Premium boosters rim

DeletedUser79617

Guest
Hoe kun je 1 week later starten en het halen tegen de premium boosters die gelijk adelshoeves en grote legers hebben? Op deze manier zijn werelden (zoals 62! onbespeelbaar).
 

DeletedUser71971

Guest
Of ervoor zorgen dat je meer PP hebt om te boosten :D
 
Reactiescore
3.576
Denk dat de pp abuser rapper een trein heeft dan een niet pp abuser een redelijk aantal kata's begeleid met een redelijk aantal troepen.
 

DeletedUser73358

Guest
Tactisch met je omgeving omgaan en diplomatie toepassen kan je een heel eind brengen.
 

DeletedUser69389

Guest
Wat een gejank hier. Wij zijn een week later gestart en hebben vrijwel tot geen pp gebruikt en draaoenrnu steady rond plek 40 mee en kruipen meer en meer richting top 25.

Zoals Juda zegt. Goed omgaan met je buurt, goede diplomatie en goed farmen kun je veel mee compenseren.
 
Reactiescore
3.540
Wat een gejank hier. Wij zijn een week later gestart en hebben vrijwel tot geen pp gebruikt en draaoenrnu steady rond plek 40 mee en kruipen meer en meer richting top 25.

Zoals Juda zegt. Goed omgaan met je buurt, goede diplomatie en goed farmen kun je veel mee compenseren.

Als je een ervaren speler bent is het wel een stuk makkelijker om er mee om te gaan dan wanneer je dit spel voor de eerste keer speelt, dan kan ik wel begrijpen dat je het lastig gaat krijgen.
 
Reactiescore
3.576
Wat een gejank hier. Wij zijn een week later gestart en hebben vrijwel tot geen pp gebruikt en draaoenrnu steady rond plek 40 mee en kruipen meer en meer richting top 25.

Zoals Juda zegt. Goed omgaan met je buurt, goede diplomatie en goed farmen kun je veel mee compenseren.

Wederom ben je weer zo hard voor een speler die 1 dag op het AF zit en dus wellicht niet zo bekend is met het AF. Is het zo moeilijk om tegen normale vriendelijk types je wat sympathieker op te stellen?

Niet iedereen is zo'n tactisch, diplomatisch wonderkind zoals jij.
 

DeletedUser72472

Guest
Wat een gejank hier. Wij zijn een week later gestart en hebben vrijwel tot geen pp gebruikt en draaoenrnu steady rond plek 40 mee en kruipen meer en meer richting top 25.

Zoals Juda zegt. Goed omgaan met je buurt, goede diplomatie en goed farmen kun je veel mee compenseren.

Je begint direct goed met WIJ, niet iedereen speelt op een account met een vol team. Als je het zo'n gezeur vind reageer je niet. Hij zeurt nergens maar vraagt alleen om advies niks fouts aan. Alleen maar goed
 

DeletedUser69389

Guest
Je begint direct goed met WIJ, niet iedereen speelt op een account met een vol team. Als je het zo'n gezeur vind reageer je niet. Hij zeurt nergens maar vraagt alleen om advies niks fouts aan. Alleen maar goed
Wij spelen ook niet met een vol team hoor. Er kunnen 6 man loggen waarvan er 5 dat doen en van die 5 zijn er 2 echt actief op het moment. Je kunt tegenwoordig op tw niet meer in je eentje spelen zowat. Dat heeft niets te maken met de pp functies, maar door de verminderde omvang van werelden. Als je in je eentje wilt spelen en enigszins serieus meedoen dan is eigenlijk alleen de casual een optie. Dat is ook een reden waarom de Casuals ooit zijn opgericht.
 
Reactiescore
2.506
Wij spelen ook niet met een vol team hoor. Er kunnen 6 man loggen waarvan er 5 dat doen en van die 5 zijn er 2 echt actief op het moment. Je kunt tegenwoordig op tw niet meer in je eentje spelen zowat. Dat heeft niets te maken met de pp functies, maar door de verminderde omvang van werelden. Als je in je eentje wilt spelen en enigszins serieus meedoen dan is eigenlijk alleen de casual een optie. Dat is ook een reden waarom de Casuals ooit zijn opgericht.

Dat jij niet solo kan spelen ligt eerder aan jou capaciteiten dan de verandering van TW. Ik trek mijn account zo goed als solo namelijk op 1/2 farmwaves per dag na
 

DeletedUser69389

Guest
Dat jij niet solo kan spelen ligt eerder aan jou capaciteiten dan de verandering van TW. Ik trek mijn account zo goed als solo namelijk op 1/2 farmwaves per dag na
In deze fase ja. Maar bij incs etc is met meer wel zo goed als noodzakelijk. Althans indien je je privé er niet onder wilt doen laten leiden.
 

DeletedUser75339

Guest
Wij spelen ook niet met een vol team hoor. Er kunnen 6 man loggen waarvan er 5 dat doen en van die 5 zijn er 2 echt actief op het moment. Je kunt tegenwoordig op tw niet meer in je eentje spelen zowat. Dat heeft niets te maken met de pp functies, maar door de verminderde omvang van werelden. Als je in je eentje wilt spelen en enigszins serieus meedoen dan is eigenlijk alleen de casual een optie. Dat is ook een reden waarom de Casuals ooit zijn opgericht.

De werelden verminderen ook in omvang omdat spelers allemaal op 1 account gaan hokken en er zo minder accounts zijn.
De accounts die het dan solo doen komen er niet meer aan te pas en zo krijg je een vicieuze cirkel.

Alle respect voor mensen die solo spelen. Ik erger me juist vaak dood aan accounts die met 23 co's spelen en zich dan allemaal zo geweldig vinden omdat ze hoger staan dan iemand die solo speelt.
Ik denk niet dat het praktisch haalbaar is , maar een wereld waar mensen enkel solo zouden kunnen spelen , zou ik wel zien zitten.
 
Reactiescore
3.457
De werelden verminderen ook in omvang omdat spelers allemaal op 1 account gaan hokken en er zo minder accounts zijn.
De accounts die het dan solo doen komen er niet meer aan te pas en zo krijg je een vicieuze cirkel.

Alle respect voor mensen die solo spelen. Ik erger me juist vaak dood aan accounts die met 23 co's spelen en zich dan allemaal zo geweldig vinden omdat ze hoger staan dan iemand die solo speelt.
Ik denk niet dat het praktisch haalbaar is , maar een wereld waar mensen enkel solo zouden kunnen spelen , zou ik wel zien zitten.
Kom je dan weer met leuke voorstellen? Geen edels in de nacht en graag na 00:00 ook geen aanvallen versturen ?
Ja die Hans is me er 1 :biggrin:
 

DeletedUser75339

Guest
Als beide partijen het er over eens zijn en het maakt het voor beide partijen leuker , waarom niet ?

Paar weken geleden nog gedaan op 59 :
PX4Upob.png


Jij zou hem zeker blitzen in dat weekend neem ik aan :p.
Het is wat je een prestatie noemt he.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.576
Dan heb je Inge toch wat verkeerd zitten. Punt is jij op w51 telkens ging klagen als mensen in de nacht aanvallen gingen sturen en dat het heel zielig was. Dit terwijl de helft van je stam net hetzelfde deed.

Want jij was niet vaak laat op snachts dus was het zielig wij dan aanvielen. Evenals was het dan weer niet zielig jij overdag tijdens school uren een acc van mijn stam aanviel die dan weer niet online kon zijn. Dat mocht dan weer wel want het was overdag. Wil maar zeggen dat je redeneringen wel vaker nergens op slaan.

Inge zou zeker gewoon aanvallen om welke uren dan ook maar als haar tegenstrever altijd beleefd en net speelde zou ze wel rekening houden als die eens een weekend wat doen is.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan