Presenteer je account W75 Contest!!

  • Topicstarter Deleted User - 487971571
  • Startdatum

Welk account werd volgens jullie het best gepresenteerd?

  • Run the Jewels

    Stemmen: 2 1,5%
  • anthraxxol

    Stemmen: 42 30,9%
  • Wow Who

    Stemmen: 17 12,5%
  • Addison Rae

    Stemmen: 5 3,7%
  • Master Of The Oceans

    Stemmen: 9 6,6%
  • Against All Odds

    Stemmen: 40 29,4%
  • Finnvard

    Stemmen: 21 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    136
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.226
Laat ik het spits maar afbijten, anders moeten we alles gaan lezen op 23 oktober, dat is ook een beetje saai.

Run the Jewels


1603017209208.png

De roots van dit account vinden we op W52, alwaar Stefan, Linda en Bram op toen nog g0dr3kt speelden. Met ups en downs qua activiteit ging dit account de levensloop van TW door. Toen Corona intrad nam Bram weer contact op met Linda waar ze samen op W73 speelden, even later kwam Stefan hier ook bij.

Aangezien Stefan, Linda en Bram niet opgewassen waren tegen de grootte PP spenders die te vinden zijn in TW hedendaags was het avontuur daar, jammer genoeg, vroegtijdig teneinde gekomen. Omdate we een valse start hadden op W73 was het duidelijk dat we het W75 opnieuw gingen proberen, in de tussentijd speelden we op W73 nog even verder op een account waar we het goed mee konden vinden op deze wereld, op dit account doen wij contacten op die wereld 75 goud blijken waard zijn.

Aangekomen op W75 is in de tussentijd het een en ander veranderd aan de situatie, g0dr3kt was niet meer. Stefan was aanbeland in een identiteitscrisis en voelde zich niet meer happy bij de naam g0dr3kt. Het moest iets meer catchy worden, een beetje hip, een beetje hop. Zonder overleggen (en nadenken) werd de name change ingezet, Run the Jewels was geboren! Linda en Bram kwamen er pas achter toen ze vroegen wat het wachtwoord ook alweer was.

Waar anderen thuis zitten door corona, is Bram extra druk geworden en heeft hij een halve baan erbij gekregen bovenop zijn huidige baan. Hierdoor startte hij als MB en tevens Sugar Daddy, want geen PP op Run the Jewels. En aangezien Bram in het leven staat als een hard werkende, doch zuinige man, wist Stefan dat hij hierop terug kon vallen ten tijde van nood. Zo geschiedde.


Stefan, ook wel de Founder van het account, heeft in het begin samen met Linda het account zowat solo gedraaid Linda de vroege vogel en Stefan de nachter, gouden duo.

Johan, ook wel de Wijsheid (komt met de jaren) van het account, is na zijn MB-schap bijgesprongen op Run the Jewels. Aangezien Johan in de ploegendienst werkt is het een welkome aanvulling qua onlinetijden, daarnaast is het natuurlijk een donders fijne vent!

Linda, ook wel de Moeder van het account, waar Linda voorheen het alleenrecht had in de vroege ochtend, moet ze dit tegenwoordig delen, maar dit is geen probleem. Linda is streng maar rechtvaardig. Regelmatig een melding in de account chat dat er een opslag over loopt of dat er een boerlevel aan moet, dit is niet erg, Linda voelt goed aan dat Stefan dit af en toe nodig heeft.

Joeri, ook wel de 2e vroege vogel van het account, Joeri moest wennen aan onze Linda. Joeri was namelijk niet gewend om gekicked te worden op de tijden dat de vogeltjes nog slapen. Gelukkig voor Joeri was Linda er ook ’s ochtends zodat ze nog wat te babbelen hebben.

Damien, ook wel de Mien van het account, schroomt het niet om links of rechts een gemene opmerking te maken richting de vijand. Natuurlijk wel netjes binnenskamers. Moeders houdt uw dochters binnen, want de Mien is unleashed.

Bram, ook wel de Dictator van het account, grootste fout die hij maakte na W73 is om te starten als MB voor dit zooitje ongeregeld, ze hebben gewoon die zweep nodig die Bram kan bieden, probleem opgelost.

Pieterjan, last but not least, ook wel de Gangmaker/Aanvoerder/Ideale schoonzoon van het account. Deze man zet de lijntjes uit, farmt als een (west) malle en gaat voorop in de strijd om de Jewels binnen te gaan harken op W75.


Op mysterieuze wijze is ons teamuitje gefilmd, zie hieronder de uitgelekte beelden:

 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
76
Dit was wel een magere imo
Show your acc, vertel over je cluster, betrek je stam erbij, maak er een ziek verhaal van!

Ik ga kijken wat ik kan maar beloof niks, kan slecht over die van w53 heen
Beetje spice erin over de wereld mag wel :D
Die 7 spelers zijn niet zo spannend
 
Reactiescore
508
Ahja, denk dat we allang blij mogen zijn dat iemand het ijs wilt breken enkele dagen voor de deadline :p
 
Reactiescore
1.226
Dit was wel een magere imo
Show your acc, vertel over je cluster, betrek je stam erbij, maak er een ziek verhaal van!

Ja had inderdaad wel wat meer uitgepakt kunnen worden, had er eigenlijk niet zo heel veel in om er gigantisch veel tijd in te stoppen. Vond het al heel wat dat ik de moeite heb genomen om wat te typen :tongue: . Ik zie graag een voorbeeld van hoe het wel moet van je :wink:
 
Reactiescore
76
Ja had inderdaad wel wat meer uitgepakt kunnen worden, had er eigenlijk niet zo heel veel in om er gigantisch veel tijd in te stoppen. Vond het al heel wat dat ik de moeite heb genomen om wat te typen :tongue: . Ik zie graag een voorbeeld van hoe het wel moet van je :wink:

Nee snap ik, daarom dacht ik ook waarom zeg ik dit xD
Maargoed, beetje spice kan geen kwaad, wil de effort niet onderdoen, thanks voor de opener
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan