Presenteer je account (prijzenpot van 15.000 pp)

Doe je mee


  • Totaal aantal stemmers
    49

DeletedUser81255

Guest
Nou nou, iemand een kick-starter of heeft iedereen zoals ik nog geen tijd gevonden om wat te beginnen?
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.454
Het is helaas nogal wat werk en heb er nog niet zoveel tijd voor gehad :(
 
Reactiescore
1.454
The Alcoholic Dream: Een verhaal van verspeelde tijd en enorme spijt

Dit mooie verhaal begon allemaal op 31 Augustus 2019, ik weet het nog zo goed (en voor de mensen die zeggen: “Dat is een leugen, je bent altijd bezopen en herinnert de naam niet eens van de meid die naast je in bed ligt!” zeg ik heel rustig “Bakkes moeten houden Daan!?!?!”). Ik zat in een club in Havana, even alleen aangezien mijn maatje Johnny even een stukje aan het ‘lopen’ was (hij was gewoon aan het jagen op een Cubaanse meid, hij is daar echt een meester in), toen Morgan om de hoek kwam kijken. Nu vraag je je misschien af, is hij dan ook een kapitein? Nee, natuurlijk niet… Niet iedereen die Morgan heet is kapitein jij alcoholist! Anyway, ik zal nu stoppen met de drank grapjes, want de eerste was al niet leuk.

Echter 1 ding was wel waar, ik keek al met hoofdpijn naar de aankondiging van de wereld. Ik vroeg me af hoe InnoGames deze wereld weer verrot konden maken, maar ik was vriendelijk verrast. Natuurlijk was InnoGames, InnoGames niet als ze de instellingen een beetje verpest hadden, maar het was beter dan de voorgaande 20 werelden. Ik keek mezelf aan in de spiegel en ik dacht: “Hoe kan ik zorgen dat ik de komende tijd single blijf?” Logischerwijs besloot ik dus te beginnen op deze wereld. Dit was natuurlijk een Win-Win situatie voor iedereen… behalve voor mij… (*insert crying shower meme*).

Na mijn besef dat ik een eenzame dood zal sterven, en mijn besluit dat ik deze wereld ging spelen, was het zoeken naar capabele medespelers. Solo beginnen zag ik niet zitten, vooral omdat ik oprecht geen idee heb wat ik eigenlijk moet doen. Al snel kwam ik in contact met Ruben (@Megustaa) en Valentijn (@Unidentified Black Male. ). Dit zou het topteam moeten worden dat de wereld ging ownen. Alle voorbereidingen werden getroffen, groepsapp werd gemaakt. Na 3 minuten bestond de groepsapp nog uit mij en Ruben, want Valentijn zei: “Ben je helemaal gek, ik ga toch niet met twee van die luie idioten zoals jullie twee aan een wereld beginnen!” Dit kwam als een klap aan. Emoties zoals verdriet en teleurstelling gingen door mij heen en bij Ruben was het voornamelijk opwindend en lichtelijk kinky (ja, is snap er ook niks van maar iedereen zijn ding, I guess).

Nadat we over deze enorme klap waren heen gekomen, besloten ik en Ruben toch maar samen te beginnen op deze wereld. We besloten enkele dagen na de start te beginnen, we zaten liever niet in de core, en de wereld zou wel een beetje groeien in de dagen er tussen. Ik heb het nog nooit zo fout gehad in mijn leven. Het enige wat deze pauze opleverde was een achterstand van 3 dagen.

Dus, na 20K PP in het account gepompt te hebben kon het account eindelijk mee doen met de grotere accounts. Terwijl dit gebeurde kwamen we aan de praat met Johnny English en ontstond er direct een haat-liefde verhouding. We hielden van Fronk en haatte Daan. Ja Daan, jij ja (jk of course, of nee toch niet, jawel hoor, of toch niet). Al snel werd duidelijk dat we beiden helemaal niks van TW snapten en dus perfecte maatjes voor elkaar waren.

Als bij donderslag kregen we het opeens zwaar te verduren, als stam zijnde, dit werd voornamelijk veroorzaakt door Pion. en Tring. Zware tijden die ons achter de oren deed krabben en de wereld van een andere kant lieten bekijken. Pion. en Tring wouden en willen nog steeds geen gedeeld forum met ons. Dit deed pijn, zeer veel pijn. De afwijzing was gigantisch en we vroegen ons af waar het allemaal fout was gegaan. Wat hadden we fout gedaan? Zo slecht waren wij toch ook wel weer niet? De een nam het zwaarder op dan de ander. Vooral Jeff, onze nieuwe co nam het erg zwaar. Spoedig kreeg hij slapeloze nachten, wat ons wel weer uitkwam, omdat we toch nog een nachter zochten. Naar verloop van tijd ebde het verdriet weg bij Jeff, maar het account kon niet meer zonder een nachter. Daarom hebben we het enige gedaan wat moreel acceptabel was. Inderdaad ja, we hebben zijn vriendin gedwongen om het uit te maken zoals elk redelijk mens zou doen!

In de tussen tijd groeide het account prima en waren we verbaasd naar de trieste vorm van tegenstand die wij tegenkwamen. We hadden niet al te veel verwacht, maar dit was wel een heel nieuw niveau. Het was alsof we vochten tegen de op de kop hangende pandabeer met een stuk bamboe in zijn mond en zei: “Come at me bro”, en vervolgens uit de boom viel. Ik weet niet of ik het lage niveau beter kan uitleggen dan dat ik zonet gedaan heb.

Door de domweg makkelijke groei knalde het account al snel naar de top 5 en later zelfs naar de eerste plek, waar we horen!?!?! Ja, je hoort het Johnny, opsodemieteren van onze plek! En nu gaan mensen zeggen: “maar Chef.Intern staat ook dichtbij hoor”, maar die maakt toch geen kans (kusjes xxx).

Toen we eenmaal de top bereikt hadden, besloten we er alles aan te doen om in de top te blijven hangen. Dus weer deden we wat elke normaal mens zou doen! We internden een MB en haalden een speler erbij! Wat? Zelf actief spelen? Ben je gek ofzo!?!?! Denk je echt dat ik daar tijd voor heb met mijn drukke sociale leven en mijn vriendi…. Ooh ja…. (*insert crying shower meme again*). Anyway, we besloten dus een MB te internen, een jongen met ervaring, met talent en ongelofelijk spel inzicht., iemand die eigenhandig dit account naar wereldwinst zou kunnen leiden. Helaas wou Dick niet geïnterd worden dus internden we Jorn maar. Alhoewel, van een echte intern kon je nou ook weer niet spreken, aangezien hij maar 1 dorp had, in het cluster van Johnny. Dus het dorp ging naar Johnny (krijgen geen genoeg van interns), maar gelukkig kregen wij wel deze actieve alcoholist bij ons op het account.

Al met al begon de wereld er enigszins goed uit te zien. Nu eindelijk de eerste fronten werden gecreëerd en de eerste spelers werden weggespeeld. Stammen kregen vorm en allianties werden gemaakt (behalve bij Pion. en Tring want dat was al zo, want blijkbaar is een premade van ruim 20+ erg acceptabel voor een wereld met een ledenlimiet van 10).

Samenvattend kan ik deze wereld in een beperkt aantal woorden omschrijven: enorme fouten, gigantisch alcoholmisbruik (maakt de wereld ten minste nog een beetje interessant), verdriet, nog meer alcohol, bizar slechte grappen, gebrek aan gedeelde forums en desalniettemin te weinig alcohol.

Toch is het wonderbaarlijk hoe dit account het al zo ver heeft kunnen schoppen met 2 Vlamingen en 2 friezen, toch wel zo’n beetje het grootste uitschot qua mensen wat de wereld kent. Moet je nagaan, met Val er bij was dat 3 friezen geweest. In ieder geval, Sikko heeft dit ietwat rare, maar toch vermakelijke stuk geschreven, dus werd het tijd dat er ook een dikke sneer naar Sikko gegooid moest worden (en ja, hij wou dat iemand anders er ook even naar keek, omdat hij te lui (lees: incapabel) was om een spellingscheck te doen). Ik zal het niet al te grof maken, aangezien hij duidelijk al in een innige strijd met zichzelf verwikkeld is. Existential crisis much, maarja ik zou hetzelfde gehad hebben als ik in zijn schoenen stond.

Nu tijd om een biertje te openen op een niet al te lange wereld, want dat kan mijn lever niet meer aan! Cheers.

PS: Degenen die ik mogelijk beledigd heb in dit verhaal, niet te serieus nemen, stelletje ras zeikers.

PSS: In de tussen tijd van schrijven is er alweer een co bij gekomen want blijkbaar deed ik niks meer op het account. Damn you Valentijn, je had weer gelijk!!!!

PSSS: Ik had graag inhoudelijk wat meer gezegd maar er is nog geen flikker gebeurd op deze wereld. @Pion. wanneer doen jullie eens een massa op ons :p.

Hopelijk zorgt dit voor meer inzendingen :D

@Megustaa @Beast In War @Viivic @.Zero.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.508
Nog 2 dagen, anders is alle prijzenpot voor TAD of hoe zit dat?

Nope dan geef ik de pp terug aan de sponsoren. Ik wil met deze pot toch minimaal 10 inzendingen. Dus hup hup motiveer je stam. Er is zelfs een trootstprijs
 
Reactiescore
1.454
Nope dan geef ik de pp terug aan de sponsoren. Ik wil met deze pot toch minimaal 10 inzendingen. Dus hup hup motiveer je stam. Er is zelfs een trootstprijs

Misschien deadline op zondag 23:59 zetten? Is namelijk wel een drukke periode voor velen en hebben ze iets meer tijd. Ik weet dat het al een keer verplaats is, maar dat was maar twee dagen ;)
 

Deleted User - 697374

Guest
Pielemuis of the north:
Een team dat elkaar kent van w56 waar het al 5 idioten op 1 account waren.
Ik zal jullie nu één voor één voorstellen aan de engeltjes op dit account.

Sven: Deze held op sokken is onze motor voor de saaie dingen zoals inloggen en dergelijke. Niet altijd de gezelligste op het account aangezien hij wel blijft zeuren over dat we niets doen behalve beetje de whatsapp groep spammen. Ik snap zijn irritatie dan ook echt niet en de co's met mij. Soms loggen we dan maar in om het tevreden te stellen zodat we niet zonder hem kommen te zitten anders is het account straks grijs, omdat we teveel bezig zijn op whatsapp ipv ingame.

Koen: De eerste held op dit account is onze geliefde koen. De diplomaat van het account. Heb zelf zelden iemand ontmoet die zo goed is met diplomatie als onze koen. Ik zal jullie daarom ook verblijden met een paar van zijn diplomatische hoogstandjes.
5TXtLQg.png

gbY4i6M.png

Zo heeft hij ons eigenhandig de early game door gecarried. Dan hebben we het nog geen eens over zijn zangtalent. Een wekelijks spraak bericht om 3 uur snachts na flink wat pils waarin hij uuuuuuuuuu schreeuwt mag natuurlijk niet ontbreken. Dit houdt je toch gewoon gemotiveerd om er weer een hele week tegen aan te kunnen. Ook zet koen iedere zaterdag nacht zoveel mogelijk kata's overal aan om zijn liefde voor een kata oorlog te bevredigen. Gelukkig logt sven altijd zondag ochtend om koen onder de duim te houden.

Jelle: Dit is de persoon die potn ooit heeft aangemaakt. O wat is hij toen een fout begaan. Hoe had hij het kunnen bedenken om deze bende van ellende bij elkaar te brengen. Uit ellende logt hij soms in hopende dat we al weggeedeld zijn zodat hij eindelijk van ons af is. Maar helaas jelle, sven doet genoeg nog steeds genoeg zodat we niet op grijs zijn. Gelukkig haalt hij uit ellende wel nog pp wat koen dan om 3 uur snachts op een zaterdag kan uitgeven aan werkplaats boosten.

Jason: Ieder account heeft zijn eigen nachtuil nodig. Die van ons was daarentegen ook fortnite verslaafd en ongemotiveerd voor tw was. Toch weet sven hem zo ver te krijgen dat hij inlogde om de planningen uit te voeren.
MBkW0Mn.png

dvmwQOP.png


Ruben is de meest actieve van deze wereld ondanks hij de enige land verrader is en eigenlijk in het noorden hoorde te zijn weet hij die gedachte toch elk weekend weg te zuipen. Hij begon zoals elke man begint onder zijn grote leermeesters Koen en Jelle. Windsturen kon die al en Jelle leerde hem water sturen. Zo konden wij leem krijgen. Koen gaf hem de kracht om aarde sturen wat zorgde voor ijzer en om het laatste element te leren kwam hij bij Jason terecht hij spuwde vuur en ragede op fortnite en hierdoor is zijn vlam nooit te doven en daarom een groot vuur meester. Doordat Jason Ruben vuur leerde te sturen kreeg Ruben zijn laagste element onder controle en kon die hout produceren. Zo zorgde Ruben voor het redden van de grondstoffen en het kwakseltje belgie
 
Reactiescore
533
Ik lees de teksten diagonaal en het enige wat me bijblijft is zuipen.

Worden leuke massa's
 
Reactiescore
2.508
Is het niet handiger om een inzendingentopic te maken aangezien dit vol spam staat

Wellicht ga ik het filteren.

Misschien deadline op zondag 23:59 zetten? Is namelijk wel een drukke periode voor velen en hebben ze iets meer tijd. Ik weet dat het al een keer verplaats is, maar dat was maar twee dagen ;)

Mijn ervaring is dat een deadline in het weekend niet werkt, maar er zullen zien wat er vandaag of morgen nog komt.
 
Reactiescore
2.508
Heb je eindelijk eens activiteit, ga je het weghalen? :(

Filteren in de zin van inzendingen naar een ander topic verplaatsen en dit een discussietopic maken ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ah op die fiets, dat is wel logisch ja. Doe dat maar!
 

DeletedUser81453

Guest
Accountnaam: k1sho

Om de gulle sponsoren belangrijk te laten voelen heb ik besloten om ook een presentatie te houden. Na voorgaande k*tverhalen met teksten die als k*t op Dirk slaan, kan de winst mij niet meer ontgaan (hoewel ik mij zorgen maak wanneer een sponsor ook deelnemer is).

Ik heb zelf een geschiedenis op wereld 1 en na lange tijd besloten om hier weer eens een kijkje te nemen. Al snel bleek dat je eigenlijk niet meedoet wanneer je alleen op een account speelt maar dat weerhield mij er niet van om rustig m’n gang te gaan (inmiddels top 100! Yippie!). De wereld is eigenlijk vrij klein, saai en TribalWars voelt voor mij niet meer zoals het destijds deed. De hoop is dan ook dat de 4500 premium punten, welke donderdag worden bijgeschreven, mij en mijn account een nieuwe impuls gaan geven met als resultaat; wereld dominantie.

Voor de inhoud van het verhaal zijn de meeste punten te behalen en aangezien ik de enige ben waarbij de forumnaam correspondeert met de accountnaam sta ik al 70 punten voor. Daarnaast is het de vraag bij de multi-accounts welk gezicht je te zien krijgt, zowel hier als in-game. Blij zijn met een nummer 1 positie maar hem alsnog delen? Juist.

Ik ben niet het type persoon dat een random verhaal begint over een Cubaanse meid, landverraders of andere prietpraat – dat laat ik aan de anderen over.

k1sho.
 
Reactiescore
2.444
Inzending Absurd.


'A brief history of Absurdity'
Het account zal voor velen onbekend zijn, want het account is na een totale Tribalwars 'burnout' vijf jaar geleden niet meer bespeeld. Het account werd toen der tijd na een periode van maanden deffen in het miden van de zomer, tegen de prachtige premade |D| totaal overlopen en voor verloren verklaard. Het opgeven van meerdere maanden van een prachtige zomer, om een account te behouden dat uiteindelijk niet te behouden was... Resulteerde toen in een TW 'burnout' voor de bespelers en zodoende werd het spel vijf jaar niet meer aangeraakt of bekeken. Wel werden er tijdens de vele uren, dagen, weken en maanden deffen vriendschappen gesmeed die blijkbaar nog lang in stand zouden blijven en deze wereld weer versterkt zijn.

'Reditus Absurdum'
Aan alles komt een einde... Zo kwam er een half jaar geleden ook een einde aan het TW respijt van deze speler. Na het spel totaal uit de gedachten verbannen te hebben voor een periode van vijf jaar, werd ik op een vroege ochtend wakker met het ludieke idee om weer eens TW te gaan spelen. Tot mijn totale verbazing was het spelletje waar ik vroeger zo van hield totaal veranderd met de komst van onzinnige evenementen en de belachelijke premium beurs. Toch waren deze onnoloze toevoegingen niet genoeg om me ervan te weerhouden verder te spelen. En na een wereld te zijn gestart zonder premium punten toch maar besloten een wereld met deze dwaze punten te spelen.
Na een korte periode van rondneuzen op het algemeen forum, kwam ik al snel een oude bekende tegen in de vorm van Triador. De speler die samen met mij tot het allerlaatste gestreden heeft tijdens mijn vorige periode op TW, dus het leek mij meer dan toepasselijk om dit nogmaals te herhalen met ditmaal hopelijk een andere uitkomst. Na een kort overleg besloten wij samen te starten op W70 omdat de door de community geselecteerde wereldinstellingen ons aanspraken.

'The age of Absurdity'
Het account maakte een trage start aan het begin van de wereld. Ik heb weinig tot geen ervaring met het pp-boosten, markt snipen en goed bespelen van evenementen. En dat gecombineerd met de no-haul wereld, iets waar ik maar heel langzaam aan kon wennen, resulteerde in een trage start voor het account. Maar al doende leert men en langzaamaan begon ik mijn draai te vinden op het nieuwe TW. Samen met Triador werd de weinige tegenstand in de omgeving weggespeeld en al snel kwamen we in contact te staan met de totaal niet serieuze maar toch wel weer serieuze teams van JE en TAD. Na een aantal korte maar duidelijke gesprekken was het voor ons duidelijk dat onze toekomst bij deze spelers en hun stam zou liggen. Namelijk de stam ...* (*vul hier een van de 50 gebruikte namen in van de afgelopen periode). Tot nu toe is dit een goede stap gebleken, alle accounts binnen onze stam groeien ontzettend hard en zijn bezet met gezellige en ervaren spelers! Hoe de stam zich verder zal ontwikkelen zal blijken na de eerste tegenstand.
Zoals al door meerdere mensen benoemd is valt de tegenstand tot nu toe ontzettend tegen op deze wereld. Maar ik heb goede hoop dat hier binnenkort verandering aan komt, meerdere stammen zijn nu aan het clusteren, vormen fronten en zijn aan het voorbereiden op de toekomst. Er lijkt een spannende strijd aan te komen tussen de 3 grootste stammen op deze wereld namelijk: Donder (op het moment van schrijven al een aantal dagen dezelfde naam!), Pion/Tring en INNI. Mijn account heeft front met een kok en een verpleegkundige. De kok heeft deze wereld al veel kritiek gekregen voor internen maar als er straks oorlog is dan maakt dat allemaal niks meer uit en hebben de koks alle kans zich te bewijzen tegen het machtige *insert random stamname*! Daarnaast blijken koks gezellige mensen te zijn die in zijn voor een praatje. Dit is iets wat ik altijd kan waarderen op TW, een vriendschappelijke strijd... of dit ook zo zal blijven zal alleen de toekomst uitwijzen. Ikzelf kijk in ieder geval uit naar een (hopelijk) leuke wereld.

Fijne wereld gewenst heren!

*Bonuspunten voor wie alle synoniemen voor het woord absurd eruit weet te pikken, heb mezelf ontzettend moeten inhouden geen woordgrappen te maken met de naam van het account…
 
Bovenaan