Presenteer je account [stemtopic]

Wie heeft het beste account van classic?


  • Totaal aantal stemmers
    44
  • Enquête gesloten .
Reactiescore
2.478
Dit is het stemtopic van presenteer je account.

Elke stem is 5 punten waard, echter kan er een inflatie van de waarde ontstaan als er veel wordt gestemd. Ik zal dubbelaccounts natrekken. Wees dus een beetje sportief.

De jury kan in totaal 400 (100p per jurylid per speler) punten per speler weggeven, als deze speler overal de maximale score heeft.

Ik zou zeggen laat de stemmen sprokkelen beginnen. Dit topic zal 7 dagen openstaan.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Sirvir xd
 

Deleted User - 487694086

Guest
Volgens mij is er iets fout gegaan Aldo, ik zie jouw stem nog niet bij Aes staan?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Fout? Heb jij je eigen inzending al eens vergeleken met de rest dan?
 

DeletedUser61134

Guest
De typfout is de reden dat mijn keuze makkelijker werd.
Beeldde me echt al een Sir Fir in. Spar met een hoedje en een snor :eek:
 
Reactiescore
2.478
Ik stem niet en tel trek de stemmen van de andere juryleden er ook vanaf. Wij kunnen al voldoende punten geven
 

DeletedUser79370

Guest
Heel cliché natuurlijk om op mijn eigen stamgenoten te stemmen maar na lang beraad tussen de 2 beste inzendingen (Bananass & Sivir) toch besloten om Sivir te kiezen als mijn champion #Sivir4President
Al zie ik dat iedereen toch al op zichzelf heeft gestemd dus maakt het niet uit :p
 

Deleted User - 487958296

Guest
als je niet op aes stemt kun je een kick verwachten
 

Deleted User - 487694086

Guest
Je weet wat te doen als je weer in de stamchat wilt
 
Reactiescore
786
Steff gaat ongetwijfeld mensen betalen om op zijn account te stemmen...
Bananen voor het leven
#Leon
 
Reactiescore
259
Als objectieve buitenstaander moet ik wel toegeven dat bananass. veruit de leukste inzending heeft
 
Reactiescore
973
sinds Bananass het lachwekkendste account is in de inzendingen, niet zo heel lastig.
 
Bovenaan