Presenteer je account (prijzenpot van 15.000 pp)

Doe je mee


  • Totaal aantal stemmers
    49

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Nee fk mendeley ik krijg nog steeds spam mail met de nieuwste artikels over cement optimalisatie
 
Reactiescore
489

Allerbeste programma dat ik ooit gevonden heb.

Wauw thx, nu kan ik het nog even uitstellen :)
 

DeletedUser75237

Guest
Waarde forumgenoten,

Met trots stel ik u het account @FarmHardGoHome voor. Zijn we het beste account op w70? Nee, behalve in ons hoofd misschien af en toe als we een pintje te veel op hebben. Zijn we in het bezit van een supergezellig account en dito stammie? Ja zeker! Je zult ons (nog) niet in de top 100 vinden maar daar zijn we wel goed naar op weg!



1574976871889.png

De magie

Ons verhaal begint slechts enkele weken geleden, om en bij een maand intussen. Bram, de eigenaar van het account waar we het hier over hebben, was na een lange tw pauze teruggekomen op TW. Grappig genoeg kwam ik, Tom, ook rond die tijd nog eens kijken op Tribal Wars. Ik heb een tijdje een verslaafde periode gehad waarin zelfs m’n privéleven wat overheerst werd door het spelletje. Massa hier, deffen daar, ruzietjes sussen in de stamchat. Elke oude TW-rot kent het wel. Toch kon ik plots, na een lange periode waarin ik niet gespeeld heb nogmaals niet weerstaan. Het mooie van TW is dat het een beetje van alles biedt, sociaal contact, gezellig geouwehoer, eindeloos ‘vakantie’-vervanging draaien en vooral tactisch en strategisch proberen denken om je tegenstander zo te overtreffen, een karakteristiek die je tegenwoordig in slechts weinig spellen meer tegenkomt, denk aan de eindeloze hoeveelheid shooters, laat staan het gemiddelde spelletje in vorm van apps. TW heeft iets magisch, het is niet te weerstaan.

FarmHardGoHome gaat van start

Dit korte intermezzo was even nodig om te schetsen waarom twee twintigers in hemelsnaam hier terug zouden komen. Bram was dus zoals gezegd net herbegonnen en aangezien er nog geen wereld 71 was op dat moment, noch aangekondigd, had hij besloten om op w70 in de rim te beginnen. Dat gezegd zijnde; het is best wel triest hoe klein werelden zijn geworden, aangezien onze rimpositie vlakbij spelers die vlak bij de start begonnen waren. Desondanks ging hij er meteen voor & nadat ik interesse om terug tw te spelen kenbaar maakte hier op het AF, kreeg ik een PM met de vraag of ik niet wou co’en. Nu was ik zelf pas begonnen met m’n forumaccount (dat onder ons gezegd en gezwegen, nog nooit wat bereikt heeft, ik ben echt een geniepige meelifer!) maar ik vond het prima om van account te wisselen.

En zo kwamen we terecht in de “laten we zoveel mogelijk PP verbrassen” fase. Aangezien dit een no haul wereld is, hadden we natuurlijk een manier nodig om op z’n minst vlot te groeien, en zonder farming zijn de mogelijkheden natuurlijk beperkt! Ik weet niet precies hoeveel pp we hebben verbrast, maar het was best veel. Vast staat wel dat we beiden de komende tijd wat minder uit kunnen gaan :p.

Pas op voor de trein

Eigenlijk zou ik nu ook onze stam moeten vermelden, genaamd Tjoek!. Elke ervaren speler weet dat je bondgenoten nodig hebt als je wilt overleven, dus nog voor ik überhaupt het account gejoined had, hadden we al een stam. Bram beweert graag dat ik de woordenkunstenaar van ons twee ben - stel je voor! - maar de realiteit is dat ik gewoon goed kan lullen en hij werkelijk dingen gedaan krijgt. Zo kregen we namelijk alle beloftevolle spelers die goed in ons verlengde lagen bij ons in de stam. Uiteraard dachten we al aan een stamcluster! Intussen denderen we lekker door met ons stammetje, gelegen in de oostelijke rim van w70. En wie weet waar het stopt? We zijn uiteraard van plan om nog veel stations aan te doen. Wereldwinst? Daar zullen we wellicht eerst een TGV voor moeten aanschaffen, momenteel zijn we namelijk nog maar een boemeltreintje dat op stoom raakt. Maar zelfs een stoomtreintje kan nietsvermoedende accounts en stammetjes omver maaien - een kleine knipoog naar w68 waar ik ook actief ben.

ODA scoren & ... internen

We waren nog zo goed begonnen met ODA scoren, zonder twijfel de belangrijkste metric in dit spel. We ruimden met gemak enkele noobjes met een wel erg grote mond op. Het is altijd opvallend hoe agressief mensen kunnen worden als je interesse toont in hun spelletje. Of plots ”mensen uit de nummer 1 stam kennen”. Of zoveel ervaring hebben dat we ‘beter terugtrekken‘ (en vervolgens een mengdorp blijken te hebben met een HQ van level 25, bah!). Waren we zo goed op dreef, ging het daarna een beetje mis. De laatste dagen hebben we ons schuldig gemaakt aan één van de doodzondes die je kan begaan op TW: internen. We voelen ons er iets minder slecht over aangezien we er een geweldige leuke co, genaamd Mark bijkrijgen en vooral omdat w70 precies wel de wereld van het internen en de moraalbrekers is. Je moest eens weten hoeveel aanvragen voor MB of DU te worden we al niet gekregen hebben, vooral toen we nog maar 1 dorp hadden, helaas is de kwaliteit van de TW community toch met rasse schreden achteruit gegaan, blijkt zo wel. Maar who cares, if you can’t beat them, join them!

50k puntjes: het begin van een rijk

Momenteel zijn we wat meer vertraagd qua groei, wegens uiteenlopende redenen. Gelukkig valt onze trein niet stil en blijven we uiteraard aan boord. De zakken van twee studenten zijn niet eindeloos diep en dus moeten we het momenteel met onze GS productie doen. We naderen nu 50k punten en zodoende ook het moment van de waarheid. Wordt het een blijvertje of gaan we ten onder tegen een zogenaamde noob en wordt het een stille aftocht? Wij gaan uiteraard voor de éérste optie.

Bedankt voor het luisteren naar dit ongetwijfeld minder interessante verhaal dan ik mezelf voorgesteld had! :wink:

PS: Dat allemaal gezegd zijnde: wij zijn twee, en binnenkort drie, sociale gasten, dus voel je vrij om ons IG te PM’en voor een praatje. Je moet namelijk iets doen, zo op een wereld waar je niet mindless op C kunt rammen om de paardjes weer weg te sturen.
 
Reactiescore
533
Beste AF-ers.

Vandaag gaat het verhaal over Johnny English, een account met geschiedenis, bespelers met geschiedenis, het account met de meeste “co’s” van de wereld en het account dat het langst #1 heeft gestaan op deze wereld.
De oorsprong van Johnny English is er natuurlijk 1 vol spanning en kunde. Een verhaal die Johnny English perfect omschrijft.

1574978152191.png

Het verhaal start 7 jaar geleden. Meerdere werelden gespeeld samen met Luc, een co-speler waar ik toen heel goed mee kon opschieten en waar we zonder veel woorden elkaar perfect begrepen.
In die tijd was het ook traditie dat je elke wereld een nieuwe naam koos. Zodat je "anoniem" kon starten, vlaggen bestonden nog niet. En aan e-mail adressen werd gesjoemeld.
Johnny English presteerde goed zoals altijd. En het werd een pilaar voor vele andere accounts. Doorheen de tijd groeide het ook, het nam afscheid van spelers van co's. Nieuwe mensen kwamen.

W57 werd overwonnen met Goddelijke kracht.
W65 werd op Goddelijke wijze vergeten.
W70 is een Goddelijk paradijs.

De spelers die nu spelen op deze wereld zijn:
Tuur: De starter, de dictator en de leaver bij muntenslaan-rondjes, de “ik speel enkel onder werktijd, omdat mijn vrouw anders boos wordt” man.
Bob: De bouwer (?), neen dat is een cliché. Bob is meer dan dat het is een man waarop je bouwen kan.
Daan: De ambitieuze gek, de doelstellen gevende man. De term slavendrijver wordt wel eens gegooid. Niet onterecht.
Wessel: De persoonlijke records verpulverende man die alles kan. Komt van accounts tot max. 20k managen tot een machine Johnny English.
Danny: AM kent geen geheimen voor hem. Wil je je stam in orde? 1 adres. Maar op zondag moet die plots weer weg, dan komen de edels immers aan.
Frank: De nachtwacht. Soms is hij er, soms is hij er niet. Een geest die dwaalt en maalt door mensen en paniek zaait bij ieder die in contact komt met hem.
Glenn: Tja, roepen op AF en je hebt een Glenn beet. Een dikke vis op een dik account.
Sebastiaan: De consultant, multi-inzetbaar. Speelt niet op Johnny maar blijft voor eeuwig ons lid.
Niek: Speed is meer zijn ding, TW is to easy voor hem.
Mike: Speelt hij nog?

Nu kennen jullie het geheim over Johhny English. In tegenstelling tot enkel andere accounts komt er bij ons geen alcohol aan te pas voor het verzinnen van accounts. Wij doen dit op kunde.

Om misschien kort nog af te sluiten met een quote die ik graag iedereen in TW zou willen meegeven. Het is niet het eindresultaat dat voldoening geeft, maar de manier waarop. Dat is iets waar ik al jaren voor pleit, speel TW sluw, speel TW hard, maar speel TW vooral voor het plezier. Soms vergeet ik dat ook wel eens, maar dat is het leven en je kostbare tijd niet waard.

Groetjes,
Tuur
 
Reactiescore
1.367
Beste AF-ers.

Vandaag gaat het verhaal over Johnny English, een account met geschiedenis, bespelers met geschiedenis, het account met de meeste “co’s” van de wereld en het account dat het langst #1 heeft gestaan op deze wereld.
De oorsprong van Johnny English is er natuurlijk 1 vol spanning en kunde. Een verhaal die Johnny English perfect omschrijft.

Bekijk bijlage 16112

Het verhaal start 7 jaar geleden. Meerdere werelden gespeeld samen met Luc, een co-speler waar ik toen heel goed mee kon opschieten en waar we zonder veel woorden elkaar perfect begrepen.
In die tijd was het ook traditie dat je elke wereld een nieuwe naam koos. Zodat je "anoniem" kon starten, vlaggen bestonden nog niet. En aan e-mail adressen werd gesjoemeld.
Johnny English presteerde goed zoals altijd. En het werd een pilaar voor vele andere accounts. Doorheen de tijd groeide het ook, het nam afscheid van spelers van co's. Nieuwe mensen kwamen.

W57 werd overwonnen met Goddelijke kracht.
W65 werd op Goddelijke wijze vergeten.
W70 is een Goddelijk paradijs.

De spelers die nu spelen op deze wereld zijn:
Tuur: De starter, de dictator en de leaver bij muntenslaan-rondjes, de “ik speel enkel onder werktijd, omdat mijn vrouw anders boos wordt” man.
Bob: De bouwer (?), neen dat is een cliché. Bob is meer dan dat het is een man waarop je bouwen kan.
Daan: De ambitieuze gek, de doelstellen gevende man. De term slavendrijver wordt wel eens gegooid. Niet onterecht.
Wessel: De persoonlijke records verpulverende man die alles kan. Komt van accounts tot max. 20k managen tot een machine Johnny English.
Danny: AM kent geen geheimen voor hem. Wil je je stam in orde? 1 adres. Maar op zondag moet die plots weer weg, dan komen de edels immers aan.
Frank: De nachtwacht. Soms is hij er, soms is hij er niet. Een geest die dwaalt en maalt door mensen en paniek zaait bij ieder die in contact komt met hem.
Glenn: Tja, roepen op AF en je hebt een Glenn beet. Een dikke vis op een dik account.
Sebastiaan: De consultant, multi-inzetbaar. Speelt niet op Johnny maar blijft voor eeuwig ons lid.
Niek: Speed is meer zijn ding, TW is to easy voor hem.
Mike: Speelt hij nog?

Nu kennen jullie het geheim over Johhny English. In tegenstelling tot enkel andere accounts komt er bij ons geen alcohol aan te pas voor het verzinnen van accounts. Wij doen dit op kunde.

Om misschien kort nog af te sluiten met een quote die ik graag iedereen in TW zou willen meegeven. Het is niet het eindresultaat dat voldoening geeft, maar de manier waarop. Dat is iets waar ik al jaren voor pleit, speel TW sluw, speel TW hard, maar speel TW vooral voor het plezier. Soms vergeet ik dat ook wel eens, maar dat is het leven en je kostbare tijd niet waard.

Groetjes,
Tuur
beste post tot nu toe
 
Reactiescore
399
Black Cop – Motivatie door Profilatie

Naamloos.png

C
alvin Lawrence was zijn naam; de Canadese politieagent die na racistische profilering besloot om zichzelf aan te sluiten bij de politie om zo wraak te kunnen nemen op de gemeenschap waarin hij opgroeide en zo behandeld werd. Alhoewel wij zelf geen last hebben van zulke profilering, zijn wij als team wel geïnspireerd door de moraal van dit verhaal: oordeel niet zomaar over je medemens, om wat voor reden dan ook.

Ons team bestaat uit zes wannabe Black Cops, waarvan er vijf co-op Black Ops spelen. Ons lievelings- dier is de zwarte haan (Black Cock), ons favoriete is snoep Black Drop en ons favoriete spel is Carl of Duty - Black Cops. Oké, genoeg ongein nu. Wie zitten er in ons team?!

Laten we beginnen met onze sterspeler: Jeffrey. Hij werd als kleine jongen flink gepest en was altijd het buitenbeentje. In zijn rebelse puberjaren kreeg hij het vaak aan de stok met de politie, omdat hij zich geen blad voor de mond neemt en zegt wat hij denkt. Deze jonge rebel is uitgebloeid tot een sterk leider, van zowel Black Cop als onze stam. Communicatief sterk (met wat hulp) probeert hij mensen zowel binnen als buiten de stam tevreden te houden. Wie buiten de lijntjes stapt zal hier niet lang buiten blijven, of toch wel?

Zijn rechterhand is onze Damian, arme jongen... Dit jonge talent bevindt zich nog steeds op de Black Cop academie, wachtend op goedkeuring om Black Coc- ik bedoel, Black Cop te worden. Zijn grootste talenten zijn stickerdistribiteur (voornamelijk donkere humor, zijn specialiteit) en promoter van gentstudent. Verder is hij altijd beschikbaar wanneer nodig, geeft hij mensen steuntjes in de rug wanneer iedereen druk is met boefjes vangen en samen met Jeffrey laten zij het hart van Black Cop sneller kloppen.

Dan komen we bij de motoren van Black Cop: Simon en Jeroen.

Jeroen is een sprekend voorbeeld van het bekende spreekwoord: eerst denken, dan doen... maar dan andersom. Het overleg komt na de actie, maar dat is niet erg. Jeroen weet wat hij doet, aangezien hij al vanaf de start van Black Cop actief is en alle ins en outs van het account weet. Hij heeft wel een knipperlicht relatie met Black Cop; hij stopt en komt vaker terug op het account dan Martijn die roept dat hij TW gaat quitte. Simon is gelijktijdig met Jeroen teruggekomen en sindsdien is het account in een topstaat. Zijn grootste talent is dertig keer op een dag hoi zeggen en vragen wat hij gemist heeft in de groepschat, aangezien hij de spam nooit leest.

Dan komen we bij onze twee laatste groentjes van het account: Dennis en Duncan.

Zij zijn de stille krachten achter Black Cop, de mensen die de boel geolied houden en alles laten draaien. Dennis is de man die paraat is bij elke aanval en alles stopzet om clears te gooien: zijn auto, zijn werk, zijn one night stands – niets gaat boven troepen sturen. Duncan is onze regelnicht, onze sugar daddy voor PP en degene die alles checkt en controleert. Van de ellenlange boekwerken van Jeffrey die op het forum komen tot de AM, alles wat er geregeld kan worden wordt door hem gedaan om te zorgen dat alles vloeiend verloopt.

Met deze zes mensen is niemand veilig voor de venijnigheid van Black Cop en met elkaar maken we TW net een beetje veiliger <3


Naamloos.png
 
Reactiescore
1.367

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Wat een belachelijke prijzenpot zeg en het betreft ook nog eens transfereerbare pp.
Laat die gast met Piper Perry maar winnen :eek2::eek2:
 
Reactiescore
2.507
Mochten jullie de twee pagina's aan spam kwijt zijn check de praathoek.

Ik verwacht dat Jo Han het binnenkort oppakt. Ik doe het deze week iets rustiger aan aangezien in de afgelopen twee weken voor de andere twee mods heb ingevallen. Echter is Johan net terug van een maand vakantie dus snap ook dat hij nu andere prio's heeft. Er wordt dus aan gewerkt, maar het kan iets langer duren dan normaal ;)
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
:boer::boer::boer:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Kom maar op met die pp of je ziekenhuisbezoek duurt nog veel langer!! :ram:
 
Bovenaan