Premium boosters rim

DeletedUser61134

Guest
Ik ben niet gerunt dus helaas
Als een hoofspeler van zn accie runt wil nie zeggen dat een co dan meteen alles alleen op zich moet pakken

Je voelt je eige wel heel pro he?
Maar volgens mij is t ook ma weer meer praatjes als wat anders

Als een hoofdspeler runned moet je alles oppakken, anders ben je ook gerunned.

Heb geen praatjes nodig, heb mijn werelden allang gespeeld en werd al flinke tijd gevraagd voor een wereld dus dan ben ik er weer eens :p
 
Reactiescore
1.049
Als een hoofdspeler runned moet je alles oppakken, anders ben je ook gerunned.

Heb geen praatjes nodig, heb mijn werelden allang gespeeld en werd al flinke tijd gevraagd voor een wereld dus dan ben ik er weer eens :p
Je was toch gestopt na een ruzie met Jannes.... T was dus weer n soap
 
Reactiescore
3.576
Ik ben niet gerunt dus helaas
Als een hoofspeler van zn accie runt wil nie zeggen dat een co dan meteen alles alleen op zich moet pakken

Je voelt je eige wel heel pro he?
Maar volgens mij is t ook ma weer meer praatjes als wat anders

De enige die zich pro voelt ben jij. Jij kwam geheeld random even vertellen hoe hard je mij ge edeld hebt. Nu zeg je zelf dat als de hoofdspeler runned degene die erop speelt niet verantwoordelijk mag gesteld worden.

Ik schets wederom even de situatie, jou account word gerekt waar jij op speelde. Je besluit op een ander account te gaan spelen en rekt een acc in mijn stam. Vervolgens stop ik met spelen op mijn eigen account om op dat account te spelen en pak alle verliezen die zijn gemaakt RUIMSCHOOTS terug.

Vervolgens besluit ik del te gaan met mijn stam (nog altijd stond mijn nieuwe acc ruim positief en verloor het geen dorpen) en in de tijd erna pakken jullie weer alles terug toen we gestopt waren.

Ik wil maar zeggen, waarom kom je speciaal een discussie starten terwijl je 2x gerekt bent geweest om vervolgens toch even duidelijk te maken dat jij de wereld wel won en ik niet. Enkel was jou aandeel daarin echt 0% en echt niets hoger :)
 
Reactiescore
3.576
Ik wist dat iemand dat zou aanhalen, maar hij reageerde nimeer op mij dus technisch gezien is de discussie wel stop gezet geweest :eek:
 
Bovenaan