Premium Beurs

Reactiescore
3
Hallo allemaal,

Ik zit de afgelopen uren veel op de premium beurs en er werkt iemand met (denk ik) een macro die grondstoffen binnen minder dan 1/2 seconde grondstoffen verkoopt op account 1 en direct op account 2 inkoopt. alle drie de grondstoffen achter elkaar, daarnaa zit er tussen de 40 en 70 seconden tussen. Het gebeurd niet 1 of 2 keer maar continu. Ik heb er een paar keer tussen kunnen zitten, maar dit lijkt me niet binnen de regels, toch? Misschien dat een admin hier naar zou willen/kunnen kijken?
 
Reactiescore
3
Beste Dechiled,

Bedankt voor je vriendelijke reactie. altijd fijn als iemand inhoudelijk reageert:).
Zelfs als dat zo zou zijn wat je aangeeft en het dus compleet aan mij ligt, dan is mijn vraag nog steeds of dat niet tegen de regels is?
Het is niet 3 of 4 keer, maar wel meer dan 20 keer. (Edit) ik doel hiermee op boosten van een account.

Een simpel nee is voldoende als dat het geval is. Als ik een sneer wil, zeg ik wel tegen me zwangere vriendin dat ze toch wel iets dikker is geworden;).
 
Reactiescore
397
De spelers die op de eerste dag al gs verkopen
Dat is voor mij gevoel heel belachelijk cq vreemd
Het is voor het account niet slim
De 64 per pp is er na 3 dagen ook nog voor te verkopen
Dus die spelers lijken oneerlijke afspraken gemaakt te hebben
Vind dat dit bestraft moet worden
Vind dit tegen wat regels
Maar blijkbaar mag het of het wordt gedoogd door het supportteam
 
Reactiescore
19
Nee weet vrij zeker dat het geen macro's zijn tbh, de werelden waar ik 24/7 de beurs aan het refreshen was, was het ook gewoon snel zijn. Ik heb ook geen seconde nodig om 3 cijfers in te klikken en dubbel enter te klikken. Dat kan best zonder macro's. Anyways, hoop dat je er nog tussen kan komen. Succes :)
 
Reactiescore
983
Je kan natuurlijk al een getal ingevuld hebben en voordat de refresh begint enter ingedrukt houden. Over accounts die voor andere gs op de markt zetten om een headstart te krijgen, tsja dat gebeurt sowieso. @RedrunNerL

Scripts voor gs opkopen zullen er vast ook zijn.
 
Reactiescore
3
Als de beurs leeg is kan je geen getal invullen @Slave To The Rhythm. Daarom vind ik het ook zo vreemd. het gebeurt 99 van de 100 keer vanuit een lege beurs.

En ik ben het met jullie eens dat er idd af en toe geluk bij moet zitten, maar niet meer dan een uur lang ongeveer iedere minuut, dat komt dus neer op meer dan 60 spelers!?!? Ik kan mij niet voorstellen dat meer dan 60 spelers gestroomlijnd dit toevallig van elkaar doen?
 
Reactiescore
510
Ik denk dat het aantal je nog zou verbazen
 
Reactiescore
983
Als de beurs leeg is kan je geen getal invullen @Slave To The Rhythm. Daarom vind ik het ook zo vreemd. het gebeurt 99 van de 100 keer vanuit een lege beurs.

En ik ben het met jullie eens dat er idd af en toe geluk bij moet zitten, maar niet meer dan een uur lang ongeveer iedere minuut, dat komt dus neer op meer dan 60 spelers!?!? Ik kan mij niet voorstellen dat meer dan 60 spelers gestroomlijnd dit toevallig van elkaar doen?
Dat is ook niet wat ik zei. Je kan een getal klaar zetten en enter spammen bij de nieuwe refresh van gsjes. Als verschillende accounts dit doen op verschillende refreshes heb jij al geen kans meer en lijkt het op een macro.

En er zijn enorm veel accounts die loeren op de beurs :)
 
Reactiescore
397
Tot nu toe gaat iedereen voorbij het argument dat nu al gs verkopen niet efficiënt is
Kan namelijk geen argument daarvoor bedenken behalve het helpen van andere spelers
Of zie ik een ander logische argument over het hoofd
 
Reactiescore
88
Ik snap je frustratie wel. Voorheen heb ik ook werelden gespeeld waar ik op het begin gs kocht. Dit lijkt op deze wereld alleen onmogelijk. Zelfs met continu refreshen krijg ik alleen maar 15 15 15 te zien. Ik zie niet eens de grondstoffen voorbij komen.

Je argument is ook terecht en het slaat natuurlijk nergens op om nu gs te verkopen. Waarmee je 3 pp per uur kan verdienen.
Maarhet starten van deze accounts heeft ook zijn voordeel dat er meer barbdorpen spawnen om te farmen en daar probeer ik dan van te profiteren.
 
Reactiescore
3
Dat is ook niet wat ik zei. Je kan een getal klaar zetten en enter spammen bij de nieuwe refresh van gsjes. Als verschillende accounts dit doen op verschillende refreshes heb jij al geen kans meer en lijkt het op een macro.

En er zijn enorm veel accounts die loeren op de beurs :)
Maar gs kommen standaard per 16 (vandaag17) per hele minuut binnen. als je zelf niet handmatig refeshed gebeurt dit om de 5 of 10 seconden. zolang het niet refresed is en dus dat aantal er komt de staan kan je de gs ook niet aannemen. bij 0 gs ik de balk dus niet in te vullen. Ik refresh bijvoorbeeld 60x per minuut, dan zou ik toch altijd een voordeel moeten hebben van een aantal(3/4) seconden? En ik heb het getimed, ik zit onder de seconden met invullen van aantal en 2x enter drukken. Toch zit ik er 9/10 keer naast.

Zover ik kan zien, is het getimed. Maar misschien zit ik er behoorlijk naast.

Nogmaals mocht ik mis zitten, laat me het vooral weten. ik speel nog niet heel lang in vergelijking met veel anderen en misschien kan ik er nog wat van leren.
 
Reactiescore
1.140
Maar gs kommen standaard per 16 (vandaag17) per hele minuut binnen. als je zelf niet handmatig refeshed gebeurt dit om de 5 of 10 seconden. zolang het niet refresed is en dus dat aantal er komt de staan kan je de gs ook niet aannemen. bij 0 gs ik de balk dus niet in te vullen. Ik refresh bijvoorbeeld 60x per minuut, dan zou ik toch altijd een voordeel moeten hebben van een aantal(3/4) seconden? En ik heb het getimed, ik zit onder de seconden met invullen van aantal en 2x enter drukken. Toch zit ik er 9/10 keer naast.

Zover ik kan zien, is het getimed. Maar misschien zit ik er behoorlijk naast.

Nogmaals mocht ik mis zitten, laat me het vooral weten. ik speel nog niet heel lang in vergelijking met veel anderen en misschien kan ik er nog wat van leren.
Je hoeft niet te refreshen als je enter spammen met een ingevuld aantal gs
als er dan genoeg gs zijn ondanks dat je het nog niet ziet in je scherm gaat je verzoek toch door en kun je hem al aannemen.
 
Reactiescore
3
Je hoeft niet te refreshen als je enter spammen met een ingevuld aantal gs
als er dan genoeg gs zijn ondanks dat je het nog niet ziet in je scherm gaat je verzoek toch door en kun je hem al aannemen.

@Vanquisher. bedankt voor je reactie, dat wist ik niet. zoals je kon zien was ik in de veronderstelling dat het niet kon. Weer wat geleerd:biggrin:.
 
Reactiescore
3
Tot nu toe gaat iedereen voorbij het argument dat nu al gs verkopen niet efficiënt is
Kan namelijk geen argument daarvoor bedenken behalve het helpen van andere spelers
Of zie ik een ander logische argument over het hoofd
Maar dit is wel iets waar misschien iets aan gedaan moet worden. want dan zou het boosten moeten zijn.
In W89 kregen we een ban en een behoorlijk aantal dorpaftrek voor boosten en dat was alleen maar vanwege internen.

Dan ben in van mening dat dit ook boosten is, maar dan het boosten van een ander account door middel van gs. Maar ik vraag me nu al een paar keer openlijk af, wat een admin of iemand van de support hier over te zeggen heeft?

Edit: No hard feelings hoor tegen wat er is gebeurd op w89, maar was een voorbeeld, zoals er ongetwijfeld bij meer mensen het geval is.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
234
Het valt dus ook niet onder boosten.
Maar ik ben het met je eens dat met 5 accounts starten om dan earlygame 4 accounts alles te laten sellen voor 1 account flink op boosten lijkt.
en als ik sommige wel eens hoor praten over 3/4/5/6 keer zoveel 'boostaccounts' dan schrik ik er niet meer van :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan