Premium prijzen

DeletedUser

Guest
De kwaliteit is zeer hoog voor zo'n lage prijs, dus jouw antwoord klopt niet.

I beg to differ. De kwaliteit is zeer laag voor zo'n hoge prijs. Ik kan kiezen voor 3 maanden tribalwars of Bioshock 2. Tribalwars is een script dat gerund word wat ik ook nog had kunnen schrijven en aan bioshock 2 hebben 40 kerels 10 jaar gewerkt.
 

DeletedUser

Guest
Het is een discussie, iedereen kan zo lang hij wilt hier nog over praten.
Persoonlijk zie ik het probleem niet, PA, nou zoveel omhoog is het ook niet, wees maar blij dat het nog zo laag is voor zo'n mooi en degelijk spel.

Voor Mensen die per paar maand kopen niet maar voor een Kind van bijv 11 jaar die het speelt en niet zoals ons werk heeft is een verhoging van 2.90 naar 4.90 per maand wel hoog. ;)

En ff reactie op iets anders wat ik had gelezen. De server update met Luxere onderdelen kan Tw in derdaad wel makkelijk doen gezien de prijs van een Hardeschijf en proccesor voor een server is laaste jaar nogal gezakt.
 

DeletedUser

Guest
Een kind van 11 hoort dit ook niet te spelen en een kind van 11 kan sowieso geen geld uitgeven, daar heeft ie toestemming van ouder of voogd voor nodig. Kinderen krijgen ook meestal al hun geld van hun ouders aangezien ze niet werken. Die ouder kan best 5 euro lappen. Beter doet hij het niet though, zeker voor zoiets als een browsergame.
 

DeletedUser

Guest
Wij weet is die kind van 11 jaar wel beter dan jou ^-^ Ken er wel een paar van 14 die nog ownnen maar Kortom. iedere kind krijgt zak geld dus opzich zou iedere kind voor een walliecard van 10 euro kunnen sparen en halen en klaar waarom gezeur. Dan nog over die SMS :confused:
 

DeletedUser

Guest
Tja, als je al je geld aan frikandelbroodjes/saucijzenbroodjes in de week op maakt gaat dat nogal moeilijk:p

Maargoed, ik heb van die geweldige ouders die het voor mij betalen!:D
 

DeletedUser

Guest
Ben je nu ook trots dat je je ouders voorliegt of geef je hun geld met schaamte uit?
 

DeletedUser

Guest
I beg to differ. De kwaliteit is zeer laag voor zo'n hoge prijs. Ik kan kiezen voor 3 maanden tribalwars of Bioshock 2. Tribalwars is een script dat gerund word wat ik ook nog had kunnen schrijven en aan bioshock 2 hebben 40 kerels 10 jaar gewerkt.

Wel, wat doe je dan hier? Waarom was jij niet op het geniale idee van Tribalwars gekomen? En dat laatste is ook enigszins wat overdreven, vind je niet?
 

DeletedUser

Guest
Blijkbaar zijn er nog altijd mensen die geloven dat op een forum komen om welke reden dan ook hetzelfde is als die hard dat spel spelen. Voorts neem ik de notie dat tribalwars een geniaal idee is niet aan, helemaal niet van een vent die in een vliegende baardman die algoed en alwetend is gelooft. Tenslotte is dat niet overdreven en wat weet jij nou van de geniale ideeën die ik heb in het kader van geld verdienen met abonnementsdiensten?
 

DeletedUser

Guest
Oh, gaan we zo beginnen! Ik zie even niet de link tussen religie en premium prijzen, maar daar kan ik me in vergissen?
 

DeletedUser

Guest
Ik heb targetpay even opgestuurd naar InnoGames. Zij zullen nu eens bekijken of het nuttig is deze in te voeren voor België / Nederland om zo voordeligere tarieven te verkrijgen.

Reken er echter niet op! InnoGames werkt momenteel samen met Mindmatic/Bill4net en Daopay en hiervan zullen ze niet zo snel afwijken.
Denk eraan dat er meer is als de tribalwars.nl community,InnoGames heeft momenteel een stuk of 35 communities met elk hun betalingsmethodes. Het is makkelijker overzichtbaar als deze ook allemaal op 1 systeem (en dus 1 betalingsprovider) kunnen lopen.)

Met betrekking tot de lag:
Het probleem hierbij is dat noch ik noch InnoGames specifieke problemen zien.
We proberen te zoeken waar & wanneer het foutloopt om zo de oorzaak te bepalen.

Met vriendelijke groeten,

Duckje
Community-management TribalWars.nl

ik begrijp dat ze inderdaad wel overzicht kunnen houden maar je kunt ook even wat geld investeren om op elk spel TargetPay te integreren. (betalen kan vanuit elk land) het kost wat geld, maar het gaat dan in de loop van de tijd zoveel besparen!

kort gezegd: gewoon helemaal omgooien van daopay naar targetpay (heb je ook weer makkelijk overzicht ;) )

Aanvulling eerste bericht: die uitbetalingen gelden pas vanaf 25.000 euro per maand! (weet natuurlijk niet hoeveel jullie binnen halen)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan