Premium punten overdragen

Reactiescore
0
Een huisgenoot en ik zijn sinds lange tijd weer een wereld gestart samen. We spelen dus op zelfde IP en we vragen ons af of je premium punten kan overdragen naar accounts met zelfde IP

Groetjes
 
Reactiescore
534
Mits er geen storneringstermijn op zit, zou dit gewoon moeten kunnen.
 

DeletedUser77632

Guest
Dat ligt er aan hoe de Premium Punten zijn verkregen. Voorheen kon je ook PP wat gefarmed was overzetten na een bepaald aantal dagen. Dat kan tegenwoordig niet meer. Zie hieronder een meer gedetailleerde uitleg.

Geblokkeerde Premium Punten
Sommige soorten Premium Punten kunnen niet gebruikt worden om mee te ruilen, over te dragen aan andere spelers of het opslaan van Premium functies voor later. Voorbeelden zijn:
  • Punten gekocht met bepaalde betaalmethoden, die vereisen dat je een bepaalde tijd wacht voordat de punten bruikbaar kunnen worden.
  • Punten van acties die nooit gebruikt kunnen worden.
Deze Premium punten kunnen nog steeds gebruikt worden voor alle andere functies in het spel.
Je hebt momenteel geen geblokkeerde Premium Punten.

Heb je hier wat aan?

Gegroet!
 
Reactiescore
0
dank voor je antwoord! hier heb ik zeker wat aan. Echter worden enkele acties verboden als je op hetzelfde IP adres speelt. Zoals grondstoffen zenden en ondersteuning sturen. Daarom vraag ik mij af of PP overdragen naar elkaar wel mogelijk is.
 

DeletedUser77632

Guest
Als je op het zelfde ip speelt zou ik sowieso "gedeelde verbindingen" aanzetten.

Gebruikers die vanaf hetzelfde apparaat of hetzelfde netwerk spelen (bijvoorbeeld hetzelfde huishouden, school, werkplek) moeten dit markeren in hun accountinstellingen onder "Gedeelde verbindingen". Het maakt niet uit of dit één keer of regelmatig gebeurt.

Internetverbinding delen
Als je met één of meerdere personen op eenzelfde internetverbinding speelt moet je dat hier aangeven. Grondstofleveringen, het sturen van bevelen (aanvallen & ondersteuningen) is dan niet meer mogelijk. Een aantekening kan pas na drie dagen weer verwijderd worden.

Als er meerdere spelers spelen vanaf dezelfde internetverbinding kan dat leiden tot een account ban. Zelfs al je het zelden doet! Wees zo eerlijk naar de andere spelers en vermijd problemen door een gedeelde internetverbinding aan te zetten.

Iedere speler mag slechts één account hebben per spelwereld. Gelieve de regels te volgen!

Elke speler op een internetverbinding moet alle bekende accounts vermelden.
Voorbeeld: Als drie spelers op één internetverbinding zitten, dan moet elke speler de andere twee accounts hier vermelden.

Er wordt niks over PP genoemd, maar als je het zeker wilt weten dan raad ik aan om even een supportje in te dienen.
 
Bovenaan