Premium Beurs

Reactiescore
1
ik sta momenteel 12e. Maar ik weet niet wat er op die premium beurs te vinden moet zijn hoor. Elke keer als ik kijk zie ik 10 gs van elk staan. Kopen mensen dat massaal ook op ofzo? Ik zie overal om mij heen bij prestaties staan dat ze honderden keren hebben gehandeld op de markt? ?
 
Reactiescore
961
ik sta momenteel 12e. Maar ik weet niet wat er op die premium beurs te vinden moet zijn hoor. Elke keer als ik kijk zie ik 10 gs van elk staan. Kopen mensen dat massaal ook op ofzo? Ik zie overal om mij heen bij prestaties staan dat ze honderden keren hebben gehandeld op de markt? ?
Het antwoord zit eigenlijk al in je tekst. De reden dat je geen gs ziet staan is omdat het constant opgekocht wordt.
 
Reactiescore
961
Next level triest eigenlijk. Sinds wanneer heb je dat dan? Komt het spel niet ten goede lijkt mij.
Het is er echt al heel lang. Ene kant is het ook wel weer goed, door de pp beurs starten veel mensen om pp te verdienen, dus dit resulteert natuurlijk weer in een stuk meer dorpen op de wereld die ze anders toch niet zouden spelen. Het is alleen jammer dat het spel nog steeds dood aan het gaan is (of al enorm dood).
 
Reactiescore
1
waarom maken ze dan niet gewoon een soort pakhuis waar je gs kan kopen als je toch alleen maar geld wil verdienen en geen skill wil zien.
 
Bovenaan