Pre-endgame Awards

Reactiescore
1.380
Hij is zo toxic en triest mannetje. Snap niet dat ie niet voor het leven gebanned word op het forum
 
Reactiescore
7
Welke speler gaat deze wereld individueel de meeste impact maken?:
Ongetwijfeld Triballégende en ik verwacht veel van Cherno Alpha.

Welke stam gaat deze wereld winnen?:
Ik verwacht dat Fier in de tijden van deze NAP alle accounts goed bezet hebben met leuke en goede spelers.

Welke speler gaat deze wereld de beste stamspeler worden? :
Triballégende is vanaf het begin al de beste stamspeler. In het verleden heeft Triballégende ons aanvallend en verdedigend veel geholpen tegen Fier.
Daarnaast heeft hij altijd stambelang voorop gezet. Waar wij wel eens in discussie gingen over wel een NAP of geen NAP. Hoorde je Triballégende alleen maar zeggen stambelang voorop.

Wie heeft het grootste ego en gaat flink op zijn plek gezet worden?:
Ik heb in deze wereld niemand met een groot ego gezien. Binnen TAoW heeft iedereen zijn individuele belangen maar uiteindelijk gaat stambelang voorop. Soms levert dit heftige discussies op maar uiteindelijk staan alle neuzen dezelfde kant op.

Welke leider is deze wereld tactisch het beste/kan zijn stam het beste leiden?:
Kyuka - Melvin de beste leider, die ik tegengekomen ben. Ik ben ervan overtuigd dat door Melvin TAoW nog bestaat.
Tactisch klopt het allemaal tot zover wat ik gezien heb. En als leider laat hij zich nooit van de wijs brengen door spelers zoals ik.
Met ik bedoel ik een zeurende speler, die het leuk vind om een heel klein beetje stoken en hierdoor Melvin's leidinggevende capaciteiten verder te ontwikkelen.
Melvin weet het niet, maar is de persoon in deze wereld waar ik het meeste respect voor heb.

Welke leider gaat aan het kortste eind trekken en waarom?:
Martijn is net op tijd gestopt als leider. Of wacht is ie weer begonnen als leider?
In ieder geval een leider waarmee je makkelijk kunt onderhandelen als tegenpartij ^^

Meest onderschatte stam voorafgaand aan de end-war:
FIER ik denk dat deze stam zich door deze NAP flink versterkt zou hebben.^^

Meest overschatte stam voorafgaand aan de end-war:
TAoW zal een zware dobber aan Fier krijgen, Fier heeft prima onderhandeld en met een beetje extra activiteit gaat het een geweldige eindstrijd worden.

Meest overschatte speler voorafgaand aan de end-war:
et Murus Magnificum, een erg actief team die zich prima weet te verkopen aan de buitenwereld maar op lastige momenten snel gedemotiveerd zijn.

Meest onderschatte speler voorafgaand aan de end-war:
United Masters, ze zijn er altijd het actiefste team dat ik ken. Helaas, is door het verleden Marc minder betrokken bij de stam maar hierdoor steekt ie alle tijd in zijn account. Verder is het een actief team en maakt het niet uit hoe laat ik OS vraag. Ze zijn altijd beschikbaar en helpen graag.

Welke speler zou je voor de end-war nog over willen laten komen vanaf het vijandelijke kamp?:
Cherno Alpha, heeft in de tijden van oorlog als enige de teller hoog weten te houden bij ons. Hij bleef maar sturen ondanks Leone niets meer deed.
Dit vind ik passend bij een speler die veel over heeft voor zijn stam. Ik ken het team verder niet, maar ik zou het best aandurven!

Zou je een speler naar het vijandige kamp willen sturen, zo ja wie?:
QQEEZZ, ik denk hun zwakke plek te weten ^^.
Voor 3000 pp punten verkoop ik deze tip.

Mooiste actie van de wereld voorafgaand aan de end-war:
Eindeloos met zijn allen 3 dagen timen om een aanval om 08.01.000 uur te laten aankomen. ^^
Ik vond het geweldig te zien dat iedereen bleef sturen en hierdoor een leuk resultaat behaalde.

Op welk front gaat het meeste spektakel plaatsvinden?:
Triballégende gaat knallen en geknald worden.
TAoW, zal er alles aandoen om Triballegende als winnende partij te laten uitkomen.

Welk front gaat het saaiste van de wereld worden?:
iL Leone Indomabile en Fantazija hebben een onderlinge NAP afgesproken tot eind December.
Verder word er momenteel gesproken over een eventuele fusie hierover later meer.

Welke speler gaat kansloos weggespeeld worden?:
Volgens wat spelers uit Fier is dit Acta est Fabula. Bij ons in de stam zullen we elkaar steunen en gaan we ervoor zorgen dat niemand kansloos weggespeeld word.

Welke speler gaat als eerste runnen?:
De speler die als eerste geen zin meer heeft.

Grootste blunder voorafgaand aan de end-war:
Een wimpel plaatsen en dan alle GS naar een ander dorpje sturen:(

Voor wie zijn prestatie(s) heb je nu echt respect:
Melvin, zie bovenstaande.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen voor de end-war:
Nicolas en Daan van QQEEZZ. Ik zou graag met ze op 1 account willen spelen.
Melvin haalt het beste in mij na boven omdat ik door hem altijd wel actief kan blijven lastig doen:D

Ik wil graag nog meedelen dat:
Dat het mij prima lijkt om een support in te dienen voor een wereldwinst met 20 spelers:)

Gr,
Remko
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.471
Snap niet waarom mensen hem nog steeds aannemen op hun account :tongue:
Hij speelde ook op wisselende accounts, maar hij deed meestal wel zijn best voor het acc en de stam. Ban was wel verdiend, verder is het niet echt de moeite om op in te gaan.
 
Reactiescore
68
Welke speler gaat deze wereld individueel de meeste impact maken?: TAoW: triballégende,
Ik ben erg benieuwd naar hoe dit team gaat spelen met zo'n front, ze hebben zeker de kwaliteiten om overeind te blijven en daarbij hoop ik dat ze offensief ook wat gaan laten zien. Hebben zich ook altijd goed aangepast aan alles en iedereen.

Fier: TheTrainGoesChuChuuu, ze gaan nu front krijgen met Murus en Kyuka ik ben heel erg benieuwd of ze dat gaan houden. Hoop dat ze het lang volhouden, volgens mij zit er ook wel kwaliteit op dit account.

Welke stam gaat deze wereld winnen?: TAoW,
Denk dat we ons bewezen hebben als stam zijnde. Hebben hierbij nog meer kwaliteit gekregen door het toevoegen van accounts van Hi Ho, alhoewel ik denk dat Fier zeker niet onderschat moet gaan worden. Het zou leuk zijn als de eindstrijd lang zou duren.

Welke speler gaat deze wereld de beste stamspeler worden? : Kyuka,
Elke keer wanneer er een vv gedraaid moest worden nam Kyuka deze aan, ik denk dat ze dat ook blijven doen. Mee helpen snipen zijn ze ook niet vies van en ze hebben alles voor de stam over. Daarnaast ben ik ook wel benieuwd hoe ze het gaan doen tegen een betere speler dan DT.

Wie heeft het grootste ego en gaat flink op zijn plek gezet worden?: -
Ik heb niet echt het idee dat er iemand met een groot misplaatst ego zit. Meeste mensen die een ego hebben maken het naar mijn mening ook wel waar, dus ben vooral benieuwd naar wie het eerst breekt van wie ik het niet verwacht had.

Welke leider is deze wereld tactisch het beste/kan zijn stam het beste leiden?: Melvin,
Is al vaker gezegd, paar veren extra erbij. Melvin heeft een kwalitatieve stam samen weten te brengen en houden. Hebben de gasten van Hi Ho ook gemerkt (die bij ons kwamen) dat het af en toe er hard aan toe ging (meestal om niks). Daarbij is Jan ook belangrijk geweest intern gezien dan.

Welke leider gaat aan het kortste eind trekken en waarom?: Leiding Fier,
TAoW wilt er een leuke eindstrijd van maken maar er komt constant weer een punt waar Fier het niet mee akkoord is. Door de afspraken niet duidelijk genoeg te maken heeft de leiding hun eigen stam benadeeld.

Meest onderschatte stam voorafgaand aan de end-war: Fier,
Zitten natuurlijk ook veel goede spelers in Fier, die met de juiste motivatie en tijd wel leuke dingen kunnen gaan doen. Helemaal als TAoW denkt dat de wereldwinst al binnen is.

Meest overschatte stam voorafgaand aan de end-war: -
Denk niet dat er een stam overschat is, TAoW heeft zich bewezen en Fier ook.

Meest overschatte speler voorafgaand aan de end-war: Cherno Alpha,
Ik weet niet of je bijvoorbeeld veel vv's deed of massa's plande dat kan ik niet zien, maar van wat ik kan zien heb je nog niet echt iets noemenswaardig gedaan behalve veel farmen.

Meest onderschatte speler voorafgaand aan de end-war: United Masters,
Hebben enorm lang vast gelegen door de NAP e.d. Ze hebben daarbij wel een gatenkaas gemaakt van NT zijn cluster lang geleden. Alleen hebben ze nog niet echt heel veel kunnen laten zien waardoor ik denk dat mensen ze kunnen gaan onderschatten.

Welke speler zou je voor de end-war nog over willen laten komen vanaf het vijandelijke kamp?: Doe maar Jorn en Tom :D

Zou je een speler naar het vijandige kamp willen sturen, zo ja wie?: Wesley en Erik samen, konden jullie ook even genieten van de ruzies :cool:

Mooiste actie van de wereld voorafgaand aan de end-war: Het breken van Hi Ho en het feit dat er een zo goed als 50/50 verdeling onstaat.

Op welk front gaat het meeste spektakel plaatsvinden?: Ik denk dat de Core bij Tribal, Kyuka en Murus het meeste spektakel gaat brengen.

Welk front gaat het saaiste van de wereld worden?: Het gaat hopelijk nergens saai worden.

Welke speler gaat kansloos weggespeeld worden?: Niemand gaat kansloos weggespeeld worden, anders is er iets fout gegaan.

Welke speler gaat als eerste runnen?: QQEEZZ, heb geen zin om te deffen.

Grootste blunder voorafgaand aan de end-war: Onderschatten hoe ontiegelijk saai die NAP is, wat een ellende.

Voor wie zijn prestatie(s) heb je nu echt respect: Het volhouden van Sean om zo lang met Wesley te spelen ;) Nee zonder gekkigheid Wesley is een goede speler met een temperamentje ^^ Iedereen in TAoW die erin is blijven geloven toen GH ons stabte MI viel en iedereen er een hard hoofd in had.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen voor de end-war: Iedereen van TAoW, heb zelden in zo een leuke en kwalitatieve stam gezeten.

Ik wil graag nog meedelen dat: Geen van beide stammen te snel op delete moet gaan, zou zonde zijn van alle tijd en moeite die erin gestoken is om er een leuke en zoveel mogelijke eerlijke eindstrijd van te maken.
 
Reactiescore
603
Aangezien iedereen me weg wilt sturen meld ik me aan voor een acc binnen Fier

Liefst tegen Fantazija
 
Reactiescore
5.575
Beste mensen,
Ik heb momenteel 14 mensen voor firefox, maar ik zoek er nog 10 bij zodat we ieder uurtje van de dag gecovered hebben. Omdat ons motto is dat je jezelf niet moet overbelasten in de zomer. Heb je interesse? Stuur een pm naar @Dr. Hannibal Lecter , als je actiever bent dan hem, mag je komen.
Mvg
Tom
 
Reactiescore
1.380
Beste mensen,
Ik heb momenteel 14 mensen voor firefox, maar ik zoek er nog 10 bij zodat we ieder uurtje van de dag gecovered hebben. Omdat ons motto is dat je jezelf niet moet overbelasten in de zomer. Heb je interesse? Stuur een pm naar @Dr. Hannibal Lecter , als je actiever bent dan hem, mag je komen.
Mvg
Tom

ik ben onlangs gestopt op W71 maar om 1 uur per dag te spelen wil ik wel komen
 
Reactiescore
1.018
Beste mensen,
Ik heb momenteel 14 mensen voor firefox, maar ik zoek er nog 10 bij zodat we ieder uurtje van de dag gecovered hebben. Omdat ons motto is dat je jezelf niet moet overbelasten in de zomer. Heb je interesse? Stuur een pm naar @Dr. Hannibal Lecter , als je actiever bent dan hem, mag je komen.
Mvg
Tom
Kan zijn dat ik pas een week later reageer though
 
Bovenaan