Presenteer je account W73!

Reactiescore
534
Presenteer je account W73!

Beste botters, boosters en noobs,

@The Minion had deze contest al op zijn planning staan, maar door zijn tijdelijke afwezigheid mag ik dit overnemen. Mijn eerste contest! Ik heb me laten vertellen dat competities altijd goed voor het Tribal Wars-forum zijn geweest. Brengt onze vijandigheid naar boven, de hoster krijgt veel PP voor omkoping en het zorgt op de laatste plaats voor levendigheid.

Welke accounts zijn de beste van de wereld? Het doel is dat ieder account een leuk, interessant, origineel en spannend verhaal schrijft over de rol van zijn account op deze wereld. Verder mag iedereen zijn fantasie de vrije loop laten, om je account op een zo leuk en goed mogelijke manier aan de wereld te presenteren. Het doel is dus om je account te verkopen aan de rest van de wereld en met name aan de jury.

Ik begin deze contest met één topic, je mag dus reageren op de inzendingen. Mits het nodig gaat zijn open ik een tweede discussie topic en verplaats ik daar de discussies heen.


Hoe doe je mee?
- Je moet een serieus account op de wereld hebben om deel te kunnen nemen.
- Maximaal één inzending per account, deze inzending wordt in dit topic geplaatst.
- Je accountnaam moet in de inzending vermeld staan.
- Een bash naar de vijand toe is toegestaan, maar er wordt wel van jullie verwacht dat dit op een respectvolle manier gebeurd.
- Het moet een serieuze inzending zijn
- Je inzending mag niet groter zijn dan 2 posten en moet voor de deadline ingeleverd te worden.
- Je inzending moet voldoen aan de forumregels.
- Bij het inzenden van een post stem je in dat je accountnaam tijdelijk opgeslagen wordt.

Beoordeling
Er zal een jury zijn welke de inzendingen beoordeeld. De maximale score hierin is 100 punten. Bij deze contest is er ook een enquête waar het publiek (elk forumlid) kan stemmen. Elke stem daarin zal ook een punt opleveren. Welke inzending uiteindelijk de meeste punten heeft wint.

Inhoud van het verhaal (70 jurypunten)
Hoe origineel is het verhaal? Was het interessant en spannend om te lezen? Bevat het niet overdreven veel onwaarheden of is het uit de duim gezogen? Zit er humor in?

Schrijfstijl (20 jurypunten)
Zijn er mooie verbanden gelegd tussen de teksten in? Was het gemakkelijk te lezen? Moest je dingen vaak overlezen? Zijn er mooie vergelijkingen getrokken? Zijn er niet te veel spelfouten gemaakt waardoor het hinderlijk werd? Is er niet 100x het zelfde verteld? Is het taalgebruik netjes?

Uiterlijke verzorging (10 jurypunten)
Hoe is de alinea opbouw? Heeft het verhaal genoeg inhoud en lengte? Is er creatief gebruik gemaakt van kaartjes of spotprenten?

Enquête (1 punt per stem van het publiek)
Bij deze contest zal er gebruikt worden gemaakt van een enquête die drie dagen open zal staan. Elke stem die je krijgt van het publiek staat gelijk aan 1 punt. Stemmen van dubbelaccounts worden ongeldig verklaard. Wanneer een deelnemer op zijn eigen inzending gaat stemmen via dubbelaccounts word hij gediskwalificeerd voor de publieksstemmen. Er word hier goed op gecontroleerd.

De Jury
De jury zal bestaan uit circa 5 personen die niet actief zijn op deze wereld. Lees je dit nu toevallig en speel je niet op deze wereld, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan deze contest? Stuur dan even een PM naar mij (@Sule Silmad). De jury krijgt verder informatie van mij.


Prijzenpot
De prijzenpot bestaat op dit moment uit 3.000 premium punten. Er zijn op drie manieren prijzen te verdienen en de maximaal te behalen prijs voor één inzending is op dit moment 1.800 premium punten. Donaties zijn altijd welkom en zullen volledig aan de prijzenpot toegevoegd worden.

Totaal aantal punten:
1e plek: 1.000 premium punten
2e plek: 650 premium punten
3e plek: 350 premium punten

Publieksprijs: (meeste publieksstemmen)
1e plek: 400 premium punten
2e plek: 100 premium punten

Juryprijs: (meeste jurystemmen)
1e plek: 400 premium punten
2e plek: 100 premium punten

Innogames: 500 premium punten
@Duckje: 500 premium punten
@Sule Silmad: 2.000 premium punten

Succes aan alle deelnemers gewenst, houdt het respectvol en veel plezier bij het lezen/maken!

Deelnemen kan tot zondag 5 april 23:59
(deze datum kan nog gewijzigd worden!)
(bij onvoldoende inzendingen gaat de contest niet door en vervallen de prijzen)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
534
Gereserveerd
 
Reactiescore
1.367
altijd leuk
 
Reactiescore
1.476
Met mijn ene dorpje is dat ook niet heel interessant.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ja wellicht hiermee nog even wachten tot accounts wat meer vorm krijgen, ook met clusters enzo.
 
Reactiescore
534
Ja wellicht hiermee nog even wachten tot accounts wat meer vorm krijgen, ook met clusters enzo.
Over een maandje is dit stuk leuker inderdaad

Bedankt voor de feedback.

Echter zal dat (denk ik) met de meeste contesten zo zijn. We kunnen ze alleen niet allemaal tegelijk doen. Bij de volgende contest op deze wereld zullen we proberen van te voren even te informeren waar jullie zin in hebben!

Laten we voor nu het beste er van maken. Beetje creativiteit en je kan zelfs met 1 dorpje een serieus of humoristisch verhaal schrijven. Denk aan bijvoorbeeld een farmdorpje waar een leuk verhaal achter schuilt, hoe ben je in je stam gekomen, hoe heb je je co-spelers leren kennen, hoe ben je die eerste edel kwijtgeraakt, mislukte of juist een perfecte snipe, etc. Achter kleine dingen, wat voor jezelf al heel gewoon is, schuilt soms een leuk verhaal wat andere mensen vaak niet weten!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
786
Stel je eens voor @Jo Han dat w71 dit contest had gehad voordat een wereld die maanden later opende het deed...
 
Reactiescore
786
Als je een contest wilt is dat geen probleem, ik maak zo wel ff polletje :)
Daarom ben je mijn lievelingsmod <3
Ofja op Minion na uiteraard.
 
Reactiescore
766
We hebben tot zondag, wij zullen iig mee doen.
 
Reactiescore
766
Een account dat jij nog snel tegen zal komen ;)
 
Reactiescore
766
Wat ben je toch continu gefrustreerd aan het doen hier Thomas. Zo kende ik je helemaal niet eerlijk gezegd.
Viel nu toch wel mee :O

Speel al een tijdje niet meer op Triador vandaar.
 
Reactiescore
534
Herinnering: nog 2 dagen om mee te doen. Zoals vermeld in de openingspost gaat bij onvoldoende inzendingen de contest helaas niet door.
 

DeletedUser81766

Guest
En ik maar denken dat het fora hier zo enorm actief was
 
Bovenaan