[Profiel] Premium Beurs 100 PP

DeletedUser79466

Guest
1. De tekst: Premium Beurs
2. Kleurencombinatie(s): Volledig aan de designer.
3. Thema: Een handelaar die Premium punten farmed. (?) mag ook iets anders zijn dat te maken heeft met de Premium Beurs
4. Plaatje(s) om te gebruiken: /
5. Deadline: /
6. Prijs/gift: 100PP
7. Favoriet tot nu toe:

Alvast bedankt!
 
Reactiescore
3.540
Ik maak niet echt ‘serieuze’ plaatjes, ik weet niet of je bekend bent met m’n werk maar ik maak het allemaal met een gezond vleugje humor, en allemaal geanimeerd (.gif). Als je interesse hebt in dat soort dingen (of even wilt zien wat ik bedoel) laat maar horen.
 

DeletedUser79466

Guest
Ik maak niet echt ‘serieuze’ plaatjes, ik weet niet of je bekend bent met m’n werk maar ik maak het allemaal met een gezond vleugje humor, en allemaal geanimeerd (.gif). Als je interesse hebt in dat soort dingen (of even wilt zien wat ik bedoel) laat maar horen.

Ja, ik zag je kunstwerk van Pielemuis Of The North :D
Als je de premium beurs of iets in die richting in een plaatje kan verwerken dan vind ik het prima!
 
Reactiescore
3.540
yVZXjRm.gif


Heb echt uren gezocht naar iets wat beter past maar kon echt niks beters vinden :p
Laat maar weten wat je er van vindt ;)
 
Reactiescore
3.540
@Cacturne vraag je veel voor je werk anders heb ik ook wel interesse ;)

Meestal doe ik het enkel voor vrienden, en wanneer ik tijd en zin heb ga ik ff op het AF om te kijken of nog iemand iets nodig heeft. Betaling laat ik geheel aan de 'klant' over, als je hem niet mooi vind betaal je niks en als je hem wel mooi vind dan geef je wat je er voor over hebt, met nul pressure of verwachtingen.

Ik moet nog 2 plaatjes afronden, daarna kan ik wel voor jou wat maken. Heb je al een thema en naam / tekst die je er op wilt hebben?
 
Bovenaan