Presenteer je account W75 Contest!!

  • Topicstarter Deleted User - 487971571
  • Startdatum

Welk account werd volgens jullie het best gepresenteerd?

  • Run the Jewels

    Stemmen: 2 1,5%
  • anthraxxol

    Stemmen: 42 30,9%
  • Wow Who

    Stemmen: 17 12,5%
  • Addison Rae

    Stemmen: 5 3,7%
  • Master Of The Oceans

    Stemmen: 9 6,6%
  • Against All Odds

    Stemmen: 40 29,4%
  • Finnvard

    Stemmen: 21 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    136
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.064
Ik ga ook nog wat maken

grtz

daan
 
Reactiescore
1.690
Beste wereld 75 spelers,

Bij deze presenteer ik u, het account, Anthraxxol van de stam Vrij Forum maar dan snipper. Voorheen 'maar dan Goed'
Het account Anthraxxol, wie kent het niet. Deze topper, deze snipper, deze oorlogsveteraan (hij versloeg demo73, maar dat was op een andere wereld dus dat verhaal laat ik achterwege).
Anthraxxol is een zeer gewaardeerd lid van de stam Vrij Forum maar dan Snipper! Als 1 van de hoekstenen ging hij voorop in de strijd tegen de topstam Rose.
De golven van bijlstrijders, lichte cavalery, katapulten en stormrammen liepen zich massaal stuk op de ijzersterke defensie van Vrij Forum SNIP. Kansloos waren ze tegen deze dappere groep vrij forum vrienden. Dag en nacht werden we bestookt. De edels en kliers kwamen zelfs in de nachtbonus maar we gaven nog steeds geen kik.
Zelfs de stam Kaasmakers bemoeide zich met de oorlog met aanvallen over meer dan 80 uur. Ook deze soldaten werden in een lijkwagen retour gezonden.
Maar niets hield de heldhaftige Anthraxxol tegen. Hij veroverde zelfs een dorpje van zijn veel grotere buurman Puntzak. (dit doet me toch weer denken aan de tijd van demo73)
1603189570847.png
Tot de dag van vandaag is dit dorp nog altijd in mijn bezit immers, mijn dappere veteranen geven defensief tenslotte niks prijs.
1603189622199.png
Een mooie rang 13 in de ranking van ossen.
Wie doet dit hem na? Niemand want er kan er maar 1 op plek 13 staan!

Nu zou ik bijna vergeten om mijn accountgenoten voor te stellen:

Grapje, ik speel alleen?

Mijn speciale dank gaat uit naar
Nonkel (s)Jos, die het mogelijk heeft gemaakt om die 13e ranking te behalen, immers geen ossen als er niemand te ossen valt.
Itsdash, hij heeft mij in het begin van de wereld weten te motiveren tot deze grootse daden.
Ripromy, ons stammeisje, waarmee ik een zeer goede samenwerking had als het aankwam op ossen sturen. Zeer duidelijke communicatie waar een stam mee valt of staat zodat we steeds onze ossen optimaal wisten te plaatsen.
Arbeitman, mijn dorpenuitbouwer.
Mohniels, mijn moraalbreker die de dorpen niet over durft te nemen.
Een niet dubieuze naam, hij won in zijn eentje de oorlog tegen de stam Lost! !!!
Bappos, gaf mij 200 pp in economisch zware tijden.
Snipvis, kwam er later pas bij maar toont veel potentie en goede wil in ons stammenproces.



@puntzak en @Beware The Stare de messen zijn weer geslepen. Katapuleren jullie mij de top 10 in van ossen?
 
Reactiescore
1.728
De winnaar lijkt me al bekend.

@everyone. Bespaar je de moeite om een lijstje in elkaar te flansen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan