Premium boosters rim

DeletedUser77942

Guest
BrokenArrow is dat niet het account mijn stam volledig weggeveegd heeft? Idk waarom je hier stoer komt doen terwijl je hard gerekt bent en het nog eens geen moeite koste ook xD
Dude alleen omdat je een vv regelde van een stamgenoot van me en zo cf kwam maken
Dat ik besloten heb om van account te wisselen

Wat een prestatie van je zeg
 
Reactiescore
3.575
Dude alleen omdat je een vv regelde van een stamgenoot van me en zo cf kwam maken
Dat ik besloten heb om van account te wisselen

Wat een prestatie van je zeg

UUhm de feiten wel even correct weergeven. Jij en daarbij jou stam begon met het massaal clusterfucken van mijn stam. Waarop wij de actie - reactie tactiek toepaste.

Overigens besloot je pas van account te wisselen toen je eigen account al in sneltempo ge edeld werd. Ik snap werkelijk waar echt niet dat iemand die zo hard gefaald heeft op w51 de discussie met mij start over w51 en daarbij nog kritiek uit op de stam die hem ge edeld heeft.

Betrek mij dan gewoon niet in de discussie, hoef ik weer niet arrogant te doen op het AF over het feit jij weinig snapt van tribalwars want daar kan ik wel een boek over vol schrijven.
 

DeletedUser77942

Guest
UUhm de feiten wel even correct weergeven. Jij en daarbij jou stam begon met het massaal clusterfucken van mijn stam. Waarop wij de actie - reactie tactiek toepaste.

Overigens besloot je pas van account te wisselen toen je eigen account al in sneltempo ge edeld werd. Ik snap werkelijk waar echt niet dat iemand die zo hard gefaald heeft op w51 de discussie met mij start over w51 en daarbij nog kritiek uit op de stam die hem ge edeld heeft.

Betrek mij dan gewoon niet in de discussie, hoef ik weer niet arrogant te doen op het AF over het feit jij weinig snapt van tribalwars want daar kan ik wel een boek over vol schrijven.

Waar was jij met je stam toen w51 sloot?
Dus hou je praatjes ma voor je
 

DeletedUser77942

Guest
UUhm de feiten wel even correct weergeven. Jij en daarbij jou stam begon met het massaal clusterfucken van mijn stam. Waarop wij de actie - reactie tactiek toepaste.

Overigens besloot je pas van account te wisselen toen je eigen account al in sneltempo ge edeld werd. Ik snap werkelijk waar echt niet dat iemand die zo hard gefaald heeft op w51 de discussie met mij start over w51 en daarbij nog kritiek uit op de stam die hem ge edeld heeft.

Betrek mij dan gewoon niet in de discussie, hoef ik weer niet arrogant te doen op het AF over het feit jij weinig snapt van tribalwars want daar kan ik wel een boek over vol schrijven.

Ik zelf heb nooit een cf gemaakt
En wie praat er altyd over fairplay
Terwijl je zelf ook als leider toestaat met een vv iemand te clusterfucken

Je vind je eigen een hele baas maar je faalt zelf net zo hard dus die kritiek op jou is gewoon verdient:)
 
Reactiescore
3.575
Waar was jij met je stam toen w51 sloot?
Dus hou je praatjes ma voor je

Ik heb met mijn stam heel w51 gedomineerd op de laatste 2 maand na omdat onze tegenstander alles wat punten had recruite en mijn beste spelers gestopt waren, ik geen zin had praktisch solo 10'tallen accounts te gaan onderhouden.

Dus, wat ik deed was heel wereld 51 domineren op de laatste 2 maand na, wat deed jij op w51 buiten ge edeld worden, overstappen op een ander account waarmee je een stamgenoot van mij edelde waarna ik daarop ging spelen en alles van je terug pakte?

Dus, jij hebt wereldwinst maar niks betekend, ik heb geen wereldwinst maar alles bereikt. Het is maar waar je de meeste waarde aan hecht.

Ik zelf heb nooit een cf gemaakt
En wie praat er altyd over fairplay
Terwijl je zelf ook als leider toestaat met een vv iemand te clusterfucken

Je vind je eigen een hele baas maar je faalt zelf net zo hard dus die kritiek op jou is gewoon verdient:)

Jij was leider van je stam, je leden maakte cf's, wij kwamen klagen bij jouw en jij deed er niks tegen en liet alles gebeuren. Moet je niet verschieten je cf's terug krijgt.

Je hebt nergens aan gehaald waar ik faal anders. Een wereld niet winnen staat niet gelijk aan falen, ik hoop dat ik niet de enige ben die dat inziet.
 

DeletedUser77942

Guest
@jokersbrain
Iedereen speelt dit spel om te winnen
Dus wa boeit t al domineerde je
Wie heeft er tenslotte w51 gewonnen niet jij

Dan kan je nog zo lang gedomineerd hebben maar uiteindelijk grijp je nog mis
 
Reactiescore
3.575
@jokersbrain
Iedereen speelt dit spel om te winnen
Dus wa boeit t al domineerde je
Wie heeft er tenslotte w51 gewonnen niet jij

Dan kan je nog zo lang gedomineerd hebben maar uiteindelijk grijp je nog mis

Je speelt in de eerste plaats een spel voor het plezier. Als ik zowat de hele tijd w51 gedomineerd hebt denk je dan niet ik erg veel plezier heb beleefd? Daarnaast speel ik niet enkel om te winnen maar om te winnen op mijn manier. Als ik moet kiezen tussen niet winnen of winnen op de manier jij het gedaan hebt is mijn keuze wederom erg snel gemaakt.

Verder ga ik er ook niet meer op in gaan en in tegenstelling tot vele andere zal ik daad bij woord houden en er ook werkgelijkwaar niet meer op terugkomen betreft BrokenArrow en zijn post's.
 

DeletedUser61134

Guest
Gaat dit over mij speel anders ook gwn bij jou in de stam hoor

Laten we wel even eerlijk zijn.
Bij jou in de stam zitten is zwaar en dan echt zwaar negatief.
Het is altijd een slecht idee een stamlid te houden die na PP-abuse meteen omvalt zelfs tegen kleinere accounts.
 

DeletedUser77942

Guest
Laten we wel even eerlijk zijn.
Bij jou in de stam zitten is zwaar en dan echt zwaar negatief.
Het is altijd een slecht idee een stamlid te houden die na PP-abuse meteen omvalt zelfs tegen kleinere accounts.

Uhmm waar heb ik pp geabused?
Vertel da mij eens
 

DeletedUser61134

Guest
Uhmm waar heb ik pp geabused?
Vertel da mij eens

W51 en nu.

Daarnaast W45 W48 en W51 was je 1 van de snelste accounts die omviel.
Net iets erger dan Ferry, en bij hun vind ik degene die front al een geluksvogel om een redelijk goede gratis intern ^^
 

DeletedUser77942

Guest
@firedrakan

W45 niet gespeeld hier
W48 niet gespeeld hier
W51 pas na de 1.5m hierop gekomen

Dus stop alsjeblieft met mij beschuldigen van iets

De echte eigenaar runde idd naar eerste incomming op w51;)

Zoek eerst uit tegen wie je als speler praat voordat je valse beschuldigingen gaat maken
 

DeletedUser61134

Guest
@firedrakan

W45 niet gespeeld hier
W48 niet gespeeld hier
W51 pas na de 1.5m hierop gekomen

Dus stop alsjeblieft met mij beschuldigen van iets

De echte eigenaar runde idd naar eerste incomming op w51;)

Zoek eerst uit tegen wie je als speler praat voordat je valse beschuldigingen gaat maken

Brokenarrow = Brokenarrow.

Ik kan ook zeggen: Oh ik speelde niet op Firedrakan W20(mijn slechtste wereld gezien ik alleen als MB kwam spelen), maar tis toch je acc :p
 

DeletedUser77942

Guest
Brokenarrow = Brokenarrow.

Ik kan ook zeggen: Oh ik speelde niet op Firedrakan W20(mijn slechtste wereld gezien ik alleen als MB kwam spelen), maar tis toch je acc :p

Nee ik heb het FA naam gehouden nadat marco op 51 gerunt was
Omdat ik te lui was een andere te maken
Ben nooit zelf een wereld gestart op dit account

Dus nee beschuldig mij niet van dingen die ik niet als speler gedaan heb
 

DeletedUser61134

Guest
Nee ik heb het FA naam gehouden nadat marco op 51 gerunt was
Omdat ik te lui was een andere te maken
Ben nooit zelf een wereld gestart op dit account

Dus nee beschuldig mij niet van dingen die ik niet als speler gedaan heb

Je bent de speler BrokenArrow.
Idc wie Marco is :p

Dus je hebt alles fout gedaan wat fout kon zijn.
Daarnaast als een Co runt log jij toch gewoon in en verlies je 0 dorpen meer daarna?
Dus je bent zelf ook gerunned
 

DeletedUser77942

Guest
Je bent de speler BrokenArrow.
Idc wie Marco is :p

Dus je hebt alles fout gedaan wat fout kon zijn.
Daarnaast als een Co runt log jij toch gewoon in en verlies je 0 dorpen meer daarna?
Dus je bent zelf ook gerunned

Ik ben niet gerunt dus helaas
Als een hoofspeler van zn accie runt wil nie zeggen dat een co dan meteen alles alleen op zich moet pakken

Je voelt je eige wel heel pro he?
Maar volgens mij is t ook ma weer meer praatjes als wat anders
 
Bovenaan