Premium prijzen

DeletedUser

Guest
^:) ( Die sms prijzen zijn Echt op zijn minst achterlijk Dikke 9 euro per maand. En nog licht elke week de tw server er wel een paar minuten uit. Omdat er iets niet goed werkt :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Bezuinigen zijn nodig jongens! Iedereen zal het moeten voelen, dus wij TW-ers ook! Alleen wij krijgen een hardere klap doordat onze 'werkomstandigheden' (servers) ook nog slechter worden en de belastingen zijn flink omhoog gegaan!
 

DeletedUser42475

Guest
inderdaad wij meer betalen, hun beter servers kopen. Dat moet er eigenlijk gewoon gebeuren. De laatste tijd liggen de servers er steeds vaker uit en kunnen wij niet spelen. Oftewel wij betalen meer hun moeten meer uitgeven aan servers anders zullen naar mening veel spelers vertrekken:mad:
 

DeletedUser

Guest
Dan ben je vast niet actief genoeg want de server licht er al snel 5 minuten per week uit op zich niet erg maar als ze die P.a verhogen verwacht je ook een kwaliteits verhoging.
 

DeletedUser8159

Guest
Dan ben je vast niet actief genoeg want de server licht er al snel 5 minuten per week uit op zich niet erg maar als ze die P.a verhogen verwacht je ook een kwaliteits verhoging.
Ben het helemaal met je eens (voor deze ene keer). ;)
 

DeletedUser

Guest
ik heb meerdere websites en begrijp ook dat Telefoon en SMS veel duurder zijn.

1: ze hebben een (erg) dure aanbieder (met bijv. targetpay integreren zal ze heel wat schelen)
2: ze hanteren volgens mij de SMS prijzen (kost 1,50 hun ontvangen misschien 0,65)

uitbetalingen:

Netherlands jij betaald 5.95 - hun krijgen 3.10 (als ze targetpay gebruiken: € 4,163)
Netherlands sms jij betaald 5.95 - hun krijgen 2.00 (als ze targetpay gebruiken: € +- 3,10)

roep ze op een andere provider te gebruiken en de prijzen zullen zakken...

wees slim, koop via ideal, of wallie. (en vooral niet via paypal xD krijgen hun meer :rolleyes:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser42475

Guest
inderdaad ze moeten nieuwe servers gaan kopen anders zullen veel leden vertrekken lijkt me zo
 

DeletedUser39676

Guest
niet echt een slimme zet.


veel mensen zullen geen PA meer aanschaffen, ik in ieder geval niet meer.
 

DeletedUser

Guest
ik blijf wel kopen hoor, maar ik ben we eigenwijs en kies de betaalmethode die hun het meest kost en mij het minst kost :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
inderdaad ze moeten nieuwe servers gaan kopen anders zullen veel leden vertrekken lijkt me zo

Gewoon even logisch door beredeneren hoor, correct me if i'm wrong. Jij maakt reclame in je sig voor je eigen derderangs maffiaspelletje. Er zullen hooguit 5 mensen geregistreerd staan. Waaronder jij als admin, en 4 fake-accounts. Jij kan natuurlijk geld krijgen door premium te verkopen aan je spelers. Goed, je haalt 2 euro de week binnen (laten we optimistisch blijven), en dat bouw je langzaam op. Ondertussen heb je maar liefst 10 leden! Je heb je buurjongetjes van 7 jaar weten over te halen. Dit gaat een tijdje goed, en je krijgt maar liefst 5 euro! Je buurjongetjes eisen een nieuwe server van je, want je 'game' lagt enzeau. Doe je dat niet, dan vertrekken ze, en blijf je zielig en alleen achter.

Okey, even doortrekken naar TW. 5 minuten vertraging? Gast... waar praten we over? Weetje hoeveel duizenden spelers hier zitten? En jij klaagt over vertraging en nieuwe servers? Inlevingsvermogen, ken je dat woord?
 

DeletedUser

Guest
Gewoon even logisch door beredeneren hoor, correct me if i'm wrong. Jij maakt reclame in je sig voor je eigen derderangs maffiaspelletje. Er zullen hooguit 5 mensen geregistreerd staan. Waaronder jij als admin, en 4 fake-accounts. Jij kan natuurlijk geld krijgen door premium te verkopen aan je spelers. Goed, je haalt 2 euro de week binnen (laten we optimistisch blijven), en dat bouw je langzaam op. Ondertussen heb je maar liefst 10 leden! Je heb je buurjongetjes van 7 jaar weten over te halen. Dit gaat een tijdje goed, en je krijgt maar liefst 5 euro! Je buurjongetjes eisen een nieuwe server van je, want je 'game' lagt enzeau. Doe je dat niet, dan vertrekken ze, en blijf je zielig en alleen achter.

Okey, even doortrekken naar TW. 5 minuten vertraging? Gast... waar praten we over? Weetje hoeveel duizenden spelers hier zitten? En jij klaagt over vertraging en nieuwe servers? Inlevingsvermogen, ken je dat woord?

ik begrijp het helemaal maar het is toch echt ierie als je net moet backtimen voor een edel en de server kapt er weer even mee.
 

DeletedUser

Guest
Gewoon even logisch door beredeneren hoor, correct me if i'm wrong. Jij maakt reclame in je sig voor je eigen derderangs maffiaspelletje. Er zullen hooguit 5 mensen geregistreerd staan. Waaronder jij als admin, en 4 fake-accounts. Jij kan natuurlijk geld krijgen door premium te verkopen aan je spelers. Goed, je haalt 2 euro de week binnen (laten we optimistisch blijven), en dat bouw je langzaam op. Ondertussen heb je maar liefst 10 leden! Je heb je buurjongetjes van 7 jaar weten over te halen. Dit gaat een tijdje goed, en je krijgt maar liefst 5 euro! Je buurjongetjes eisen een nieuwe server van je, want je 'game' lagt enzeau. Doe je dat niet, dan vertrekken ze, en blijf je zielig en alleen achter.

Okey, even doortrekken naar TW. 5 minuten vertraging? Gast... waar praten we over? Weetje hoeveel duizenden spelers hier zitten? En jij klaagt over vertraging en nieuwe servers? Inlevingsvermogen, ken je dat woord?

Laten we het anders formuleren. Tribalwars maakt overal waar je maar kijkt op welke site dan ook reclame voor het eigen derderangs oorlogsspelletje. Er zijn miljoenen spelers geregistreerd omdat de meerderheid nou eenmaal niet nadenkt en liever simpele spelletjes speelt waar je jarenlang exact hetzelfde doet, maar grinden voor items in RPG's als iets inferieurs ziet. Ze zijn immers geen nerd. Ze kunnen natuurlijk geld krijgen door virtuele content die ze met een script genereren te verkopen aan spelers. Ze halen miljoenen binnen en elke dag komen er meer spelers die denken dat ze ook maar eens 12000 dorpen gaan veroveren voor 8 euro per maand. Dan opeens is het plafond bereikt. De game gaat laggen maar tribalwars BV wil meer geld ontvangen ipv meer uitgeven. In plaats van betere servers te halen verhogen ze de prijzen gewoon. Daarna huren ze extra werknemers, want het programmeerwerk van dit spel is zooo ingewikkeld, daar wordt al jaren door 120 man fulltime aan gewerkt. Kijk maar naar alle updates. Een extra unit. 10 items. Zulks. Das zwaar werk. Mensen gaan klagen dat het te traag wordt en te duur maar ze blijven toch wel kopen omdat ze de thrill hebben ontdekt van het goudmunten slaan. Ondertussen denkt TW BV zich in tegen alle mogelijke klachten en huren ze forumadmins die niet eens betaald krijgen. Juridisch verantwoorden kan best maar het lijkt me toch vrij moreel laakbaar, helemaal als je ervan uitgaat dat er vrij veel mensen op dit forum zitten die zeggen, ik ben 13 maar ik koop lekker premium zonder dat mijn mama het weet. Das misleiding enzo.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie het nut niet van deze discussie. Het enige wat jullie doen is argumenten noemen maar of het ook maar iemand helpt? Ik woud at jullie allemaal luisteraars waren nu is het meer een kippenhok :D
 
Reactiescore
2.490
ik heb meerdere websites en begrijp ook dat Telefoon en SMS veel duurder zijn.

1: ze hebben een (erg) dure aanbieder (met bijv. targetpay integreren zal ze heel wat schelen)
2: ze hanteren volgens mij de SMS prijzen (kost 1,50 hun ontvangen misschien 0,65)

uitbetalingen:

Netherlands jij betaald 5.95 - hun krijgen 3.10 (als ze targetpay gebruiken: € 4,163)
Netherlands sms jij betaald 5.95 - hun krijgen 2.00 (als ze targetpay gebruiken: € +- 3,10)

roep ze op een andere provider te gebruiken en de prijzen zullen zakken...

wees slim, koop via ideal, of wallie. (en vooral niet via paypal xD krijgen hun meer :rolleyes:)

Ik heb targetpay even opgestuurd naar InnoGames. Zij zullen nu eens bekijken of het nuttig is deze in te voeren voor België / Nederland om zo voordeligere tarieven te verkrijgen.

Reken er echter niet op! InnoGames werkt momenteel samen met Mindmatic/Bill4net en Daopay en hiervan zullen ze niet zo snel afwijken.
Denk eraan dat er meer is als de tribalwars.nl community,InnoGames heeft momenteel een stuk of 35 communities met elk hun betalingsmethodes. Het is makkelijker overzichtbaar als deze ook allemaal op 1 systeem (en dus 1 betalingsprovider) kunnen lopen.)

Met betrekking tot de lag:
Het probleem hierbij is dat noch ik noch InnoGames specifieke problemen zien.
We proberen te zoeken waar & wanneer het foutloopt om zo de oorzaak te bepalen.

Met vriendelijke groeten,

Duckje
Community-management TribalWars.nl
 

DeletedUser

Guest
Ik heb targetpay even opgestuurd naar InnoGames. Zij zullen nu eens bekijken of het nuttig is deze in te voeren voor België / Nederland om zo voordeligere tarieven te verkrijgen.

Reken er echter niet op! InnoGames werkt momenteel samen met Mindmatic/Bill4net en Daopay en hiervan zullen ze niet zo snel afwijken.
Denk eraan dat er meer is als de tribalwars.nl community,InnoGames heeft momenteel een stuk of 35 communities met elk hun betalingsmethodes. Het is makkelijker overzichtbaar als deze ook allemaal op 1 systeem (en dus 1 betalingsprovider) kunnen lopen.)

Met betrekking tot de lag:
Het probleem hierbij is dat noch ik noch InnoGames specifieke problemen zien.
We proberen te zoeken waar & wanneer het foutloopt om zo de oorzaak te bepalen.

Met vriendelijke groeten,

Duckje
Community-management TribalWars.nl

Dat de server een bepaald aantal klicks per minuut aan kan en daarna flipt voor één minuut ;)?
Capaciteit omhoog maar niet ten koste van de consument aangezien het bedrijf verantwoordelijk is voor het kopen van zijn eigen goed.
 

DeletedUser

Guest
Topic nog steeds open?

Het is een discussie, iedereen kan zo lang hij wilt hier nog over praten.
Persoonlijk zie ik het probleem niet, PA, nou zoveel omhoog is het ook niet, wees maar blij dat het nog zo laag is voor zo'n mooi en degelijk spel.
 

DeletedUser

Guest
Het is een discussie, iedereen kan zo lang hij wilt hier nog over praten.
Persoonlijk zie ik het probleem niet, PA, nou zoveel omhoog is het ook niet, wees maar blij dat het nog zo laag is voor zo'n mooi en degelijk spel.

Not true. Ooit gehoord van prijs-kwaliteit verhoudingen?
Wees blij dat je doperwten nog kan kopen voor 25 euro per pond. :cool:
 
Bovenaan