Presenteer je account W74

Doe je mee


  • Totaal aantal stemmers
    31
Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
106
Dussss kunnen we ervan uitgaan dat F!x en planet later zullen samenkomen wanneer elk hun continent heeft gedomineerd ?
 
Reactiescore
5.591
zkers door jou en nog een paar is aao blijven bestaan en het spel geleerd.

Mijn ultime doel is ooit een wereld met jou samen erbij spelen haha.
eerder stop ik niet (kom aub 75 spelen kan ik erna stoppen).
Ah cutiepie!!!
 

Deleted User - 487957162

Guest
Dussss kunnen we ervan uitgaan dat F!x en planet later zullen samenkomen wanneer elk hun continent heeft gedomineerd ?

Volgensmij heeft FIX al gesproken over een driestrijd. Ik vermoed dat dat F5 vs Planet vs Fix zal zijn.
 
Reactiescore
106
Als F5 niet door method geraakt zullen ze ook wel geen safe hebben in de rim en hebben ze een nadeel. Is toch wel al gebleken dat het method daar in de rim toch wel een goed front vormt..
 
Reactiescore
276
En ik zeg dat je zeker Method niet mag vergeten, Zij zijn mits goede activiteit en strategie wel echt een groot gevaar door hun confortabele rim positie, niet vergeten dat F5en quasi geen safe rim heeft


Edit:
Als F5 niet door method geraakt zullen ze ook wel geen safe hebben in de rim en hebben ze een nadeel. Is toch wel al gebleken dat het method daar in de rim toch wel een goed front vormt..

Is deze me wel voor zeker, maar idd wat smakel zegt
 
Reactiescore
1.647
148215_large


Wow Who, de weg richting een eigen identiteit

W
eer gestart vanwege het corona-virus op 73 en meerdere whatsappjes voor CO'en de dagen ervoor, begon Justin weer met het spelletje Tribalwars. Lang had de stop niet geduurd maar hij had geen rekening gehouden met het corona virus (wie wel?). Om zich niet helemaal te verliezen in het spel besloot hij anoniem te starten, lekker uit de luwte en veel rust was het idee. Daarom besloot hij te gaan voor de naam: Wow Who van het werkwoord "Wow Who'en" of "een Wow Who'tje doen" (vraag op W73 wat dit betekend). Maar de naam stond voor meer dan anoniem spelen het stond voor het heruitvinden van zichzelf in het spel en W74 leek daar de perfecte wereld voor.

Opstarten van W74 ging op een beruchte manier na 73, namelijk met een:

PRE-MADE!!!!
niczmUg.gif


Jamie en Justin gingen al erg lang samen, samen een wereld gewonnen, kort samen op een account samen gespeeld en veel contact buiten het spel zorgde ervoor dat Jamie ons er graag bij wou hebben, hij wist wat hij aan ons had. Er waren wat lichte twijfels over de exacte samenstelling en of het zou gaan werken met de wereldinstellingen. De CO's werden verzameld en Demi en Robin kwamen het team versterken van Wow Who om een goede start te geven en alles stond klaar om te gaan knallen!

Wereld 74 begint en inno-games heeft bugs, een aantal leden komt niet in de buurt van premade terecht waaronder Wow Who en AAO. De anderen ligt dicht op elkaar, de afstand is zo groot dat er bijna een continent tussen ligt. Vol goede moed begint F!x toch de draaien en plannen te smeden het gat snel te dichten. Ook werd besloten dat aantal afgelegen leden nog vanwege hun veiligheid niet de hoofstam joinen. Zo moet er tijd gewonnen worden, ook word er afgesproken dat deze leden geen grote stam zouden joinen ivm fair play. Zo gezegd, zo gedaan. Wij groeien, en de andere leden van F!x groeien. Enkel stond er nog aardig wat klaar om te rekruteren in F!x en in het noordelijk continent was de stam al aardig dominant. Vooral AAO en Demi/Robin zagen de aansluiting niet snel genoeg gebeuren zonder innige samenwerkingen aan te gaan voor overleven en er heerste ook een gevoel op de pre-made niet te sterk was voor de wereld. Het was vaak grappig bedoelt maar binnen de stamchat werd soms al half gedaan of de wereld niet veel voorstelde en al in de zak zat. Om deze reden brak een nieuwe periode aan voor Wow Who en besloten zij zich samen met Against All Odds af te scheiden van de pre-made en voor een eigen kans te gaan met een bepaalde visie van het spel.

We Change to the Planet ontstond. Na goed contact te hebben gekregen met Coffea, Toxis, Arith en Scara kwam Against all odds naar Wow Who toe om samen met hen in zuiden een stam op te zetten. Er werd gepraat en overlegd en een visie besproken hoe we de wereld wilden winnen met uitdaging en zonder dood rekrutering of rekurteren om het rerkruteren waar we veel stammen blijk van vonden geven en van walgden. Story was in ons continent daar het school voorbeeld van, helaas werkt het wel in early game vaak en daarom waren we ook verbaasd dat Story iets wat een PBG was wilden omzetten in een stammen BG toen Planet was opgezet. Dit kwam Planet goed uit want ze stonden zwak, lagen redelijk uit elkaar en hadden net allemaal groeispurten gedaan waardoor te troepen laag waren. Enkel was deze samenwerking geen match in heaven....

Het opkomen van Story was niet heel gek maar de val was hierdoor des te harder. De stam bestond voor groot gedeelte uit PP-abusers en bluf i.c.m. rekrutering. Dit was de basis van de stam. Nog voordat Planet ontstond waren alle planet-leden al benaderd door Story om hen te joinen. Enkel wisten ze niet dat er communicatie was tussen deze mensen en het onderling uitspelen van die mensen tegen elkaar bekend was, evenzo als het naaien van leden door ze te kicken en dan snel te clearen en edelen ondanks mooie woorden naar die mensen. Planet was op zijn hoede maar nam de BG graag aan vanwege de positie waarin ze verkeerde enkel waren een aantal recruits van Story die i.p.v. de Planet leden kwamen het hier niet mee eens. Meermaals werd tijdens de BG leden van Planet door Story leden aangevallen en gebackdraft/recapt bewust om troepen van Planet te slopen, zogenaamd wisten ze niet dat leden Planet liepen tot er berichten uit lekten dat ze het bewust deden. Toen was de maat vol voor ons en opende wij de aanval, als je bewust namelijk je BG gaat aanvallen dan verdiende je volgens ons en aantal mensen geen NAP voor de BG omdat je deze simpelweg gestabt hebt. Toch kwamen we als Planet naar paar uur tot inkeer dat we de eer aan onszelf moesten houden en boden we uiteindelijk toch nog een NAP voor het verbreken van de BG aan bij Story die ze aannamen. Rhino en Draggy kwamen als combinatie account over naar de stam nadat intern bekend was dat Scara zou stoppen en op intern zou gaan. Deze soli's werden versneld toen de zaken met Story escaleerde.

Oorlog kwam er met Story en de strijd brandde los. Wij vochten hard en begonnen de verhaaltjes te beëindigen en waren gemotiveerd tot op het bot na alle gebeurtenissen. ODA werd aan elkaar geregen en nadat de eerste accounts nog weerstand boden braken de accounts achter elkaar. Onderstaande plaatjes spreekt hierin boekdelen:

Naamloos.png
chart

en de volgende link: https://nl.twstats.com/nl74/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=166

Story is op de knieën gedwongen en het bewijs werd geleverd dat enkel PP-abusen niet genoeg is, en ook het hebben van het maximum leden de key is, de key was samenwerking tussen ervaren spelers die all in wilden gaan. Ondanks dat de stam wat onenigheden in begin had, wat erbij hoort door alle verschillende karakters, werden clears en OS als de malle gegooid voor elkaar. Clears werden gedropt zonder een seconde twijfel en massa's werden zonder egoisme gegooid. Ook bleef de stam bij zichzelf en wees het tientallen sollicitanten en fusies af en gingen ze nog enkel met team Ashazar kreeg de voordeel van de twijfel nadat Toxic Dreams aangaf niet vol een account te willen draaien maar ergens te willen CO'en. Planet is opgericht en nu 1 van de topstammen van de wereld die misschien wel cruciaal gaat zijn richting het einde en daar zijn we heel trots op als Wow Who, maar waarom dan? Als ik dit zo teruglees gaat dit meer over hoe de stam is gegroeid dan wie Wow Who is?

Wow Who, is niet enkel een naam het is een manier van spelen. We gaan voor elkaar want het maakt niet uit met wie we samenspelen, als we maar met anderen samen spelen. We mochten Planet oprichten en o.a. leiden. We trekken ons eigen plan met minimale PP in verhouding tot de rest en spelen het spel hoe wij vinden dat het gespeeld hoort te worden. Hard, niet teveel politiek en rekrutering en op basis van skills en niet van geld. Dan maar een keer verliezen omdat een ander beter is maar daar kunnen we mee leven. We zijn gemotiveerd en willen een speciale vermelding maken aan Prego aka Huubert, wat de mb is van je dromen early game en nu een CO waar we op kunnen bouwen. Jarno welke er via via bij is gekomen en meedenkt met alles met veel resultaat. Wow Who'en en een Wow Who'tje doen waren al werkwoorden en begrippen op 73, op wereld 74 gaan we voor het belangrijkste begrip: Wow Who.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Laatste dag
 
Reactiescore
2.478
De uitslag is bekend! Ik heb ervoor besloten om elke stem de waarde van 105 'bonuspunten' te geven. De uitslag is te vinden in de bijlage.

Ik wil de deelnemers bedanken voor hun deelnamen en de jury voor het beoordelen. Als laatste wil ik namens de jury de winnaars feliciteren:


1ste prijs: Against all odds (1000 pp)
2e prijs: Wow Who (750 pp)
3e prijs: Night Train (600 pp)

Winnaar enquête: Night Train (450 pp)​

Dit topic zal weer voor elke dagen opengaan
 

Bijlagen

  • Knipsel.PNG
    Knipsel.PNG
    20,7 KB · Weergaven: 39
Reactiescore
1.380
iedereen die gestemd heeft bedankt.
Iedereen die commentaar had ook bedankt want ik neem het mee voor in de toekomst om nog een beter filmpje te maken.
 
Reactiescore
5.591
iedereen die gestemd heeft bedankt.
Iedereen die commentaar had ook bedankt want ik neem het mee voor in de toekomst om nog een beter filmpje te maken.
Waar blijft mijn 200pp voor mijn stem?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan