkaar uitloggen zonder het te melden bleek alvast een groot communicatie probleem dat vroegtijdig zou moeten aangepakt worden. Maar het ergste moest nog komen, de nacht van 24 op 25 januari, de eerste nacht van de classic, deze maakt of breekt je account zoveel was duidelijk. Vechten tegen de slaap, de opslag laag houden en de activiteit hoog, het blijk al sinds jaar en dag het succesplan te zijn om de eerste dag van een classic te overleven. En zo besloten we mee te doen, het resultaat was er naar, pagina 1 in de ranglijst, het eerste blad, gratis reclame voor de firma. De top 25 waar we vastbesloten waren om in te blijven, we zouden er alles aan doen om erin te blijven. Links en rechts om ons heen in de ranglijst vielen spelers weg, de drang om een stal te bouwen, de nood aan slaap, boze mama’s die computers afpakten,… En wij stegen verder, een plek in de top 10 was het aangename resultaat.

De dagen die volgen veranderen weinig, iedereen kent zijn job binnen het bedrijf en alles loopt gesmeerd. Naast het organiseren van ons bedrijf, werkten we ook aan het aantrekken van klanten. Ons profiel werd mooi ingekleed met, hoe kan het ook anders, Pixelated Art. En al snel kwamen de eerste bestellingen binnen, van over de hele wereld trok men naar ons voor kwaliteitsplaatjes maar ook veel dichte buren namen contact op. Aangezien onze policy klantgericht was, waren we uiterst beleefd en zo werden onze klanten uiteindelijk fans, vrienden, aandeelhouders. Onze vriendelijk zowel ingame als in de chats leverde meer op dan we hadden verwacht, meer dan we hadden gehoopt, zelfs meer dan we eigenlijk wouden hebben. Hier een daar hadden buren het lastig met de hoge werkdruk van de classic, ze gaven het op. Velen van hun boden aan dat wij hun gebouwen zouden bezetten om de productie van ons bedrijf te kunnen verhogen. Hoewel we zelf nooit zulke businessvoorstellen hebben opgestart, besloten we dat het niet verstandig was deze opportuniteiten af te wijzen. De buur hield er toch mee op, of het nu gratis naar de concurrent ging of naar ons, iemand zou er toch een voordeel uit halen. Zo bevonden we ons in een situatie waar het bedrijf vlot groeide. De eerste locatie uitbreidingen gingen moeizaam, we hebben enkele hevige concurrentiestrijden moeten voeren. Er waren zelfs enkele vijandig gezinde bedrijven die probeerden onze gebouwen te bezetten. Gelukkig heeft onze vakbond zich toen verzet en de vijanden verdreven.

En zo bevinden wij ons op een mooie positie op de markt, we kunnen mooie groeicijfers voorleggen met weinig verliezen. We bezitten met onze huidige rang 7 een mooi markt aandeel. Wij zijn er ons van bewust dat we veel in onze schoot geworpen hebben gekregen, zij het niet doelbewust. De forecast voor volgend kwartaal bevat dan ook lagere groeicijfers, maar wij zullen er alles aan doen om onze firma te laten uitbloeien tot de grootste firma van de Classic. We zijn nog niet getest geweest, we hebben nog niet het achterste van ons tanden laten zien, of onze firma de concurrentiestrijd zal overleven zal de toekomst uitwijzen. Wij van Pixelated Art, zullen ons best doen, dat is alles wat we willen. De firma dankt u.


Voor u weggaat, vergeet niet dat er dit weekend een 5% discount actie loopt voor Valentijn. Tevens geven we gratis rode pixels weg. U kan ook een reactie achterlaten over deze voorstelling, wij behandelen feedback op onze volgende vergaring zodat we naar de toekomst toe onze klanttevredenheid op peil kunnen houden



1581714708652.png

*Nadat we beschuldigd worden van internen wil ik hier gerust verder op ingaan maar dat past niet in onze inzending om deze wedstrijd te winnen.


Document signed and approved by Bram, Antwan, Juno, Dries, Naïm, Tim en de anonieme minions.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Introductie
Frequente bezoekers van dit forum hebben mijn naam waarschijnlijk recentelijk al voorbij zien komen in een controversiële discussie over katapulten, waar de reacties er niet om logen. Buiten deze details is negatieve publiciteit óók publiciteit en dat pakt natuurlijk niemand me meer af. :biggrin: Nog steeds word ik nachtenlang zwetend wakker, half dromend over stenen die met een noodgang door mijn katapulten gelanceerd worden en de houten daken van Zug's smederij en adelshoeve vernietigen. Maar dat is allemaal verleden tijd! (Net als mijn clustertje daar :sad:) Ik ben een hele aardige jongen en wil jullie graag meer vertellen over het prachtige account genaamd "Pedik"!

Historie Deze houd ik kort want niemand geeft fucks om geschiedenis
Een tijdje geleden ben ik, na een pauze van ommenabij 5 jaar, weer begonnen met Tribalwars.

De Classic
Omdat ik overal kriebels kreeg van alle Premiumfuncties en buffs en alles die ik tegenkwam op W72, besloot ik mij in te schrijven voor de Classic. Heerlijk, een wereld zonder al die *18+ scheldwoord*, waarbij Tribalwars gespeeld kan worden zoals Tribalwars naar mijn mening gespeeld hoort te worden. Het voelt een stuk eerlijker. De RNG besloot mij middenin de core te gooien en na een redelijke start (steeds rond de top 20 gebungeld) werd ik weer eens wat overmoedig. Ik zag een dorpje, wou het dorpje, viel het dorpje aan maar het dorpje besloot niet aan deze plannen mee te werken. Resultaat? Een massabegraafplaats ten zuiden van mijn houthakkers en een klap wat betreft mijn groei, maar daarentegen wèl voor bijna 2 dagen de ODA-ranglijsten mogen aanvoeren! :cool2:

3dKBC2n.png


Zoals bovenstaand tekstje al een beetje doet vermoeden, ging het daarna wat minder. Ik groeide in een redelijk tempo door, maar door de manier waarop ik de wereld in was gegaan zat ik niet in een stam die iets te vertellen had en werd ik al vrij snel ingesloten door N00BS, NL. en Lions. Uiteindelijk heb ik dan ook maar eieren voor mijn geld gekozen en ben ik begonnen met een ambitieus plan! Dat plan zal ik met jullie delen in het volgende hoofdstuk genaamd:

Ligging
Ik lag dus naast Zugzwang. Destijds de nummer 1 van de wereld tussen zijn nummer 1 stam, met aan mijn zuidkant de nummer 2 stam. Wat is dan iets dat je vooral niet moet doen als je een toekomst wilt? Juist! Ze boos maken en daarna ook nog eens katapulten gebruiken. En wat deed ik? Juist! Ze boos maken en daarna katapulten gebruiken! And well, that backfired. Als de lezers er even een vergrootglas bij pakken, is op de onderstaande low-res map mijn originele ligging te zien. Ik ben/was de gele (en die witte) puntjes, blauw waren mijn stamgenootjes, lichtgeel was Zugzwang en oranje waren de N00BS.

8l3DPEQ.png


Dat ligt nu wat anders. Ik heb de vredespijp gerookt met mijn ex-buren, m'n dorpen aan ze gedoneerd aangezien m'n troepen toch behoorlijk opraakten en het voor alle partijen tijdverspilling was. Het was een kwestie van tijd tot ik niets meer kon doen en verslagen was. Ik kreeg wel de mogelijkheid om 2 dorpjes te behouden, waar ik nog steeds zeer dankbaar voor ben en waaruit grote dingen voort zijn gekomen. Want hierbij presenteer ik u... mijn huidige, spetterende cluster!

6xOKDxc.png


Tactisch ben ik naar het Oosten getrokken, dwars door de clusters van de grootste spelers van de Classic. Hoewel mijn cluster er op dit moment misschien meer uitziet als de spread van het Coronavirus over de echte wereld, zit er wel degelijk een tactisch masterplan achter. Ik noem het, met dank aan m'n homie Philippus II van Macedonië (die helaas al meer dan 2300 jaar niet meer in ons midden is, R.I.P. :sad:) "Divide et Impera", ofwel "Verdeel en Heers". Zoals jullie zien is de verdeelfase al aardig gelukt, nu het heersen nog :cool2:.

Team
Ik wil jullie natuurlijk ook nog introduceren aan het team dat schuilgaat achter de username "Pedik". Twee zeer gedreven spelers runnen het account 24/7. De hoofdspeler op het account heet Account Manager, maar ik mag hem sinds kort AM noemen < 3 . Ik, Patrick, betaal hem iedere maand braaf 200PP om zijn co te mogen zijn. Eigenlijk doet hij 90% van het werk en zit ik alleen maar edgy mededelingen rond de sturen. Maar de synergie die wij samen delen, is onbreekbaar.

Toekomst?
Omdat ik weet dat iedereen op de Classic altijd heel druk is, is dit mijn laatste inhoudelijke hoofdstuk. Heeft mijn account een toekomst? Geen idee. Het ligt ondertussen waarschijnlijk meer in andermans handen dan in de mijne. Voor de winst van de wereld doe ik niet meer mee, die stamplekken zijn al vergeven en ik ben er van overtuigd dat dat een leuke oorlog zal gaat worden in de core van de wereld. Ik zal vredig toekijken vanuit het verre Oosten en zien wat er van mijn accountje terechtkomt. In ieder geval heb ik op dit moment een hoop plezier in het spelletje en dat is voor mij nog steeds het allerbelangrijkst :biggrin:.

Recognition
Ook zou Pedik natuurlijk niets zijn zonder mijn lieve stamgenootjes Jakoe99, Admin, Zardo en De Mammoet :biggrin:. Ook bedankjes naar Naccer en -A Noble Train voor de oneindige gezelligheid, Zugzwang voor het begraven van de strijdbijl en het tijdelijk sparen van m'n dorpjes en Pixelated Art, Mary the Mortfichet en Games Continued voor het gebruik laten maken van jumpdorpjes in jullie clustertjes < 3 .

En nu ga ik rennen. Het is al half 6 en ik ruik de snackbar om de hoek al. Patat > Friet > TW, any day of the week.

Liefs,
Team Pedik: AM & Patrick
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wanneer gaan mensen nog eens inzendingen doen? Lastig ideeën stelen zo
 
Reactiescore
34
R.E.L

Relax.
Enjoy.
Love


-
Na CL21 een tijdje besloten om TW te laten voor wat het is. Maar al snel begon het toch weer te kriebelen, en dus besloten maar eens te kijken wanneer CL22 zou beginnen. Na de aankondiging was het plan zelf te starten, op het .Klompvoetje account, waar ik (Arjan) meestal solo start.
Een paar dagen later ontving ik een whatsapp bericht. 'Dag Arjan, hoe maakt u het?.'
Het nummer herkende ik niet, dus ik ging er van uit dat het een klant was.

Na een formeel antwoord terug, werd al snel bekend dat het Joao was, dus het formele gesprek veranderde snel. 'Hey ouwe rukker! Sinds wanneer spreek je mensen met u aan?!?'
Na wat heen en weer gepraat kwam al snel de vraag wat de planning voor de Classic was. 'Geen idee, ik denk weer een solo start zoals altijd'.
'Waarom doen we dat niet samen?'
Leuk! Zeker omdat ik nog niet met Joao op één account gespeeld had en niet zoveel van hem wist, leuk het me een leuke verfrissing.

Joao bleek al een account te hebben. R.E.L. Top, een anonieme start, dat is ook al even geleden.
Na een berichtje naar Armin, mijn vaste nachtco gedaan te hebben, bleek al snel dat zijn nachtdiensten begonnen op de dag dat de classic startte, ideaal!
Zonder pre-registratie volgde de eerste log om 13.32. Niet verkeerd, een redelijk goede rimligging met een paar bekenden binnen de 20x20.


Na een paar uur gs rush gedaan te hebben, maar eens berekend hoe het zou uitpakken om speer te maken en het farmlimiet op de eerste dag te halen.
Al snel bleek dat we 1 uur kwijt zouden zijn aan het neerzetten van een kazerne en het maken van 20 speer. Als we daarmee het farmlimiet konden halen, zou het betekenen dat we het verloren uurtje, en de daaropvolgende uurtjes waarin we 1-2 gs levels achterliepen weer zouden inhalen.
Om 23.50 werd het farmlimiet bereikt, net op tijd! Na de update van de geroofde grondstoffen in één dag, bleek dat maar 5 accounts het maximum grondstoffen binnengehaald had, hadden we de juiste keuze gemaakt?

De daarop volgende dagen en nachten (Met Armin aan het roer) bleven we vasthouden aan de gs rush. Al snel kwamen we in de top 10 terecht.
Hiermee kwam er een nieuw discussiepunt; 'Tot wanneer blijven we de gs rush aanhouden?'
We leken voor te lopen op al onze buren, behalve Connect to Start, wie op 1 dorp afstand van ons zat. Na zijn dorpsakte continu in de gaten te blijven houden en overleg, zijn we toch doorgegaan met het vasthouden aan de gs rush.

De eerste edelfase kwam er aan, en na wat puffen en stoten en het domweg verliezen van een clear, stonden we na de eerste dag op een totaal van 6 dorpen. Hiermee bleven we hoog in de top 10 staan, al bleek dat haastige spoed.
De volgende dag was het zover, we werden door een totaal van 3 spelers (Dwarfs) belaagd met edels en clears. De nieuwe dorpen hadden nauwelijks troepen en gezien we 1 clear verloren waren, moesten we alles doen met de andere halve clear.

De dag duurde voort, en na veelvuldig dodgen, backtimen, snipen en recappen waren 2 spelers volledig uitgeschakeld.
We voegden ons bij Aquila, om eventuele hulp te kunnen ontvagen, maar onze derde belager verloor de moed al snel. Door deze setbacks verloren we de top 10 wel uit het oog, en moesten genoegen nemen met een plekje rond rang 20.
Al snel leerden we dat Aquila onderdeel was van een premade met C.A.C.
Prima, al waren we geen onderdeel van de premade, we gaan eens zien wat we kunnen bereiken!

Na ongeveer een week hard te groeien en ons vol te focussen op de resterende spelers bij ons in de buurt, kwam de top 10 al snel weer in zicht.
Daarmee groeide onze hoop om snel revanche te halen op Dwarfs voor het bemoeilijken van onze early-game, en als snel werd deze revanche behaald;
1582336088576.png
Saus was ook een oud-Dwarfs speler, en hiernaast hebben we nog andere dorpen van Slaughter Sword overgenomen, al snappen jullie het punt.

Enkele dagen later begon het eerste argument tussen R.E.L en een van onze stamgenoten: Edellijnen. We konden maar moeilijk akkoord bereiken over de uiteindelijke lijnen en besloten het te laten voor wat het was en de stam verdere keuzes te maken.

Enkele dagen later gaf Feestjebouwen aan het druk te hebben met examens en niet genoeg tijd te hebben om solo door te spelen. Na er een co bijgekregen te hebben en ze bleken verschillende perspectieven te hebben, kwam er een conclusie: Feestjebouwen zou zich fuseren met R.E.L.
Dit kwam als een gelukje voor ons, maar al snel bleek dat hier ook het gevaar in loerde.

Na een aantal dagen lang mot te hebben gehad met een van de andere Aquila accounts over de speler op het Feestje account, en deze speler eigenlijk niet wenste dat Feestje zich bij ons zou voegen, bereikten we een ultimatum: We hebben al dagenlang drama, wij hebben geen probleem met deze speler dus we nemen hem als co, we zijn klaar met het gezeur, laten we vooruit kijken.
Na nog wat geheen-en-weer, en mijn continue bemiddeling, was Joao er klaar mee. Waar ik al dagenlang probeerde alles op te lossen en Joao overal van op de hoogte hield, kwam er een duidelijk bericht vanuit Joao. Ik zal het bericht hier niet quoten, al was het 'agressief', het moest duidelijk zijn: Klaar met het gezeur.

Nadat diezelfde dag nog een ander account zich begon te bemoeien met de fusie en de desbetreffende speler die onze nieuwe co zou worden, kwamen we al snel tot een conclusie; Dit was niet de juiste stam. Als we met 3 verschillende accounts op 3 verschillende momenten drama hebben, zal het wel aan ons liggen. Dus we zochten een alternatief.
Na gesprekken met verschillende spelers en stammen, bleek TOSL al snel dat frisse alternatief te bieden.

Hier zijn we, enkele dagen later, in TOSL. Momenteel zijn we onze revanche aan het halen op de speler die ons tegen C.A.C. opgezet heeft, met een sterke rimligging, goede groei en goede stam achter ons, op rang 2. We hopen natuurlijk dat het erom gaat spannen met de huidige rang 1, al moet de toekomst dat uitwijzen. Daarnaast hopen we dat we nog leuke strijden tegemoet gaan en daadwerkelijk mee kunnen spelen voor een wereldwinst.
1582336255228.png

Kusjes Joao, Mathijs, Lars, Armin en Arjan.
 
Reactiescore
983
Het valt natuurlijk allemaal te zien hoe Joao zich opstelt natuurlijk. Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo agressief uit de hoek komt dus ik kan héél goed begrijpen dat er drama van kwam met spelers en het lag inderdaad aan jullie.


Als we met 3 verschillende accounts op 3 verschillende momenten drama hebben, zal het wel aan ons liggen. Dus we zochten een alternatief.

Ik vraag me toch wel echt af wie dat 3e account was :rolleyes:
Op dat moment zaten we met 4 accounts in de stam: REL, Feestje, tankie en schedel. Met feestje en tankie had je inderdaad misschien drama, (al vergeet je natuurlijk heeel veel te vermelden om zo Aquila in een slecht daglicht te zetten, logisch) maar ik kan me toch niet herinneren dat wij problemen hadden. Toch besluit je om ons dagenlang aan het lijntje te houden terwijl wij meerdere keren vragen wat jullie toekomstplannen waren. Dagen lang krijgen wij als antwoord "we weten het echt niet, we twijfelen heel hard", zelfs de dag van jullie leave krijgen we datzelfde antwoord. Om uiteindelijk plots die avond te zien dat bevelen niet meer gedeeld worden, je de stam geleaved bent en naar TOSL bent gegaan. Natuurlijk niet per se verkeerd, maar je gaat me niet vertellen dat jullie dat niet allemaal gepland hadden en dat zo last minute besloten was dat er zelfs niet eens een berichtje van af kon.

Natuurlijk gaven jullie er niet veel meer om, ruzie met tankie en Feestje (die jullie eerst nog wel lekker internd hebben ofc), waarom zou je ons dan op de hoogte houden hé. Het zegt gewoon veel over jullie en hoe jullie deze wereld willen spelen, net zoals tankie nu na enkele dagen gewoon onder aanval komt te liggen.

Neem dit niet verkeerd op, jullie doen helemaal niks verkeerd. Het toont gewoon wat voor waarden jij en Joao belangrijk vinden op het spel en ik weet meer dan genoeg. Er valt nog zo veel meer te zeggen maar je hebt geluk dat ik niet op de pc kan want anders had het wel eens uitgebreider kunnen zijn.

Succes nog in de toekomst @R.E.L
Ik hoop dat ik jullie 'profiteurs' nooit meer te zien krijg!
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Voor alle mensen die graag lange posts schrijven, ik heb ooit eens gevraag om een bb code te creëren om tekst uit te lijnen zodat je alinea's wat properder staan. Voor wie er niet van op de hoogte is (de meesten gok ik), drop ik 'm ff hier. Mss dat iemand 'm usefull vind.

Code:
[justify][/justify]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan