Presenteer je account W75 Contest!!

  • Topicstarter Deleted User - 487971571
  • Startdatum

Welk account werd volgens jullie het best gepresenteerd?

  • Run the Jewels

    Stemmen: 2 1,5%
  • anthraxxol

    Stemmen: 42 30,9%
  • Wow Who

    Stemmen: 17 12,5%
  • Addison Rae

    Stemmen: 5 3,7%
  • Master Of The Oceans

    Stemmen: 9 6,6%
  • Against All Odds

    Stemmen: 40 29,4%
  • Finnvard

    Stemmen: 21 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    136
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
227
fqs.gif
Master Of The Oceans a.k.a Master Of The Downies


In het prille begin van w75 ontstond in de rim een klein dorpje onder het bewind van Koutetsjou no Kabaneri, een naam waar niemand ooit iets van gehoord had, een naam dat niemand schrijven noch uitspreken kon. In zijn eentje begon Seba aan het avontuur dat zoals jullie lezers maar al te goed weten gepaard gaat met tijdverlies en een gebrek aan sociale interactie.Het duurde dus welgeteld 2 maand alvorens Seba aan zijn overste Stanlin vroeg “Hey Almachtige - ons soms pisnijdig makende maar - overheerlijke leidinggevende dictator. Kent u iemand die zich vrijwillig in een avontuur zonder zelfrespect en onregelmatige wekkertijden wil storten om mogelijks een zenuwinzinking te krijgen?”. Stanlin “Our dear, dear Lord” had meteen de perfecte persoon achter de hand die ook zo’n droeftoeter was.

De eerste versterking was Jarne beter bekend als dé Master Of The Downies.
Een man die de slachtofferrol als eerste, desalniettemin de beste kent. De man die gaten in zijn bureau slaat omwille van het nieuwe event maar alsook een man die het amazonewoud kan platleggen met zijn zagen. Om terug te keren op de slachtofferrol,”Ja, Jarne is dwangmatig onder druk gezet om tijdens zijn examens de wekker meerdere malen te laten rinkelen in het midden van de nacht” aldus Seba. Of dit verstandig is laten we in het midden al zullen er weinig mensen hem nadoen. Hij zet niet enkel zijn studies op het spel maar ook de relatie met zijn vriendin die, zoals jullie beste lezers weten, dat niet vanzelfsprekend vond.
Verslaafd is zijn tweede naam. Of is dat spammen in de stamchat? Tevens kan hij menig alcohol verdragen en dat voelen zijn hersencellen ongetwijfeld (Par example: op het moment van de edit heeft Jarne een hele kookpot bier ad fundum gedronken). Als we Jarne zijn leven zouden samenvatten in 3 woorden kunnen we stellen dat dat ongetwijfeld TW, bier en kookpotten zijn.

Toch kwam de conclusie dat dit duo niet genoeg was. Onze zoektocht ging verder en gestaag maar zeker komen we uit bij 2 nieuwe teamleden die Jarne graag als The Double D benoemt.

Laten we beginnen met Dirk aka BigDirck. Een man om U tegen te zeggen.
Kennen jullie ook maar één co die middenin het bedrijven van de liefde stopt om munten te meppen wanneer de opslagplaatsen overlopen van de grondstoffen? Dacht het niet. Naast een échte teamplayer is hij een vooruitstrevend data analist die er alles aan doet om processen te optimaliseren. Om het kort te zeggen, hoe minder hij moet doen hoe beter. Met de vrije tijd die Dirk nog kan gebruiken gaat hij graag klimmen. Dit is een uitstekende troef voor TW aangezien Dirk gemakkelijk op onze rug kan klimmen voor een easy carry.

Vervolgens heb je David. El machine, neemt alles op als een spons en gaat diezelfde zaken corrigeren en wederom optimaliseren. Toch bijna alles. Soms heeft David namelijk zin om ten tijde van oorlog de stacks aan het front allemaal weer terug te sturen. Vervolgens draaien wij ons om, doen onze broek af, bukken en beetje en hopen dat onze sluitspier niet gescheurd is. Doe je echter iets wat hij niet leuk vindt staat hij meteen klaar met zijn slipper. Ja hoor, deze man kent Dirk in het echt en klimt dus ook. Samen het duo bij uitstek voor de easy carry.

Dikke s/o naar beide om letterlijk ieder detail in een bouwsjabloon uit te werken en wiskundig aan te pakken om zo de ideale dorpenuitbouw te krijgen. Deze boomers hebben bloed zweet en traantjes in hun meesterwerk. Proficiat!

Bovendien hebben we nog onze ‘ervaren nachter’, in ieder geval als hij zin heeft. Onze schildpadden liefhebber en man met hart van goud! Zo fanatiek dat hij zijn enthousiasme heeft gedeeld met een bepaalde ‘pro’ binnen de top van de community. Een accessoire van zijn lievelingsdier rechtstreeks aan huis geleverd? Geluk kan niet op want deze man werkt op een bierbrouwerij als security guard. Jamie, bro, dat is een geschenk uit de hemel. Our one and only guardian of the golden liquid. Love you man!

Niemand blijft gespaard aldus Jarne. Vervolgens valt een doodse stilte… Seba de founder van het account en een man met het hart op de juiste plaats. Steek zijn hart en ziel in zijn “kindje”.
Als iemand tegen zijn kar rijdt mag je namelijk een paar dreigementen verwachten in je DM’s. Van klacht indienen bij de politie tot zijn advocaat die je zal contacteren. Het is oppassen geblazen. Een team zo hecht, dat zelfs dickpics van de eigenaar niet eens meer een uitzondering is. Of dit goed is voor de teamspirit? Wie weet? Slide in me dm’s voor afmetingen.

We zijn op het einde gekomen van maar zoals het gezegde luidt last but not least onze toekomstige co Nick. Van havenarbeider tot lijnenlegger (laat jullie fantasie en verbeelding zijn gang gaan, het eindresultaat van die gedachten laat ik in het midden). Heeft al meer dan 2 jaar een wereldrecord op zijn naam voor snelste tijd van 100 naar 200 km/u met zijn audi. Zijn persoonlijke Pimp My Ride is dan ook het enigste waar hij over praat. Zou beter eens zijn Pimp my Skills zijn maar goed aldus Jarne. Maar wederom heeft elke munt zijn voor -en achterzijde. Nick is namelijk een gast met teamgevoel, doorzettingsvermogen en een ijzersterke lever (net als Jarne).

Tenslotte hebben we nog onze anonieme mascotte. Onze tinder koning aka Womanizer. Deze man versiert meer vrouwen dan dat wij met z'n allen onderbroeken verversen. Van Sylvie tot Eleonore naar Suzanne tot en mét Lola. Na wanhopige DM’s in de inbox van jongens uit de stam besloot Womanizer een Tinder guide te schrijven die tot op heden nog steeds enorm veel successen boekt. Vooralsnog doet niemand het hem na. Overste Stanlin vraagt nog steeds om “Punani” te fixen aan de Overpoort te Gent. Wanhopig zijn is geen misdaad. Verder is Womanizers' auto een mobiele nachtwinkel. 10 verschillende dranken die klaar liggen ter consumptie voor zijn dates. Laat ons zeggen dat de wagen al redelijk wat kilometers achter de rug heeft. Hijzelf rijdt ook wel wat kilometers naar onze schatting.



Om af te sluiten willen wij iedereen succes wensen bij de voorstelling evenals complimenten strooien naar de goede voorstellingen die reeds geplaatst zijn. Alsook een goede voortgang gewenst aan iedereen op W75.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.804
gerapporteerd mbt master of the downies
 
Reactiescore
2.386
6aap1twvijf.png
x
h2vvral4za.png

Finnvard
aka FinnFart, aka Stanlin's Communistisch Paradijs, aka Joeri's Botaccount, aka Mien's AFK-account aka Jarne's nattedroomaccount

Na de flop van wereld 69, was het tijd voor een nieuwe uitdaging voor mij. Ik besloot zelf mijn team samen te stellen om zeker te zijn dat ik het account ging draaien, maar vooral dat ik me zou amuseren. En wat heb je voor amusement nodig? Juist! PP uiteraard!

Om die reden schreef ik Dries aan, mijn goede vriend Dries. Na samen te hebben gespeeld op wereld 66 te hebben gespeeld, had hij op iedere wereld braaf zijn premium puntjes gefarmed, om samen nog eens een wereld te vlammen. Zijn eeuwige farmlust, ik die hem forceer om te wekkeren en zijn flauwe humor maken van hem een topco! Ene die niet teveel vragen stelt, en doet wat er moet gebeuren. Echter heeft hij net een mooie wit uitgevallen beige bedrijfswagen ontvangen dus hopelijk zien we hem nog terug in het korte... Mooikes! Favo gifje:
giphy.gif

Wereld 75 stond dus op de agenda, we waren er klaar voor en we zagen het volledig zitten, maar met 2 gingen we er niet geraken. We zochten dus nog naar iemand die vele uurtjes kon draaien, beurscampen, farmen én leuke scriptjes had. Dan denkt iedereen natuurlijk maar aan 1 man: OIOI BOSSMAN Joeri!
tenor.gif
Hackerman Joeri is onze stille kracht op het account. Daar waar ik bijna alle communicatie doe met de buitenwereld en stammies, is Joeri er steeds wanneer je hem nodig hebt (ook om 7u30 's ochtends om de rovers te doen als ik weer eens KO in men bed lig na het zuipen). De meest dynamische speler die ik in lange tijd tegen ben gekomen én scriptjes om U tegen te zeggen! Wat moet een mens nog meer? Favo gifje:
tenor.gif

Juist ja, een mascotte! Mien aka MIENMAAIERS aka inactieve kutco waardoor hij gedeclasseerd is tot mascotte is een gezellig jonge man met fantastische denkwijzes. Deze sociale vlinder hadden we zelfs even laten uitfladderen om onze vrienden bij Run the Jewels te gaan helpen, maar nu hebben we hem teruggehaald om bij ons weer de boel te verzorgen van mooie openingszinnen en onze dagelijkse portie lachen. Favo gifje:
giphy.gif

En dan laat ik nu mijn vriendjes aan het woord over mezelf:
Joeri:
Ik weet nog toen Stan vroeg of ik mee wou starten op w75, was toen helemaal niet zeker maar hij heeft me mooi kunnen overtuigen met het project dat hij wou opzetten, namelijk Finnvard en Kaas..
Ik had nog niet zoveel gehoord over hem buiten dan dat hij mijn stamleider was voor een relatief korte periode op w69, waar hij zich profileerde als een goeie speler en leidersfiguur. Nu ken ik hem ondertussen al iets beter en moet zeggen, een zeer leuke, sociale en capabele allround TW speler, hij doet exact wat er verwacht wordt van hem, ookal vergeet hij soms wel is de troepen op roven te sturen..
Voor de rest heb ik soms nog wel problemen met hem te vertrouwen aangezien hij op ongoddelijke uren 's ochtends al online is. Ochtend mensen, een apart volk..

Mien
Ik weet nog dat ik PJ (RTJ) benaderde of er binnen Kaas nog mensen gezocht werden, Stan nam meteen contact op en hengelde mien (MIENMAAIERS) binnen. De eerste weken op het account was ik niet offline te krijgen en moest stan zelfs ruzie maken om in te kunnen loggen. Maar het is een aparte duif want Stanlin (weten jullie ook meteen hoe de rangen op Finnvard geschikt zijn) is een ochtend mens zoals Joeri zei apart volk.
Favo gifje:
tenor.gif

Bedankt voor jullie aandacht en succes aan al de rest natuurlijk!!!
mede mogelijk gemaakt door @Rave Into Space - @ixfuryanix - @driesbiljart - @Kerouac
 
Reactiescore
5.686
Leuke post!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan