Presenteer je account W75 Contest!!

  • Topicstarter Deleted User - 487971571
  • Startdatum

Welk account werd volgens jullie het best gepresenteerd?

  • Run the Jewels

    Stemmen: 2 1,5%
  • anthraxxol

    Stemmen: 42 30,9%
  • Wow Who

    Stemmen: 17 12,5%
  • Addison Rae

    Stemmen: 5 3,7%
  • Master Of The Oceans

    Stemmen: 9 6,6%
  • Against All Odds

    Stemmen: 40 29,4%
  • Finnvard

    Stemmen: 21 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    136
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deleted User - 487971571

Guest
er zijn al een aantal inzendingen, waarvoor dank, ik heb er zin in en wacht met smart naar de lijstjes die nog gaan komen :)
 
Reactiescore
319
Beste lijstje is van Justin momenteel!
 
Reactiescore
319
Reactiescore
453

1603285277281.png

Addison Rae - The Greatest stabking. ?
@Addison Rae is de leider van de stam AT, Een vrij onbekend (eigen) account maar een ondertussen een (enorm?) bekende hoofdspeler.
Na een (bizar) stroeve start en de ene tegenvaller na de andere tegenvaller lijkt de wind ons eigenlijk weer van achteren te komen en is onze groei weer op gang gekomen, na lange tijd geen nieuwe farm records te zetten lukt ons zelfs dat ook weer.

Maar wie zijn het nou eigenlijk?

Ik zelf ben natuurlijk zoals velen weten natuurlijk Eric de hoofdspeler van Addison Rae, in het normale leven student accountancy aan de hva te amsterdam door corona is de study op het moment voornamelijk thuis via zoom en teamslessen/meetings, wat het mogelijk maakt om flink veel online te zijn (wat sommige nogal bang maakt, want ik ben zo iemand die binnen 5 sec op je appje reageert) en dat ben ik dan dus ook.
Mijn AF carrière was in de eerste weken van het schooljaar nog goed te ondersteunen maar aangezien de laatste weken het huiswerk zich opstapelt heb ik (helaas) afstand genomen van het schrijven van Rate de spelers en early game verwachtingen.

ik begin met mijn grootste steun en toeverlaat, Tijn (de ene week wat meer en scherper dan de ander ;) )
Hij draagt actief zijn steentje bij in de app groepen en houdt de positieve vibe die er hier heerst in de stam goed gaande, je hoort hem nooit klagen (enkel over mijn lange teksten) en hij draait de early nachten voor ons mooie accountje gelegen in het verre oosten

Maar ook ik heb gelukkig nog meer dan 1 co ondertussen, een van de andere toppers is isaak, ook hij heeft de ene week meer tijd dan de andere maar heeft lange tijd actief mee gespeeld en ervoor gezorgd dat wij niet alteveel achterstand op liepen, Thx voor het farmen! is vaak het eerste wat ik roep smorgens vroeg.

En ook Liam is tegenwoordig niet weg te denken uit de groepsapp, nooit ben ik zovaak gelogd op een vrije middag als zijn eerste dagen op het account, ondertussen schrijf ik eerst mijn PM's en interne forumposts in een word document of kopieer ik het voordat ik op verzenden druk, want anders is zomaar alles foetsie en mag ik weer opnieuw mijn boek schrijven.

En als laatste nog een bedankje naar de Co die ondertussen al een paar weekjes gestopt is met TW'en, ons vroege ochtend monster die onze roof en farmrecords liet stijgen alsof het de lijn is van de prijs van bitcoins toen ze skyhigh gingen.
en ook de andere helpers in nood zijn natuurlijk niet weg te slaan uit de app groepen, maar als ik die allemaal moet gaan benoemen wordt dit een hele lange tekst wat het nu nog niet helemaal is toch?

en omdat we ook leuke plaatjes mogen toevoegen hier nog even eentje van mijn eigen collectie
1603309755533.png


De loop van wereld 75 voor ons
Op dit moment zitten we in de stam AT - Alone Together waarop wij het op het moment bezig zijn om onze clusters te dichten en ons klaar te maken voor de oorlogen die gaan komen, wij hopen dat het ons voor de wind blijft gaan omdat wij verwachten dat de noordelijke stammen onderlinge Naps/BG's blijven houden, want ze zijn dan wel nog niet gefuseerd, maar ze werken elkaar dan ook alles behalve tegen.
en dat zou dus betekenen dat wij een actief front gaan krijgen waartegen je u kan zeggen, maar zoals vaak het geval is, is het de stam met de beste leiding en het hoogste doorzettingsvermogen die gaat winnen.
1603289918241.png

Zoals eerder verteld hebben wij een zeer stroeve start gehad, lange tijd uit de top 30 verdwenen maar we (waren) er niet meer uit weg te slaan toen we een meevaller hadden.Aangezien we een gevaarlijke ligging hadden, met stammen als Freaks en Kaas naast en bovenons zijn wij zeer defensief gestart en hebben we de nodige ODS gescoord in de early game waardoor onze groei niet heel vlot ging maar we hebben ons beste beetje voorgezet en getracht flink te groeien door ons cluster dicht te edelen.​
 

Bijlagen

  • 1603286806153.png
    1603286806153.png
    161,1 KB · Weergaven: 22
  • 1603286822963.png
    1603286822963.png
    11,2 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.804

Bekijk bijlage 24066

Addison Rae - The Greatest stabking. ?
@Addison Rae is de leider van de stam AT, Een vrij onbekend (eigen) account maar een ondertussen een (enorm?) bekende hoofdspeler.
Na een (bizar) stroeve start en de ene tegenvaller na de andere tegenvaller lijkt de wind ons eigenlijk weer van achteren te komen.

Maar wie zijn het nou eigenlijk?
Zoals ik al een paar keer verteld heb ondertussen, want ik (was?) ben nogal een fan van giga lange teksten schrijven, nu vooral achter de schermen maar ik heb een paar leuke AF weekjes gehad waarin ik jullie trakteerde op mijn deelname aan de rate de spelers en de early game verwachtingen, maar omdat bepaalde factoren weer roet in het eten gooide ben ik afgestapt van het actief 'AFen'

ik begin met mijn grootste steun en toeverlaat, Tijn (de ene week wat meer en scherper dan de ander ;) )
Hij draagt actief zijn steentje bij in de app groepen en houdt de positieve vibe die er hier heerst in de stam goed gaande, je hoort hem nooit klagen (enkel over mijn lange teksten) en hij draait de early nachten voor ons mooie accountje gelegen in het verre oosten

Maar ook ik heb gelukkig nog meer dan 1 co ondertussen, een van de andere toppers is isaak, ook hij heeft de ene week meer tijd dan de andere maar heeft lange tijd actief mee gespeeld en ervoor gezorgd dat wij niet alteveel achterstand op liepen, Thx voor het farmen! is vaak het eerste wat ik roep smorgens vroeg.

En ook Liam is tegenwoordig niet weg te denken uit de groepsapp, nooit ben ik zovaak gelogd op een vrije middag als zijn eerste dagen op het account, ondertussen schrijf ik eerst mijn PM's en interne forumposts in een word document of kopieer ik het voordat ik op verzenden druk, want anders is zomaar alles foetsie en mag ik weer opnieuw mijn boek schrijven.

En als laatste nog een bedankje naar de Co die ondertussen al een paar weekjes gestopt is met TW'en, ons vroege ochtend monster die onze roof en farmrecords liet stijgen alsof het de lijn is van de prijs van bitcoins toen ze skyhigh gingen.
en ook de andere helpers in nood zijn natuurlijk niet weg te slaan uit de app groepen, maar als ik die allemaal moet gaan benoemen wordt dit een hele lange tekst wat het nu nog niet helemaal is toch?


Onze wereld tot op heden
Op dit moment zitten we in de stam AT - Alone Together waarop wij het op het moment bezig zijn om onze clusters te dichten en ons klaar te maken voor de oorlogen die gaan komen, de laatste weken verdwijnen de barbs alsof er een Sons of durin opnieuw gestart is maar stijgen onze farm inkomsten nog flink omdat er steeds meer spelertjes die nog rondhuisde inactief raken.
Bekijk bijlage 24067Bekijk bijlage 24068

Zoals eerder verteld hebben wij een zeer stroeve start gehad, lange tijd uit de top 30 verdwenen maar we (waren) er niet meer uit weg te slaan toen we een meevaller hadden.

Aangezien we een gevaarlijke ligging hadden, met stammen als Freaks en Kaas naast en bovenons zijn wij zeer defensief gestart en hebben we de nodige ODS gescoord in de early game.

ik zou graag nog even willen zeggen dat :
ik graag evengoed wereldafspraken zie komen, aan de overwinningsvoorwaarden hoeven we vrij weinig te veranderen maar afspraken over CF's en dergelijke mogen toch echt wel gaan komen.​
je bent VFsnip vergeten opnemen in je kaartje zodoende kan ik je kandidatuur niet serieus nemen
 
Reactiescore
216
een (bizar) stroeve start en de ene tegenvaller na de andere tegenvaller lijkt de wind ons eigenlijk weer van ac



En ook Liam is tegenwoordig niet weg te denken uit de groepsapp, nooit ben ik zovaak gelogd op een vrije middag als zijn eerste dagen op het account, ondertussen schrijf ik eerst mijn PM's en interne forumposts in een word document of kopieer ik het voordat ik op verzenden druk, want anders is zomaar alles foetsie en mag ik weer opnieuw mijn boek schrijven.



Eric je bent een echte schat! <3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan