Presenteer je account W75 Contest!!

  • Topicstarter Deleted User - 487971571
  • Startdatum

Welk account werd volgens jullie het best gepresenteerd?

  • Run the Jewels

    Stemmen: 2 1,5%
  • anthraxxol

    Stemmen: 42 30,9%
  • Wow Who

    Stemmen: 17 12,5%
  • Addison Rae

    Stemmen: 5 3,7%
  • Master Of The Oceans

    Stemmen: 9 6,6%
  • Against All Odds

    Stemmen: 40 29,4%
  • Finnvard

    Stemmen: 21 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    136
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
756
Goedenavond lieve lezers, spelers,

Zoals jullie inmiddels misschien al wel gelezen hebben, heeft Divine besloten te stoppen met modereren wegens privéredenen. Aangezien dit contest nog niet volledig afgelopen is, zal ik dit contest verder afhandelen.

Op deze manier zullen de prijzen toch nog bij de terechte winnaars terecht komen. Aangezien de aankondiging van Divine een beetje onverwachts is, vraag ik jullie nog even geduld.

Ik kom hier nog op terug!

Groeten, Miccie
 
Reactiescore
756
Aankomende week maak ik werk van dit contest. Nu nog enkele dagen druk op mijn werk door de lockdown die er weer zit aan te komen.
 
Reactiescore
756
Kleine update, vanaf volgende week ben ik weer een paar weekjes thuis door corona. Deze contest komt dus zeker in orde ;) Dank voor jullie geduld!
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Kleine update, vanaf volgende week ben ik weer een paar weekjes thuis door corona. Deze contest komt dus zeker in orde ;) Dank voor jullie geduld!

De vorige keer kon ik me inhouden maar het moet zijn “deze contest” :biggrin:
 
Reactiescore
756
Beste spelertjes en deelnemertjes,

Er werd zonet een enquete van 7-dagen gestart. Zoals beloofd krijgen jullie inspraak in het verkiezen van de winnaar(s). Na de enquete zal de jury in beraad gaan en de terechte winnaar(s) kenbaar maken.

De stem van het publiek levert 1 punt per stem op.

Meer info volgt.

Groetjes, Miccie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan