Premium prijzen

DeletedUser47264

Guest
kocht altijd 5 punten met me mobiel voor een maand spelen.
nu kan je dus maar 80 punten kopen met mobiel (3 euro)
en een maand spelen kost 200 punten.

snelle rekensom leert mij dus dat het nu € 7,50 per maand !!! kost.
(zeker als het anders "maar" € 3,99 kost)
vind het best om wat te betalen voor een spel,
men mag er van mij ook nog wel aan verdienen
maar € 7,50 per maand vind ik toch van den zotte.

ben het dus nog even zonder premium aan het aankijken
maar kans is toch best groot dat ook ik binnenkort tw zal gaan verlaten
want met zulke prijzen en zonder premium is het geen fun meer !

vind dit ook een zeer extreme prijsstijging.
kan iemand mij ook uitleggen waarom per mobieltje het 3 euro kost voor 80 punten (dus €7,50 per maand spelen) terwijl het voor andere betaalmethode "slechts" 3,99 kost om een maand te spelen.
waarom per mobiel dan ook geen 200 punten voor 3,99 ???

of heeft dat er mee te maken dat velen juist via mobiel/telefoon kopen (grotendeels minderjarigen) en dat juist die spelers gezien worden als melkkoe ???
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad daarom is het ook een bonnetje die je altijd nog even opzij kunt leggen... :)

Kun jij eens kappen met voor de verandering te zijn en daarmee de Walliekaart te promoten?
Niet iedereen heeft een winkel in de buurt waar die Wallies kan kopen.
 

DeletedUser

Guest
Kun jij eens kappen met voor de verandering te zijn en daarmee de Walliekaart te promoten?
Niet iedereen heeft een winkel in de buurt waar die Wallies kan kopen.

Als je geen strenge ouders hebt (of als ze zelf ook verslaafd zijn aan games:D) kunnen de meeste mensen ook via iDeal betalen, dat doe ik.
 

DeletedUser

Guest
ik vid het prmium systeem ook niet goed in belgie kon je met je mbieltje of huis telefoon voor 3 EURO 14 dagen PA nu heb je voor hetzelfde bedrag maar 7 dagen meer en wij kunnen niet kiezen als je voor een maand ineens wil kopen gaat niet kan daar niks aan gedaan worden
 

DeletedUser

Guest
als iedereen nu een support zend met 'wij willen pa prijzen terug' kunnen we mss doen zoals amnisty internasional :D
 

DeletedUser

Guest
Ook ik vind de prijzen voor de mobiel veel te duur. 80 credits voor €3,00 maakt 200 credits voor €7.50.
Voor alle andere methodes betaal je €3,99 voor 200 credits, dit is dus €1,00 meer dan 80 credits voor de mobiel.
Bovendien vind ik zelfs die €3,99 voor 200 credits nog teveel, ik heb ervaring met andere games waar het veel goedkoper was. Het is misschien een idee om te zeggen dat je voor 80/100 credits al premium bent. zodat alle prijzen een beetje omlaag gaan.

Het enige goeie vind ik dat de sms en bel prijzen hetzelfde zijn, wat bij veel andere games niet zo is en waar ik me dood over erger.

Mvg Paul
 

DeletedUser

Guest
de regeling is echt bull-shit!
vooral als je via SMS de PA wilt kopen
veel te duur!
 

DeletedUser

Guest
Die prijzen zijn gwn te hoog ik vind dat 4 euro een mooie prijs is per maand en ik vind het helemaal niet erg om te betalen want ze gebruiken het namelijk ook nog voor tribal zelf maar 7.50 IS ECHT VEEL TE DUUR!!!!!!
 

DeletedUser12993

Guest
gsm moet goedkopen, nu moet ik veel meer moeite doen, heb ik daar zin in. nee. tuurlijk niet. met telefoon kan ik het gratis doen, op de kosten van mijn ouders zonder dat ze het merkten
 
Bovenaan