Presenteer je account

Ga je meedoen?


  • Totaal aantal stemmers
    36
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
3.540
Dank iedereen voor de stemmen en de jury voor de puntenverdeling. En respect voor de contest, is gewoon veel werk om het op te zetten en dat gezeik met boost accounts, krijg er nu al plaatsvervangende stress van. Dus wees lief voor Aldo en volgende keer zal vast iemand anders aan het langste eind trekken! Ook ik heb gewoon alle stemmen op mij vermeld die niet aan de volwaarden voldeden en heb ook niet op mezelf gestemd (en ook niet op enkel Walk.) dus heb m’n best gedaan het zo eerlijk mogelijk te houden. Tot de volgende contest allemaal!
 
Reactiescore
1.478
Had niet gedacht dat ik voor 2 random stemmen van mensen waar ik niets van weet moest doorsturen dat t 'een echte stem' was :eek:
Maar was toch altijd laatste ofzo geworden hue :p
Gefeli Cac! Was een mooie inderdaad.

En thanks voor het regelen mods :)
Ik heb het ook niet gedaan zodat we allebei laatste staan. ;)
Wel makkelijke 50 pp zo.
 
Reactiescore
2.507
Ik wou vandaag de pp overdragen echter heb ik wat technische problemen met de overdracht. Ik kijk met de gamemods hoe dit op te lossen; wordt vervolgd

Als er niks aan valt te doen krijgen jullie ze over 7 dagen ;) Heb mijn mailadres moeten veranderen en dan kan je 7 dagen niks overdragen blijkbaar
 
Reactiescore
2.507
@The Minion kan het kloppen dat we 500 i.p.v. 600 pp gekregen hebben?

#typischhollandsteamtas

Klopt, dat van Inno heb je al wel en van de andere sponsoren (direct). Enkel kan ik mijn pp nog niet uitdelen en dat wat ik van sponsoren gekregen (indirect) heb om uit te delen. Een deel heeft hun pp dus al en een deel moet nog even geduld hebben.
 
Reactiescore
1.283
Klopt, dat van Inno heb je al wel en van de andere sponsoren (direct). Enkel kan ik mijn pp nog niet uitdelen en dat wat ik van sponsoren gekregen (indirect) heb om uit te delen. Een deel heeft hun pp dus al en een deel moet nog even geduld hebben.

Ahaa dat las ik dus in je vorige post!
Thanx allen!
 
Reactiescore
1.584
Als je niet eerlijk was geweest had je minpunten gekregen (wait)
Aapje was hiermee de lul anders was hij minimaal 2e geworden

Waarmee was ik de lul? :p heb dit eigenlijk totaal niet meer in de gaten gehouden maar ben dan toch wel benieuwd waarom wij anders 2e waren geworden en dit nu niet zo is? :D
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Omdat Aldo op de payroll van Walk zit, easy toch
 
Reactiescore
2.507
Waarmee was ik de lul? :p heb dit eigenlijk totaal niet meer in de gaten gehouden maar ben dan toch wel benieuwd waarom wij anders 2e waren geworden en dit nu niet zo is? :D

Ligt aan het enquête topic, lees die even na en je hebt je antwoord
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan