Presenteer je account (prijzenpot van 15.000 pp)

Doe je mee


  • Totaal aantal stemmers
    49
Reactiescore
239
Het aantal woord grappen over je naam, dat is pas absurd...

Mooie tekst man!

Mvg
Dimitri
 

DeletedUser66265

Guest
Zijn dit alle inzendingen of is dit meer het troll topic voor de inzendingen?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Reactiescore
17
Als we nog een aantal dagen langer de tijd krijgen, verwacht ik dat er meer inzendingen komen.

Ik heb zelf nog geen tijd gehad om een post te maken. Ben best wel bereid om dit te doen, maar dit zal wel pas in het weekend gepost worden dan.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
fWRvsvb.png


Cacturne

Zoals algemeen geweten is Cacturne het beste account van w69. Waarom dan w70 spelen vragen enkele pientere figuren zich dan af. Het begon allemaal op een doodgewone dag, waarop Cacturne weer zonder pp zat.

*nostalgische flashback muziek*

Een nieuwe pp farm wereld opende zich -Yeet-, en papa Semen was er weer snel bij. Hij is niet alleen de onofficiële Snipe 2019 qua deffen, maar ook de onofficiële pp beurs Sniper. PP stroomden sneller binnen dan een boot vluchtelingen op een standaard zomerdag, en dat maakte ons heel gelukkig!

De beurs geraakte vol, maar onze portefeuille nog niet. We moesten meer verdienen! Sem begon dan maar met drugs dealen aan minderjarigen. Als enige oplossing bleef er natuurlijk MB'en over. Zo kon het account op de wereld blijven bestaan, en konden wij de premium beurs in het oog houden! De droom natuurlijk, het beste account van w69 hebben als moraalbreker! De selectieprocedure wie onze moraalheer mocht zijn was daarom ook streng, met fysieke proeven.

Als eerste proef was er de Wie kan het beste Cacturnes d*ck zuigen. Heel belangrijk natuurlijk, wij wensen aangesproken te worden met het nodige respect dat we verdienen. Door het bizar lage niveau op deze wereld, bleef de winnaar van deze proef dan ook een verliezer in onze ogen. Ongelofelijk zwakke prestatie, leek wel op voetballend Nederland die zich wou kwalificeren voor het WK in 2018.

giphy.gif

De tweede proef ging van start. Wie kan het beste Cacturne knuffelen na een zware werkdag. De prestaties waren weer -zoals verwacht- schrijnend zwak. De meeste deelnemers zijn ook gestopt. Die inferieuren hadden blijkbaar geen moraalbreker nodig! Al 'sprong' uit voor de jury wel 1 deelnemer uit, die met alle punten van deze proef ging lopen!

giphy.gif

Tijd voor de derde en laatste proef! Hierna zou alles bepaald zijn. Het liefste en warmste account zou eindelijk zijn moraalheer vinden! Terwijl ons hart warm werd van geluk, onze buik zich vulde met nooit eerder gevoelde tintelingen, en onze mondhoeken omhoog krulden, gingen we van start. Wie kan ons verslaan op Pokémon?

CapitalDarkBlowfish-size_restricted.gif

De proef ging van start. Deelnemers bleven maar hun favoriet kiezen. Een Rapidash bleek niet te voldoen. Een Kyogre? Geen probleem. Talloze gevechten later, bleek niemand capabel genoeg om ons te overmeesteren.. Iedereen gefaald..


De wedstrijd liep dan ook niet zoals gepland. Blijven wij over zonder vaderfiguur? Neemt niemand zich ons onder zijn brede tribal wars schouders? Leert niemand ons werken met de schroevendraaier zoals alleen een echte papa kan?

Na maanden overleg intern zijn we tot een besluit gekomen. We kiezen een random account! We maken iemand gelukkig die het niet verwacht! Daarom zeggen wij nu met trots papa, tegen onze moraalheer.. atlas. We houden van jou

ps: abuser zuigt
 
Reactiescore
376
Atlas

Tja, welke noemer kunnen we plakken op dit account? Nuchter? Sterke stamspeler? Meme-team? De onzichtbare kracht die helpt de kliek draaiend te houden? All of the above?

Atlas is een account dat het met iedereen goed kan vinden vanwege het zeer nuchtere team dat het account bespeelt. In dit stadium van de wereld heeft dit account een zeer dichte cluster op weten te bouwen, waar binnen de veiligheid van haar muren (beginnende) spelers de kans krijgen zich te ontplooien en te proeven aan het spel.

Tezamen vormen een (permanent dronken) Nederlandse student, een werkloze Deen (Nederlands van oorsprong maar nu full-time Viking), en een gepensioneerde Belgische militair het goedgezinde team. Een op het oog wat gekke combinatie, maar het werkt zowel intern als extern.

Samen zorgen de laatste twee benoemde dat deze dronken student degelijk wordt opgeleid in TW-kunde, zodat hij als volwaardig lid in de toekomst kan meedraaien. Helaas blijkt wel dat de kennis die hij overdag op doet, ’s avonds weer er uit zuipt.

Het account zelf heeft nog niet veel actie gezien, voornamelijk vanwege de veilige ligging. Wel vinden wij het stiekem erg leuk dat de luitjes van UAP hun hakken in het zand zetten tegen ons en de rest van tring! Zo blijft het voor ons als rim-account ook nog een beetje interessant!

Op het moment van schrijven staat account atlas op nummer 2 qua ODS – iets wat onze erkenning als “sterke stamspeler” alleen maar bevestigd. En staan we totaal op rang 7 qua totale verslagen tegenstanders, wat voor een account dat rond rang 15 schommelt zeker geen slecht resultaat is!

Optioneel valt te lezen hoe wij ooit in contact zijn gekomen met deze dronken student, zie hiervoor onderstaande spoiler.

Deze dronken student wilt nu graag even zijn woord doen. Het begon allemaal op zijn welvertrouwde accountje Ortholite, waarmee ik met wat zuipmaatjes was begonnen. Na wat gegroei kwamen we al gauw in de knel met Global Meltdown. Nadat eerst een NAP werd afgesproken met Global Meltdown en mijn stam, Pieft (red.), leek dit geen probleem meer, dus werd er elke zaterdag het glas geheven en zondagochtend zonder al te veel stress naar de telefoon gekeken, want incomings zouden toch niet verschijnen vanwege het NAP.

Global Meltdown had al eerder in de wereld het balletje op gegooid om een stam te starten en met de vraag of Ortho zich daarbij wilde aansluiten, maar vanwege mijn loyaliteit naar mijn real life knikkervriendjes, besloot ik daar niet op in te gaan. Wel hielden we contact.

Toen verscheen daar ineens Mori. Overal om Pieft heen werden spelers gerecruit, maar vanuit Pieft was er weinig stress, want ze hadden middels een NAP met Global. Wel bleef hij vaag in de pm’s en kroop er langzaam maar zeker bij Pieft het gevoel in dat ze wel eens gestabt konden worden.

Op een prachtige dinsdag nacht stond ik dan ook fris en fruitig op mijn werk, nadat ik welgeteld anderhalf uur had geslapen en wakker werd gebeld omdat er problemen waren. Me telefoon bleef maar gaan, en zie daar, ineens een shitload aan incomings van Mori en Global Meltdown. Leuk, wat actie, want het was nog niet druk genoeg op werk.

Na wat snipes en blocks was er niet veel aan de hand, en ik had er zelfs een dorpje bij gesnoept. Echter hadden we barweinig def, en was het met een questie van 80 tegen 15 dorpen lastig deffen. Toen kwam onze reddende engel uit de hemel, Atlas.

Na wat berichtjes over en weer werd gauw duidelijk dat de lui van Atlas niet van stabbers hielden. Zij hielpen ons dan ook gelijk en het klikte tussen de student en de lui van Atlas! Uiteindelijk heb ik de andere twee noobs van het account zo ver gekregen om mij erbij te nemen en zorg ik nu vooral voor morele support.

Top prestatie op het account: Big brain willen gebruiken leuk doen met de troepen verspreiden op de trein, vanwege mogelijke snipe. Vervolgens niet aan het bevolkingslimiet voldoen en dus de trein niet meer kunnen versturen omdat hij anders in de nachtbonus aankwam. Zoals ze maar zeggen: Een goed begin is het halve werk.

Mogelijke top prestatie: Met dit stukje tekst wat pp winnen, draag ik toch nog wat bij aan het account.

Voor de liefhebbers een kijkje in de dagelijkse Discord van team Atlas inclusief wijsheden van onze goedlachse Belg over het leven met zijn vrouw:
1a9adaf1e781ab1b08d839b2873633a7-png.jpg

9f3b9fca0f91d6f61d6198ef587fb708-png.jpg

Knipsel3.PNG
Knipse2l.PNG

Ons debielste Moment: ’s nachts een paar minuten voor je een massa er uit gooit er achter komen dat je AM opeens al je kerken heeft afgebroken en de boerderijen overal vol zitten zodat je de kerken niet kunt herbouwen.

Om te Gieren: Het moment dat een MB van ons het voor elkaar kreeg om met omgerekend één clear 60K DEF pop te mollen van Woutderoose, die herhaaldelijk verdedigde zonder muur en geloof.

SO naar Cacturne -> Top MB <3.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
29
INLEIDING

De Alfa en de Omega is een uitdrukking uit het christendom. Voor diegene die nog een christelijke opvoeding hebben gekregen (zullen er niet veel zijn :/) zal deze uitdrukking wel bekend voorkomen. Wordt op drie plaatsen in de bijbel geciteerd…

Opb 1:8 Ik ben de alfa en de omega, zegt de Heer, God, Hij die is en die was en die komt, de Almachtige.
Opb 21:6 En Hij zei tot mij: Zij zijn gebeurd! Ik ben de alfa en de omega, het begin en het einde. Ik zal hem die dorst heeft, geven uit de bron van het water van het leven om niet.
Opb 22:13 Ik ben de Alfa, en de Omega, het Begin en het Einde; de Eerste en de Laatste.
(Danku Wikipedia)

ONDERZOEKSOPZET

IK BEN de Alfa en de Omega. Was het maar… Ik kom nog niet in de buurt… Zittend achter de pc om mijn essay uit te werken. Nu voordat jullie beginnen te denken deze jong heeft het hoog in zijne bol … Verre van, ben zeer bescheiden opgevoed in een standaard gezin. Al heb ik ingame wel al opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen in verband met mijn naam die mij zeer veel pijn hebben gedaan :(

1.png

Deze gast is niet voorbereid geweest en had beter wel een ‘gezonde angst’ voor mij gehad. Daarnaast probeert hij mij in te kleuren als een bepaalde persoon die bepaalde cliché teksten op facebook zet. FAKE NEWS! Ik gebruik zeer weinig sociale media.
Nu deze man heeft zijn loon ontvangen en heeft geboet voor zijn hoogmoed (mocht hier sprake van zijn…).

2.png

In deze thesis zal ik trachten om aan te tonen dat ik zeker relevant ben voor deze wereld.


ONDERZOEKSRESULTATEN


Dit account heeft een moeilijke start gehad. Door de snelle groei in de begin fase kreeg ik te maken met een hoop def spelers in de omgeving. Dit heeft er weliswaar voor gezorgd dat ik zeker niet moet onderdoen voor de grote accounts van w70. Maar dan zullen we wel alleen moeten kijken naar de OD scores :D

3.png

CONCLUSIE

Ik laat 5 van de 6 spelers van Intern achter mij :D (voor wat het waard is)
Als we alleen naar ODA kijken moet ik zeker ook niet onderdoen, maar met de helft van de dorpen van die grote Intern mannen kun je natuurlijk wel gedeeltelijk conclusies trekken :D INTERNERSSS (GRAPJE... of NIET )

NAWOORD

En om te eindigen wil ik mijn medestanders bemoedigen en mijn tegenstanders al waarschuwen met de volgende woorden :D

Openbaring 21:6-8
6 Ik ben de Alfa en de Omega, het Begin en het Einde.
7 Mensen die het kwaad overwinnen, zullen het eeuwige leven krijgen. (Mijn stammies <3)
8 Maar mensen die ontrouw aan mij zijn en niet moedig volhouden, die sterven een tweede keer.
(beetje ingekort)

BRONNEN:

Wikipedia-bijdragers. (2018, 23 maart). Alfa en Omega. Geraadpleegd op 28 november 2019, van https://nl.wikipedia.org/wiki/Alfa_en_Omega

TW Stats. (2019). Geraadpleegd op 28 november 2019, van https://nl.twstats.com/nl70/index.php?page=rankings&mode=playersod

HSV - Openbaring 21. (2012). Geraadpleegd op 28 november 2019, van https://herzienestatenvertaling.nl/teksten/openbaring/21

L, P. (2019). My brains. Geraadpleegd op 28 november 2019, van https://mijnfantasie.be
 
Reactiescore
489
INLEIDING

De Alfa en de Omega is een uitdrukking uit het christendom. Voor diegene die nog een christelijke opvoeding hebben gekregen (zullen er niet veel zijn :/) zal deze uitdrukking wel bekend voorkomen. Wordt op drie plaatsen in de bijbel geciteerd…

Opb 1:8 Ik ben de alfa en de omega, zegt de Heer, God, Hij die is en die was en die komt, de Almachtige.
Opb 21:6 En Hij zei tot mij: Zij zijn gebeurd! Ik ben de alfa en de omega, het begin en het einde. Ik zal hem die dorst heeft, geven uit de bron van het water van het leven om niet.
Opb 22:13 Ik ben de Alfa, en de Omega, het Begin en het Einde; de Eerste en de Laatste.
(Danku Wikipedia)

ONDERZOEKSOPZET

IK BEN de Alfa en de Omega. Was het maar… Ik kom nog niet in de buurt… Zittend achter de pc om mijn essay uit te werken. Nu voordat jullie beginnen te denken deze jong heeft het hoog in zijne bol … Verre van, ben zeer bescheiden opgevoed in een standaard gezin. Al heb ik ingame wel al opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen in verband met mijn naam die mij zeer veel pijn hebben gedaan :(

Bekijk bijlage 16102

Deze gast is niet voorbereid geweest en had beter wel een ‘gezonde angst’ voor mij gehad. Daarnaast probeert hij mij in te kleuren als een bepaalde persoon die bepaalde cliché teksten op facebook zet. FAKE NEWS! Ik gebruik zeer weinig sociale media.
Nu deze man heeft zijn loon ontvangen en heeft geboet voor zijn hoogmoed (mocht hier sprake van zijn…).

Bekijk bijlage 16103

In deze thesis zal ik trachten om aan te tonen dat ik zeker relevant ben voor deze wereld.


ONDERZOEKSRESULTATEN

Dit account heeft een moeilijke start gehad. Door de snelle groei in de begin fase kreeg ik te maken met een hoop def spelers in de omgeving. Dit heeft er weliswaar voor gezorgd dat ik zeker niet moet onderdoen voor de grote accounts van w70. Maar dan zullen we wel alleen moeten kijken naar de OD scores :D

Bekijk bijlage 16104

CONCLUSIE

Ik laat 5 van de 6 spelers van Intern achter mij :D (voor wat het waard is)
Als we alleen naar ODA kijken moet ik zeker ook niet onderdoen, maar met de helft van de dorpen van die grote Intern mannen kun je natuurlijk wel gedeeltelijk conclusies trekken :D INTERNERSSS (GRAPJE... of NIET )

NAWOORD

En om te eindigen wil ik mijn medestanders bemoedigen en mijn tegenstanders al waarschuwen met de volgende woorden :D

Openbaring 21:6-8
6 Ik ben de Alfa en de Omega, het Begin en het Einde.
7 Mensen die het kwaad overwinnen, zullen het eeuwige leven krijgen. (Mijn stammies <3)
8 Maar mensen die ontrouw aan mij zijn en niet moedig volhouden, die sterven een tweede keer.
(beetje ingekort)

BRONNEN:

Wikipedia-bijdragers. (2018, 23 maart). Alfa en Omega. Geraadpleegd op 28 november 2019, van https://nl.wikipedia.org/wiki/Alfa_en_Omega

TW Stats. (2019). Geraadpleegd op 28 november 2019, van https://nl.twstats.com/nl70/index.php?page=rankings&mode=playersod

HSV - Openbaring 21. (2012). Geraadpleegd op 28 november 2019, van https://herzienestatenvertaling.nl/teksten/openbaring/21

L, P. (2019). My brains. Geraadpleegd op 28 november 2019, van https://mijnfantasie.be

Even iets anders, ik moet tegen morgen 7 bronnen in een literatuurlijst gooien. Kan jij eventueel deze maken voor 50pp?
 
Reactiescore
2.483
.
Als we nog een aantal dagen langer de tijd krijgen, verwacht ik dat er meer inzendingen komen.

Ik heb zelf nog geen tijd gehad om een post te maken. Ben best wel bereid om dit te doen, maar dit zal wel pas in het weekend gepost worden dan.

Deadline is al verzet ik vind het mooi zo.
 
Reactiescore
2.444
Bovenaan