Presenteer je account (prijzenpot van 15.000 pp)

Doe je mee


  • Totaal aantal stemmers
    49
Reactiescore
2.444
xunbearable-wait-meme.jpg.pagespeed.ic.Ek-jnjWOzJ.jpg
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Reactiescore
1.454
Dus...

Wie heeft gewonnen?
 
Reactiescore
533
Ik kan de PP wel gebruiken
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wat een analfabete jury wordt er gekozen? Reflecteert wel goed de gemiddelde tw speler maar toch, jesus.
 
Reactiescore
614
Inno haalt niet alleen geld binnen, maar ook pp tegenwoordig. Heb hier doneringen van 4/5k pp voorbij zien komen meen ik? Mag toch wel iets beter mee omgegaan worden denk ik.

Denk dat we het allemaal druk hebben, maar een uitslag posten waar al weken de tijd voor was... Laatst kregen we nog een pm van Duckje over hoe we de activiteit en betrokkenheid konden verhogen. Nou ik zou eens bij dit soort simpele dingen beginnen. Iemand die hiervoor een riant bedrag inlegt om de activiteit wat aan te moedigen bedenkt zich de volgende keer wss op deze manier ;)
 

DeletedUser81223

Guest
Kben blij dat ik hier niet aan meegedaan heb ;) Ik zou het voelen alsof je in het ootje genomen word.. Of misschien wachten ze nog op mijn mooie inzending.
 
Reactiescore
382
Kben blij dat ik hier niet aan meegedaan heb ;) Ik zou het voelen alsof je in het ootje genomen word.. Of misschien wachten ze nog op mijn mooie inzending.
Ach man, ik ben blij dat er tijd in gestoken wordt door mensen die hier niet spelen. Het is nu immers ook een drukke tijd met kerst en alles voor de boeg. Ik kan ze alleen als tip geven om in het vervolg beter tussen de jury te overleggen wanneer ze daadwerkelijk alles hebben gejureerd. Zo vullen ze ons niet met valse hoop ;)
 
Bovenaan