Presenteer je account

Ga je meedoen?


  • Totaal aantal stemmers
    36
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.506
Als er meer dan 10 deelnemers zijn sponsort @amancho ook 1k

Dan is de prijzenpot 3k. De top 5 zal dus in de prijzen vallen ;)
(Als er 10 deelnemers zijn)
 
Reactiescore
3.540
MiserlyGentleIndianglassfish-size_restricted.gif



"Cacturne is een nachtpokémon. Overdag staan ze in de woestijn tussen de cactussen, gecamoufleerd en wachtend tot hun prooi nadert. 's nachts is waar deze Pokémon tot leven komt. Ze volgen eenzame zielen in de woestijn in groepen, en achtervolgen ze totdat ze moe worden en niet verder kunnen. "

Wat er na gebeurd, laat ik geheel aan je eigen verbeelding over. Echter is deze naam voor ons account niet zomaar gekozen. Behalve het natuurlijke feit dat ieder kind gewoon geniet van een goede aflevering Pokémon, heeft Cacturne bij mij persoonlijk een indruk achtergelaten. Zijn verhaal is kwaadaardig, wreed, en geeft blijk van slinkse technieken door 's nachts te jagen op nietsvermoedende reizigers. Toepasbaar op TribalWars, waar het meest van de opgezette aanvallen vanuit ons account 's nachts pas op de radar van de tegenstanders komen.

Na een met twee-weken verlaatte start, is Cacturne in volle glorie op wereld 69 toegetreden. Veilig in het midden van het cluster van onze premade stam Walk. Momenteel hebben we ons omhoog geknokt tot zelfs rang 2 op de wereldranglijst ondanks deze late start en met 'slechts' 8k pp ter beschikking door goede samenwerking en zeer prettige hulp van stamleden en moraalbrekers. Net als de Pokémon komen wij graag met groepen. TribalWars wordt in mijn ogen gewonnen door strakke samenwerkingen tussen accounts en dit is zeker waar wij van geprofiteerd hebben. Shout-out naar Ritesh, deze knettergekke pannenkoek heeft onze al goede start in een stroomversnelling gegooid.

Tot aan een paar dagen geleden hebben we met vrijwel nul tegenslag de wereld kunnen spelen. Veel werd gecleared door onze MB´s en veel targets hadden weinig troepen of waren full offense. Dit gaf ons een flinke groeispurt waardoor we as we speak ook de rang 1 positie op de groeiranglijst hebben kunnen innemen.

95366b28b5c376bf34b2c7be16b84ecb.png


Acties werden zorgvuldig gepland en 's nachts uitgevoerd, om zo vaak op weerloze targets te stuitten in de vroege ochtend. Echter begonnen we steeds grotere targets tegen te komen waarin een simpele trein gooien in de nacht niet meer zal werken. De tijden waarin we dorpen gewoon konden pakken wanneer we wilden waren voorbij. Afgelopen nachten zijn we bezig geweest op Juanitoe en Harvester of Sorrow. Na een intense plan-sessie en een strakke uitvoering beginnen de dominosteentjes te vallen en kruipt Cacturne langzaam maar zeker de core in na een zeer succesvolle massa. Juanitoe hield nog aardig stand maar na toch redelijk duur onze initiële clears te deffen besloten we hem de volle lading te geven.

be0921acd97ce4bc5f7db3b8ff7a6760.png


Nu is het een kwestie van opruimen en verder kijken, wat gaat de volgende uitdaging ons bieden? Kan iemand ons vangen? Hotel? Trivago.

Cacturne is nog lang niet uitgespeeld op deze wereld dus verwacht nog maar veel van ons te horen. Er zitten ook zeker niet de meest bescheiden en stille spelers op het account dus aanwezig zijn we sowieso. Maar zoals een wijs man ooit zei: Je speelt Cacturne weg of je houdt je bek tegen Cacturne!
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
HEEL GEIL HEIL CACTURNE
 
Reactiescore
1.283
MiserlyGentleIndianglassfish-size_restricted.gif



"Cacturne is een nachtpokémon. Overdag staan ze in de woestijn tussen de cactussen, gecamoufleerd en wachtend tot hun prooi nadert. 's nachts is waar deze Pokémon tot leven komt. Ze volgen eenzame zielen in de woestijn in groepen, en achtervolgen ze totdat ze moe worden en niet verder kunnen. "

Wat er na gebeurd, laat ik geheel aan je eigen verbeelding over. Echter is deze naam voor ons account niet zomaar gekozen. Behalve het natuurlijke feit dat ieder kind gewoon geniet van een goede aflevering Pokémon, heeft Cacturne bij mij persoonlijk een indruk achtergelaten. Zijn verhaal is kwaadaardig, wreed, en geeft blijk van slinkse technieken door 's nachts te jagen op nietsvermoedende reizigers. Toepasbaar op TribalWars, waar het meest van de opgezette aanvallen vanuit ons account 's nachts pas op de radar van de tegenstanders komen.

Na een met twee-weken verlaatte start, is Cacturne in volle glorie op wereld 69 toegetreden. Veilig in het midden van het cluster van onze premade stam Walk. Momenteel hebben we ons omhoog geknokt tot zelfs rang 2 op de wereldranglijst ondanks deze late start en met 'slechts' 8k pp ter beschikking door goede samenwerking en zeer prettige hulp van stamleden en moraalbrekers. Net als de Pokémon komen wij graag met groepen. TribalWars wordt in mijn ogen gewonnen door strakke samenwerkingen tussen accounts en dit is zeker waar wij van geprofiteerd hebben. Shout-out naar Ritesh, deze knettergekke pannenkoek heeft onze al goede start in een stroomversnelling gegooid.

Tot aan een paar dagen geleden hebben we met vrijwel nul tegenslag de wereld kunnen spelen. Veel werd gecleared door onze MB´s en veel targets hadden weinig troepen of waren full offense. Dit gaf ons een flinke groeispurt waardoor we as we speak ook de rang 1 positie op de groeiranglijst hebben kunnen innemen.

95366b28b5c376bf34b2c7be16b84ecb.png


Acties werden zorgvuldig gepland en 's nachts uitgevoerd, om zo vaak op weerloze targets te stuitten in de vroege ochtend. Echter begonnen we steeds grotere targets tegen te komen waarin een simpele trein gooien in de nacht niet meer zal werken. De tijden waarin we dorpen gewoon konden pakken wanneer we wilden waren voorbij. Afgelopen nachten zijn we bezig geweest op Juanitoe en Harvester of Sorrow. Na een intense plan-sessie en een strakke uitvoering beginnen de dominosteentjes te vallen en kruipt Cacturne langzaam maar zeker de core in na een zeer succesvolle massa. Juanitoe hield nog aardig stand maar na toch redelijk duur onze initiële clears te deffen besloten we hem de volle lading te geven.

be0921acd97ce4bc5f7db3b8ff7a6760.png


Nu is het een kwestie van opruimen en verder kijken, wat gaat de volgende uitdaging ons bieden? Kan iemand ons vangen? Hotel? Trivago.

Cacturne is nog lang niet uitgespeeld op deze wereld dus verwacht nog maar veel van ons te horen. Er zitten ook zeker niet de meest bescheiden en stille spelers op het account dus aanwezig zijn we sowieso. Maar zoals een wijs man ooit zei: Je speelt Cacturne weg of je houdt je bek over Cacturne!

Het leukste van cacturne tot nu toe! Voor een dooie cactus zeer creatief :D
 

DeletedUser75900

Guest
Lekkere presentatie Cacturne! +1 voor het betrekken van Pokémon, +1 voor het verhaal en de schrijfstyle :) Love it!
 
Reactiescore
1.283
Inzending The American Sniper



Tijdens mijn weekendje weg werd ik meegesleurd de stad in.

Wat een rustgevende dag shoppen moest worden kreeg een zeer verassende wending wat niet zomaar One. Two. Three. te bevatten was.
Na een hapje en een drankje werden we aangesproken door een Engelsman, op mijn beste engels stond ik de man te woord totdat hij de op gebiedende wijze mij vroeg om mee te lopen. Walk with me please is wat hij zei.
Compleet van slag en bang dat hij de pret kwam bederven deed ik wat hij zei, why not dacht ik?!

De man in kwestie nam ons mee een boetiek in, zonder weet te hebben van wat hij van ons wilde wees de man naar een zeer mysterieus artikel!

Is it a jacket, is it a pants, nooooo its a tas!

Met een angstige blik keek hij ons aan alsof hij nooit meer met een gerust hart kon slapen.
De verbazing sloeg toe en mijn schedel begon te kraken door allerlei vragen in mijn hoofd.
Wat maakte die nieuwe generatie tas nu zo beangstigend?!

Het moment dat de man kalmeerde werd het tijd om na te vragen wat het probleem was.
Vertaald naar het Nederlands vertelde de man het volgende:

Zoals jullie weten staan de oude generatie tassen er bekend om dat ze een zeer dreigende vorm aan kunnen nemen.

Het beangstigende aan deze tas is dat hij pas vrij kort op de markt is en nu al de wereld veroverd.
Waar de oude modellen ervan overtuigd zijn dat ze opgewassen zijn tegen dit nieuwe model, is het van ernstig belang dat deze denkwijze veranderd word voordat die tas misbruik maakt van de situatie!
Het klonk allemaal nogal merkwaardig dus ik nam de proef op de som en kocht de tas.

Een aantal dagen ging het goed tot het moment dat ik rond middernacht wakker werd van een helder licht.
Ik bewoog mij richting de kamer waar het vandaan kwam en eenmaal binnen was de verbazing enorm.
De tas die ik kocht gloeide als de zon, zo vel dat iedere cacturne er zou kunnen overleven.
Ik heb het zo gelaten, sloot de deur af en keerde terug naar bed.

De gehele nacht kwam er licht onder de deur door totdat er om 8 uur een enorme explosie plaats vond.
De deur begaf het en terwijl ik in mijn ogen wreef wemelde het van de edelmannen.
Wat ik ook deed, ik slaagde er niet in om ze te weren en voordat ik het wist lag mijn huis aan diggelen.
Er werd dusdanig veel schade aangericht dat ik heb moeten verhuizen naar een andere locatie!
Nu wist ik wat de man bedoelde, ook ik had het onderschat en dit kostte mij alles waar ik zolang voor gewerkt heb.

Een speciale eenheid heeft de tas af gevoerd en veilig opgeborgen, voor mij rest nu alleen de vraag: Voor hoelang?!
Houd allen het nieuws in de gaten want voor hetzelfde geldt laat ook jij je misleiden door diezelfde tas!

Hieronder volgt een foto van de tas!

upload_2019-9-7_23-31-15.jpeg
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76932

Guest
Neeejoh aanpassen doen we niet aan, dalijk win ik nog :O
 
Reactiescore
1.478
Account Potje. Je spreekt het uit als pooooooooootje.

Er was eens een zekere zomervakantie waarin ik heel vredig geen tw speelde na een ramp genaamd w65. Maar toen ik hoorde dat w69 zou gaan beginnen, moest mijn kinderlijke ik wel meespelen. Officieel speelde ik nog steeds op w64 (vraag me niet hoeveel uur ik daar daadwerkelijk geholpen heb over het afgelopen halfjaar though), dus ik zou met de walk-premade starten op w69. Ik kwam terecht op een mooi plekje in een rimwoestijn vol cactussen. Aangezien ik niet teveel tijd aan tw wilde besteden, had ik besloten als MB te gaan spelen.

Zo gezegd, zo gedaan, en voordat ik het wist was mijn oda rang 4x zo hoog als mijn puntenrang. Ik trots natuurlijk. Helaas liep mijn clear dood op het moment dat ik net een adelshoeve had, dus ik had 8 edelmannen en geen troepen. Na het gooien van 5 scouts op elk dorp boven de 800 punten kwam ik erachter dat er een heleboel kleinere dorpen leeg stonden, dus na het versturen van een paar verre treintjes op lege dorpjes had ik een wild cluster. Met 10 dorpen zat er tussen mijn 2 verste dorpen een edellooptijd van 15 uur. Helaas was niet iedereen hier blij mee, dus 2 dorpen die in de edellijn van een zekere slome schildpad lagen werden geïnternd. De 1000 punten dorpjes zijn ondertussen redelijk uitgebouwd, dus we kunnen straks weer verder edelen.

En dat was mijn verhaal.
 
Reactiescore
390
Account Potje. Je spreekt het uit als pooooooooootje.

Er was eens een zekere zomervakantie waarin ik heel vredig geen tw speelde na een ramp genaamd w65. Maar toen ik hoorde dat w69 zou gaan beginnen, moest mijn kinderlijke ik wel meespelen. Officieel speelde ik nog steeds op w64 (vraag me niet hoeveel uur ik daar daadwerkelijk geholpen heb over het afgelopen halfjaar though), dus ik zou met de walk-premade starten op w69. Ik kwam terecht op een mooi plekje in een rimwoestijn vol cactussen. Aangezien ik niet teveel tijd aan tw wilde besteden, had ik besloten als MB te gaan spelen.

Zo gezegd, zo gedaan, en voordat ik het wist was mijn oda rang 4x zo hoog als mijn puntenrang. Ik trots natuurlijk. Helaas liep mijn clear dood op het moment dat ik net een adelshoeve had, dus ik had 8 edelmannen en geen troepen. Na het gooien van 5 scouts op elk dorp boven de 800 punten kwam ik erachter dat er een heleboel kleinere dorpen leeg stonden, dus na het versturen van een paar verre treintjes op lege dorpjes had ik een wild cluster. Met 10 dorpen zat er tussen mijn 2 verste dorpen een edellooptijd van 15 uur. Helaas was niet iedereen hier blij mee, dus 2 dorpen die in de edellijn van een zekere slome schildpad lagen werden geïnternd. De 1000 punten dorpjes zijn ondertussen redelijk uitgebouwd, dus we kunnen straks weer verder edelen.

En dat was mijn verhaal.

Vette 3 op 10 voor dit opstel xxx
 
Reactiescore
141
Het verhaal van de Schildpad


In het begin van een TW wereld heeft elke speler haast. Niemand doet nooit eens rustig aan. PP spenden is het liefste wat zij doen. Zoef! Weer 5k pp erdoorheen. Zoef! Door de events alsof het niks is. Zoef! Niemand kan hun bijhouden. Zij zijn de snelste. De aller-aller-snelste. En als ze even stoppen, letten ze goed op hun loonstrook. Hun lange vingers staan klaar voor de koop knop. Hun ogen kijken rond. Hun handen trillen. Is er iets leuks te kopen?


Nadat er duizenden PP in het account zitten en we twee maanden op de wereld zitten, komen er veranderingen. Uit het niets verschijnt er een schildpad vanuit de rim. Stiekem zat die er al langer, maar zoals jullie weten zijn schildpadden traag. Heel traag.


Op een gegeven moment stuiten spelers op de schildpad. "Aan de kant!" roept de speler. "Opzij! Ik ben het: een pp spender!". Maar de schildpad gaat niet aan de kant. De schildpad is staat stil. Trager dan traag.


De TW spelers proberen de schildpad weg te ruimen, maar het lukt niet. "Stommerd!," zegt de speler, "waarom ga je nou niet weg? Je ziet toch dat ik groter ben!" "Sorry," zegt de schildpad, maar dat fuifje gaat niet door. " De speler lacht. "Ja, dat had je gedacht! Ik werk je weg met een mini massa! Hahaha!"

De schildpad kijkt naar zijn PM. Wat een opschepper is het. Het wordt tijd dat hij eens een lesje leert. Schildpad heeft een idee...


De schildpad krijgt een bonus van werk en besluit hiervan een tovenaar in te huren. Die maakt hem een toverdrankje waarmee hij heel snel kan groeien. De schildpad verzameld een team van 5 mega schildpadden die wel 10 edel-eieren per dag leggen. Hiermee wordt hij ineens gezien als Abuser en lijkt er Misbruik2punt0 van de situatie gemaakt te worden.


Boem, de massa komt. Zielig eigenlijk, het schild van de schildpad raakte amper beschadigd. Het schild is namelijk veel sterker dan een schedel, de rammen zorgden enkel voor krasjes die snel weer konden helen. Voor fuifje een Hell, voor de schildpad een Heaven.


Samen met de stammies Walken ze steeds dichter naar de eerste plek. Vamos! Wordt er geroepen. Ineens is de schildpad een speler met 30 dorpen. Hij wordt gezien als een echte guru voor zijn omliggenden. Een speler die omringd is met Calamiteiten, Cactussen en Gentlemannen. The prophecy is dan ook dat de schildpad zich snel gaat bewijzen als ware TW speler en het lang zal volhouden op W69. Schildpadden leven immers 150 jaar…


Iedereen wil een schildpad zijn. Ze doen alles op hun dode gemak, voeren weinig uit en leven 150 jaar. Wat wil je nog meer?


Eventually, everyone says: We Like Turtles.

upload_2019-9-9_15-25-39.pngupload_2019-9-9_15-25-39.jpeg
 
Reactiescore
2.506
Nog 2 te gaan voor een prijzenpot van 3k
 

DeletedUser73927

Guest
Beter laat dan nooit, bij deze:

Nap Time
7e33235a377d08f4f672d31144a7d051.png


Het was begin juli. Wereld 65 liep op zijn einde, elke serieuze tegenstand was gebroken en het was een sprint trekken naar de 80% dominantie. Ik blikte terug op de voorbijgegane tijd. Nadat ik na een lange pauze "even" was begonnen op Wereld 65 had ik plotseling het einde van de wereld bereikt, in de winnende stam nota bene. Een aantal In-Real-Life vrienden hadden me destijds overtuigd om toch even mee te komen spelen en al snel had ik me weer gerealiseerd waarom ik gestopt was met Tribal Wars. Het spel is simpelweg te verslavend en kost teveel tijd. "Na deze wereld stop ik", sprak ik in duidelijke taal tegen mijn vrienden. Ze keken me aan en knikte instemmend. "We moeten de prioriteiten echt even ergens anders leggen" sprak Bram.

We spoelen door naar 12 juli. Wereld 69 ging van start en na een aantal open deuren te hebben ingetrapt met betrekking tot seksuele innuendos (69, hihihi) besloten we toch te starten dan. Een blik werpen op de kaart en kijken wat onze maatjes van wereld 65 uitspookten. "Ach, we zijn nu toch gestart, zullen we dan maar PP farmen?" vroeg Bram zich hardop af. "Dat kan geen kwaad" zei ik, wetend dat ik in de toekomst vast ooit wel weer Tribal Wars zou gaan spelen en niet hoeven te betalen voor een Premium Account zou dan welkom zijn.

Na een paar uur waren onze ooit zulke ingetogen ambities voor Wereld 69 de zelfbeheersing al ontgroeit. Luc (van Aapjeklapklap) had ons inmiddels uitgenodigd voor One., de gedeeltelijke premade met veel account uit Ima., de winnende stam van wereld 65. We waren toevallig dichtbij One. in de buurt gestart en eigenlijk liepen we nog keurig op schema, ondanks een late start. Na een kort overleg besloten we toch maar serieus te gaan spelen, in de wetenschap dat dit de nagel in de kist van ons sociale leven zou worden.

Omdat Bram en ik beide wat morele wroegingen rondom PP abusen (en gewoon geen cent te makken) hebben besloten we niet te boosten. Hierdoor kwamen we wel wat achter te liggen op een aantal van onze buren. Met name onze directe bovenbuurman ging erg hard vooruit. Het ware diplomatische genie in mij kwam naar boven en ik besloot toch maar een gesprek te starten, zei het enkel om zijn online tijden te peilen. Gelukkig bleek Justin een bijzonder fijne kerel. Hij had toevallig ook op 65 gespeeld en zocht eigenlijk nog een team, omdat hij nu solo speelde. Al snel kwamen we tot de conclusie dat een fusie ideaal zou zijn. Wij zouden dan een driemans team hebben en met onze twee dorpen zouden we onze overige buren makkelijker weg moeten kunnen vegen.

"Oooh, how we were wrong..."

Na een aantal makkelijke dorpen te hebben gepakt was ons geluk op. We keken op de kaart en zagen onze grootste angst bevestigt. Een 40-tal spelers had zichzelf verbonden in het verbond van 4~e, "4 elements". Je raad het al, 4 stammen van elk 10 spelers die probeerde te functioneren als één grote stam met 40 leden. Nou heeft zo'n massa stam als buurman voor en na-delen. Vaak vallen ze snel uit elkaar, omdat leden elkaar vast edelen. Ook bevatten ze meestal de wat mindere speler, dus een goede verdediger (zoals wij) hoeft weinig angst te hebben voor een eventuele massa. Echter is het grote nadeel vaak dat ze allemaal defensief spelen (in het geval van 4~e was zo'n 85% van de spelers defensief), wat betekend dat het edelen langzaam en moeizaam gaat met (vaak) hoge verliezen.

De situatie ontplooide zich exact zoals hierboven beschreven. Onervaren spelers, maar wel met veel verdediging. Combineer dat met een slecht moraal en het is duidelijk dat de snelheid uit de groei gaat. Uiteindelijk wisten we er doorheen te komen, maar het kwaad was al geschiet. De tijd die we verdeden met een weg naar de rim banen zorgden ervoor dat Space. inmiddels in het machtsvacuüm was gekropen. Space. blijkt een geduchte tegenstander te zijn en deed bij ons een gevoel van nostalgie opkomen.

Klaarblijkelijk herhaalt de geschiedenis zich, want exact hetzelfde had zich afgespeeld op Wereld 65. Echter zaten toen bram en ik in de rol van Conq, de "noob" stam die zich standvastig verzette tegen de kolossus die Ima. was. Hier op wereld 69 zijn de rollen omgedraaid en nu dienen wij plaats te nemen in de rol van Goliath, om vervolgens onze David proberen te verpletteren. Laten we hopen dat David (Space.) zijn slinger deze keer thuislaat.

Tim | Nap Time,
Namens Bram & Justin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan