Presenteer je account (prijzenpot van 15.000 pp)

Doe je mee


  • Totaal aantal stemmers
    49
Reactiescore
2.478
Presenteer je account W70!

Beste forumgebruikers,

Competities zijn altijd goed voor dit forum geweest. Brengt onze vijandigheid naar boven, de hoster krijgt veel PP voor omkoping en het zorgt op de laatste plaats voor levendigheid op dit forum!

Welke account is de beste van de wereld? Het doel is dat ieder account een leuk, interessant, origineel en spannend verhaal schrijft over de rol van zijn account op deze wereld. Verder mag iedereen zijn fantasie de vrije loop laten, om je account op een zo leuk en goed mogelijke manier aan de wereld te presenteren. Het doel is dus om je account te verkopen aan de rest van de wereld maar met name de jury.

Deze contest krijgt maar 1 topic, je mag dus reageren, maar discussies verplaats ik vrij snel naar het topic flop/top stammen.

Hoe doe je mee?

- Je moet een serieus account (top 500) op de wereld hebben om deel te kunnen nemen.
- Je hebt één inzending per account, deze inzending wordt in dit topic geplaatst.
- Je accountnaam moet in de inzending vermeld staan.
- Een bash naar de vijand toe is toegestaan, maar er wordt wel van jullie verwacht dat dit op een respectvolle manier gebeurd.
- Het moet een serieuze inzending zijn(ik bepaal dit (en heb altijd gelijk).
- Je inzending mag niet groter zijn dan 2 posten en biedt voor de deadline ingeleverd te worden.
- Je inzending moet voldoen aan de forumregels.
- Bij het inzenden van een post stem je in dat je accountnaam tijdelijk opgeslagen wordt.

Beoordeling

De maximaal haalbare score van de jury is 100 punten. Bij deze contest is er ook een enquête zal elke stem ook punten opleveren. Welke inzending uiteindelijk de meeste punten krijgt wint.

- Inhoud van het verhaal (70punten)
Hoe origineel is het verhaal? Was het interessant en spannend om te lezen? Bevat het niet overdreven veel onwaarheden of is het uit de duim gezogen? Zit er humor in?

- Schrijfstijl (20punten)
Zijn er mooie verbanden gelegd tussen de teksten in? Was het gemakkelijk te lezen? Moest je dingen vaak overlezen? Zijn er mooie vergelijkingen getrokken? Zijn er niet te veel spelfouten gemaakt waardoor het hinderlijk werd? Is er niet 100x het zelfde verteld? Is het taalgebruik netjes?

- Uiterlijke verzorging (10punten)
Hoe is de alinea opbouw? Heeft het verhaal genoeg inhoud en lengte? Is er creatief gebruik gemaakt van kaartjes of spotprenten?

- Enquête (1p per stem)
Ook bij deze contest zal er gebruikt worden gemaakt van een enquête die drie dagen open zal staan. Elke stem die je krijgt staat gelijk aan 1 punt. (er zal weer op dubbelaccounts worden gecontroleerd)

De Jury

De jury zal bestaan uit circa 4 spelers, die niet actief zijn op deze wereld. Lees je dit nu toevallig en speel je niet op deze wereld, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan deze contest? Stuur dan even een PM naar mij (The Minion). De jury krijgt van mij het bestand in de bijlage opgestuurd om deze in te kunnen vullen.

Bij deze contest zijn er drie jury leden aanwezig:
1. Duckje
2. Jo han
3. Ropiloot11

Vrijwilligers mogen zich uiteraard bij mij melden.

Prijzenpot

De prijzenpot bestaat uit 15.000 pp’s

1ste prijs: 4.500 premiumpunten
2e prijs: 2.700 premiumpunten
3e prijs: 1.750 premiumpunten
4e prijs: 1.000 premiumpunten
5e prijs: 800 premiumpunten

Troostprijs: 550
1.700 wordt verspreid over de overige deelnemers

Winnaar enquête: 2.000 premiumpunten

Sponsors:
Inno: 500 pp
The Minion: 500 pp
@The Pianist 4.000 pp
@niels5151 5.000 pp
@Vincere Faciemus. 5.000 pp​

Succes aan alle deelnemers gewenst, houdt het respectvol en veel plezier bij het lezen/maken.

Deelnemen kan tot donderdag 28 november 23:59
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.478
@niels5151 sponsort 5.000 pp'tjes dus de prijzenpot gaat omhoog.

Ik pleit voor een wereldwijde NAP voor een week van zijn IG-account
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
@The Pianist gooit er nog eens 4.000 pp bovenop. De pot is nu dus 6.000 premium punten
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.454
Ik zal morgen een mooi verhaaltje typen over The Alcoholic Dream :)
 
Reactiescore
2.478
Heb de deadline wat verschoven, zodat er meer tijd is voor inzendingen en onze communicatiekanalen. IGM, facebook en Discord
 
Bovenaan