Premium boosters rim

Reactiescore
3.457
Jij zou hem zeker blitzen in dat weekend neem ik aan :p.
Ik heet geen Hans die met mijn stamgenoot op w42 een afspraak maakte om snachts geen edels meer te versturen ,nu mogen jullie allemaal raden wie er toch ging edelen?Kleine tip, begint met een H..
 

DeletedUser78975

Guest
TkirVgS.png
 

DeletedUser75339

Guest
Ik heet geen Hans die met mijn stamgenoot op w42 een afspraak maakte om snachts geen edels meer te versturen ,nu mogen jullie allemaal raden wie er toch ging edelen?Kleine tip, begint met een H..

Wat blijf je toch een dom wicht.
Je hebt dit al op het wereld 42,51 en 59 forum gegooid en nu 62. Ik heb het daar toen telkens ontkracht. Die moeite ga ik nu niet meer doen , lees mijn antwoorden van die 3 wereldfora maar terug of doe het niet en hou gewoon je mond.

De 4e keer deze discussie met hetzelfde domme blondje voeren is er gewoon teveel aan sorry.
 

DeletedUser61134

Guest
Wat blijf je toch een dom wicht.
Je hebt dit al op het wereld 42,51 en 59 forum gegooid en nu 62. Ik heb het daar toen telkens ontkracht. Die moeite ga ik nu niet meer doen , lees mijn antwoorden van die 3 wereldfora maar terug of doe het niet en hou gewoon je mond.

De 4e keer deze discussie met hetzelfde domme blondje voeren is er gewoon teveel aan sorry.

Liegenaar!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
166
Wat blijf je toch een dom wicht.
Je hebt dit al op het wereld 42,51 en 59 forum gegooid en nu 62. Ik heb het daar toen telkens ontkracht. Die moeite ga ik nu niet meer doen , lees mijn antwoorden van die 3 wereldfora maar terug of doe het niet en hou gewoon je mond.

De 4e keer deze discussie met hetzelfde domme blondje voeren is er gewoon teveel aan sorry.
Ontkracht? Ben erg benieuwd hoe! Ben tevens speler van ( DaM ) w42 volgens mij zijn er die wereld dergelijke afspraken geschonden zowel het niet edelen in de nacht als het cf en Kata beleid... Dus om iemand nu een domwicht te noemen niet lief hansie!
 

DeletedUser77942

Guest
@jokersbrain

Dat was op w51 nou easy dorpen pakken van jullie
Ik gooide me treintjes via runner graag short range :)
 

DeletedUser75339

Guest
Selectief screentjes plaatsen maar degene achterhouden die je niet aanstaan , topwerk meid.


Voor de zoveelste keer , ja ik heb aangevallen toen nadat ik een pm kreeg van dam dat ik zelf mocht edelen.
Als ik toestemming krijg van het account zelf , leek me daar geen vuiltje aan de lucht dus ik edelde er inderdaad van.
Zelfde als van een stamgenoot edelen , dat mag normaal ook niet (stabben) , maar als je toestemming hebt wel (internen).

j19UzQt.png


Daar kreeg ik dan heel wat backlash voor van oa blondie

qNQ596R.png


Hebben we die dorpjes leeggezet , maar DAM was te inactief om ze zelfs maar terug te edelen dus daar is niks van op twstats terug te vinden jammer genoeg.

XvHciN7.png


Dezelfde avond raakte dan ook nog bekend dat blondie en co op delete gingen en verder eigenlijk niks meer van gehoord.
Alleeja elk wereldfora waar ik speelde moest het weten maar goed op w42 niet


Ontkracht? Ben erg benieuwd hoe! Ben tevens speler van ( DaM ) w42 volgens mij zijn er die wereld dergelijke afspraken geschonden zowel het niet edelen in de nacht als het cf en Kata beleid... Dus om iemand nu een domwicht te noemen niet lief hansie!


Dat van die nacht kan je hierboven lezen , savior (inges account)heeft inderdaad als reactie daarop sloopapp gebruikt tijdens een katanap die ik met hen had. Denk niet dat ik dam of savior gecf'd heb of omgekeerd wel wat discussie over barbs die savior pakte aan het front dat was het dacht ik.
.


En nu on topic weer graag , ga wenen over w42 in dat forum.
Op verdere reacties daarover ga ik dan hier ook niet meer reageren , enkel op 42 forum
 
Bovenaan