Presenteer je account

Ga je meedoen?


  • Totaal aantal stemmers
    36
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.508
Nog 1 voor de pot van 3k :eek:
 
Reactiescore
26
Goedenavond allen,

Gisteren was het een heugelijk dag, dus tijdens die feestdag had ik helaas geen tijd voor een mooi verhaal over ons account. Dan maar op het laatste nippertje nog even een mooi verhaaltje indienen om de tiende presentator te zijn ;) . Jullie vragen jezelf nu natuurlijk af, wat was er gisteren dan?? Nou, gisteren bestond dit account namelijk welgeteld 9 jaren. En wie kent ons na die 9 jaren?? Precies! Niemand :D

Laat ik dus eerst maar eens aftrappen met het verhaal hoe we op w69 zijn begonnen.

Na een lange pauze van TW kwam ik afgelopen zomer wat oude screens tegen van TW en ik had eigenlijk wel weer zin om een wereldje te gaan spelen. Dus ik, in volle enthousiasme, een paar appjes de deur uitgegooid met de vraag of m’n maten ook zin hadden om weer eens een wereldje te proberen. En jahoor, dat wilden ze wel. We dachten, laten we er nu eens goed voor gaan. En ja, we waren wat ouder, wat meer ervaring. En wat doe je dan als je wat ouder en ‘verstandiger’ bent geworden? JUIST! Dan verander je je naam natuurlijk naar ChickMagnet. Hup, leuk plaatje erbij en gaan.
We stonden te popelen om te starten, maarja de wereld moest nog beginnen. Toen onze tijd maar gesleten op w68 waar we nog wat aangerommeld hadden.

Ein-de-lijk was het zover. W69 ging van start. En oh oh wat mooi; een vrije dag op de start van w69. Premium accountje aangegooid, 20% aan en gaan. Het ging zo goed in het begin, we stonden zelfs even rang 3. Maarja, toen kwamen de PP-abusers en die rushten naar de top. Dusja, de kippenmagneet moest het onderspit delven aangezien een echte ChickMagnet zijn dukaten niet in het spel stopt. We moeten onze naam immers wel eer aan doen :p
Desondanks waren de PP-abusers in onze nabije omgeving niet te bespeuren wat ervoor zorgde dat we toch goed mee konden komen (of ze deden het heel slecht (overmatig PP gebruik is sws slecht)) en van de nabije omgeving toch wel de meeste punten hadden. Maarja, zoals de oude uitspraak geldt, die ooit op w10 op het account pronkte: “Punten vechten niet, troepen wel”. Gelukkig hadden we ook genoeg troepen en konden we goed meekomen. Nu, 23 geedelde dorpen verder met een huidige plaats van rang 28 hebben we het nog net zo naar ons zin als aan het begin van de wereld.

Als er een ranglijst zou zijn met ‘Meeste fun op het account’ dan stond de kippenmagneet zeker met gepaste trots ergens bovenaan. Altijd in voor een babbel en respectvol tegenover anderen. Daar heb je geen PP voor nodig haha. Sterker nog, zonder overmatig PP gebruik is het nog leuker ;) Ik zou zeggen probeer het eens :p

En oh ja nu we toch bezig zijn: Als er nog suggesties voor dorpsnamen zijn, ik zou zeggen brand los en stuur gerust een PM! Maken we meteen een babbeltje, altijd gezellig toch? (ik verwacht nu toch wel een vracht met suggesties)

Groetjess en allemaal nog een fijne avond!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

CFyJ5Nu.jpg

__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Clears die in volle glorie op weg zijn naar hun nietsvermoedende tegenstander. Ze hebben hier de afgelopen 2 weken keihard voor getraind. Zowel wijn als rum liggen klaar voor het feest op de overwinning. Zo razen de bikkelharde bijlstrijders, woeste paardenkrachten en zware rammen door de pikzwarte nacht.

Aantallen om bang voor te worden. De bevende grond is kilometers ver te voelen. Het luide gekrijs van deze angstaanjagende groep galmt door de nacht. Zelfs de meest imposante strijders van de vijand hebben de rillingen op hun lichaam. Niets zal ze stoppen.

Lastige paden, gevaarlijke moerassen en dodelijke kliffen. Vastberaden zijn ze! De vijand gaat neer! Onderweg sluiten zich enkele kameraden aan, de groep wordt alsmaar groter. Ze hebben dit al meermaals doorstaan en weten diep van binnen dat hun dorst naar bloed geheid weer uit de hand gaat lopen. Er zal niemand gespaard worden en velen zullen een pijnlijke dood sterven.

Aanvallen !! De laatste meters worden afgelegd. Enkel de berg voor zich ligt nog tussen hun en het zicht op de vijand in. De angst is te ruiken en sterkt het leger meer en meer aan. Het tempo wordt opgevoerd en de adrenaline stijgt tot een ongekend hoog niveau. Eenmaal aangekomen bovenaan de berg zien ze het...

Muren zo hoog dat de wolken de top bedekken. Stenen pilaren verbonden met stalen kettingen. Enorme linies met speervechters en zwaardvechters staan voor de poorten en worden gedekt door een krachtige lijn met boogschutters. Glimmende zwarte hengsten met zwaar bepantserde ridders. Bizar hoe groot het leger van de vijand is geworden.

In volle vaart vliegen de twee legers elkaar tegen het lijf. Een oorverdovend kabaal van bijlen die door schilden en harnassen heen slaan, zwaarden die ledematen afhakken en pijlen die zich een weg boren door de lichamen van de brutale aanvallers. De verdediging vecht met hart en ziel maar kan deze overmacht niet te baas. Langzaamaan begint de verdediging te vallen. Enkele dappere strijders proberen nog een laatste linie te vormen maar worden compleet verpletterd.

Trebuchets en stormrammen banen zich een weg door de imposante omheining van het vijandelijke dorp. Het bloeddorstige leger sloopt de verzamelplaatsen en maakt een einde aan de groep opstandige burgers. Enkele oudere mannen van adellijke afkomst zorgen ervoor dat de overige dorpelingen zich aansluiten bij deze grootmacht. Het dorp is binnen, het feest kan beginnen.

Your Welcome 054 wordt er op de nieuwe muren gekerfd. De lichamen en ledematen van alle gevallen krijgers worden opgestapeld en verband. De smaak van bloed nog vers en de drang voor meer is nu hoger dan ooit. Het feest op de overwinning is overdag, maar de veldtocht naar het volgende dorp staat op de planning voor aankomende nacht.

__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

kjxonaw.jpg

__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

Credits naar @Say What? <3<3


Nu de levensloop:

f2434c9888078ba128731f1437189bc2.png


De voorbereiding
Het begon voor mij circa 7 weken geleden. Wereld 64 was beslist en begon als een nachtkaars uit te gaan. Al snel werd wereld 69 aangekondigd en in de stam Modus begon het te kriebelen om een sterke premade op te zetten. Ik was niet van plan om de boot af te houden en had dus mijn account Calamity. erbij betrokken. Mijn co's waren snel uit hun hazenslaapje te krijgen en voilà, een team werd op poten gezet. Met 20k pp dat nog gefarmd was zaten we met zijn allen op het vinkentouw, afwachtend op het startsein.

De start
We waren op dreef in de start, onze premium beurs snipe-skills waren on point en vochten ons plekje voor plekje richting de top. Samen met h3llvsheaven zouden wij de basis vormen van de premade Walk. Om die eenzame periode door te komen, hadden we een aantal MB's die ons account mochten bijstaan in de bittere strijd tegen moraal.

De tegenvaller
@koetje boe was rustig Tour de France aan het kijken en sprokkelde in de tussentijd gs binnen op de PP beurs met zijn prachtige snipe skills. Er leek geen vuiltje aan de lucht, maar als donderslag bij heldere hemel kwam het Tribal Wars Team met een desastreus oordeel, nadat ze bij onze marktplaats waren geweest en de snipe skills van Peter buitenaards vonden. Gevolg: Duckje kwam langs met zijn banhammer. Met zijn allen waren we ontzet en het ongeloof heerste. "Je account is geblokkeerd vanwege illegaal scriptgebruik". Scripts? Wat was dat zelfs. We klaagden dat Peter geen doping gebruikte. Hij is zo'n brede vent vol adrenaline op de PP beurs. Maar Duckje bleef voet bij stuk en we kregen een permanente ban opgelegd. We probeerden allemaal onze gram te halen, in de daaropvolgende nacht had niemand de rust kunnen vinden om de nacht goed door te kunnen brengen.

De meevaller
De volgende dag kregen we te horen dat er wél een herstart mogelijk was. Onze PP saldo was immers ook nog gevuld, dus wellicht had het samenhang daarmee :oops:. Ja, die ban maakte zoveel los dat er na de herstart besloten was om nog even 10k pp te halen. Ze zouden nog niet van ons af zijn. Zodoende herstartten we weer en onze MB's waren in onze buurt komen te liggen. Zo gingen er een aantal dagen voorbij waar we met zijn allen onze vrije tijd verkwistten op een PP beurs, waar we F5 maar buiten beschouwing hielden na de ban. We waren allemaal bang om ons aan koud water te branden.

Cala top?
De edelfase brak bijna aan, en het viel ons op dat er in onze buurt een nóg grotere abuser was dan ons, lecoq15. Dit vonden we natuurlijk een belediging en dit had tot gevolg dat we eens een treintje gingen plaatsen. Met wat geluk haalden we het dorp binnen en was dat het eerste moment dat we van onze rang 1 konden genieten. Deze rang hebben we nog vele dagen in bezit gehad en hopen die natuurlijk nog een tijdje te houden :D

Cala flop?
Uiteraard was iedereen jaloers. Calamity. werd op het AF vol op de korrel genomen. Wie een hond wil slaan vindt altijd wel een stok. Maar we laten ons niet uit het veld slaan en doen ons ding. We bezitten de unieke combinatie van pp abusen, internen, bashen en vlot vakanties boeken tegelijk :cool: Maar zoals een wijs man eens zei: Je speelt Calamity. weg of je houdt je bek over Calamity.!

Moraalbrekers <3
Onze MB's kwamen als bijen naar de honing. Het ene dorpje na het andere edelden ze op. Arme Dylan (@Frequencerz ) werd dit allemaal te veel en stopte met de MB rol. Verder leek er geen rem op deze schatjes, we konden ze nog zoveel voor de stam laten lopen, maar die konden niet tegen @republiccity 's kloonscript op. Elke dag had hij weer 3 nieuwe clears zodat hij zelfs voor twee accounts op het kussen kon helpen met zijn ODA. MB's worden door velen gezien als verlengstukjes van de moraalheer dus ik presenteer ze ook maar even :oops:

Shout-out naar Radical Redemption, republiccity en Cracksparrow <3

Walk

Twee weken na de start voegden ook de overige acht accounts bij onze stam. Spelers van gore PP abusers die dachten het beter te kunnen dan wij met hun wannabe gedrag tot stille accounts die ongestoord verder edelen. Al met al denk ik dat we in Walk goed terecht zijn gekomen en zeker tot de favorieten van deze wereld horen. We weten wat we aan elkaar hebben en deze stam is uitstekend om ons te carrien tijdens mijn vakanties.

Nu
We fronten als account nu met Fuifje, met de spelers ikbeneennoob en mystery men. Hier zijn al wat aanvallen heen en weer geweest en is een interessante strijd.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.508
Vanaf nu is inzenden/bewerken niet meer mogelijk.

Kleine wijziging met de enquête: Elke stem is 5 punten waard. Kom ik een boostaccount (met stemmen) tegen dan zwaait er wat, als jullie die niet zelf melden ga ik mss accounts uit de race halen.

Ik heb de prijzen verdeeld. Nogmaals bedankt sponsoren: @amancho en @ropiloot11

gjlpoj8uk.png
 
Reactiescore
2.508
De punten zijn in de bijlage te vinden. Iedereen die mij niks heeft gegeven heeft min stemmen gekregen bij de enquête.

Ik wil de sponsoren, jury en deelnemers hartelijk bedanken voor hun bijdragen bij deze contest

Dit is de uitslag:​

1. Cacture (1000 pp)
2. Calamity. (800 pp)
3. The American Sniper (600 pp)
4. We Like Turtles. (200 pp)
5. Nap Time. (150 pp)
6. ChickMagnet (50 pp)
7. Aapjeklapklap (50 pp)
8. To Infinity for Serenity (50 pp)
9. .Klompvoetje (50 pp)
10. Potje (50 pp)
Graag wil ik namens de jury en sponsoren de winnaars feliciteren.
 

Bijlagen

  • uitslag.PNG
    uitslag.PNG
    23,7 KB · Weergaven: 28

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
stonks
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Dus als je gewoon booststemmen niet had gemeld tellen al die andere stammen gelijk ook niet mee :eek:

Best fors.
 
Reactiescore
2.508
Dus als je gewoon booststemmen niet had gemeld tellen al die andere stammen gelijk ook niet mee :eek:

Best fors.

Diskwalificatie is forser :p Ik heb echt duidelijk gemaakt dat iedereen het zelf moest checken en naar mij moest sturen.
 

Deleted User - 487960736

Guest
Had niet gedacht dat ik voor 2 random stemmen van mensen waar ik niets van weet moest doorsturen dat t 'een echte stem' was :eek:
Maar was toch altijd laatste ofzo geworden hue :p
Gefeli Cac! Was een mooie inderdaad.

En thanks voor het regelen mods :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan