Praktische informatie nieuwe "gasten" W34

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16768

Guest
leg me dan eens uit waar mijn farms naartoe zijn, terwijl dat GEEN gastaccounts waren? :rolleyes:
eentje ervan lag namelijk links onder me net tegen me aan, was dus snelle farm tot die verdween... andere dorpjes idem, heb er zelfs nog een paar waarvan ik je kan zeggen waar er een dorp had moeten liggen.

Dien een support in, dat kan ik niet zeggen als forum-moderator.
 

DeletedUser

Guest
sorry hoor, maar vroeg ik je commentaar? :confusion:
ik had het btw wel degelijk over alle spelers, en niet enkel spelers met gastaccounts. Dus die kan je niet herkennen maar verdwijnen ook, maw je antwoord slaat nergens op

Ja, en je zit er wel degelijk weer naast, gezien het enkel om die gastaccounts gaat en de rest niet hoort te verdwijnen (en, naar mijn weten, ook niet verdwijnt). Dus laat je hele preek over het verneukt TW maar achterwege, want het slaat weer nergens op, zoals gewoonlijk.

Jij beantwoord 'm al!

Maar kan er geen tijdslimiet aanzitten? (2 weken bijvoorbeeld). Zoals hierboven al gezegd wordt kan dit hele rare situaties opleveren, in principe kunnen ze als ze verliezen en geëdeld worden gewoon het dorp deleten.

Gezien ze enkel via een mobiel kunnen spelen, zullen ze vast wel registreren/inactief worden. Als ze meer dan één dorp verkrijgen, verdwijnen die uiteraard niet als het account verdwijnt.


leg me dan eens uit waar mijn farms naartoe zijn, terwijl dat GEEN gastaccounts waren? :rolleyes:
eentje ervan lag namelijk links onder me net tegen me aan, was dus snelle farm tot die verdween... andere dorpjes idem, heb er zelfs nog een paar waarvan ik je kan zeggen waar er een dorp had moeten liggen.

En die zijn allemaal vandaag verdwenen?
 

DeletedUser68086

Guest
Ik blijf een voorstabnder van toestemming kopen met PP.
 

DeletedUser

Guest
Dien een support in, dat kan ik niet zeggen als forum-moderator.

ze zijn nog bezig met mijn support over overmatige botbeschermingen... Momenteel al geminderd maar toch nog soms 3x na elkaar op 3u tijd :s

Ja, en je zit er wel degelijk weer naast, gezien het enkel om die gastaccounts gaat en de rest niet hoort te verdwijnen (en, naar mijn weten, ook niet verdwijnt). Dus laat je hele preek over het verneukt TW maar achterwege, want het slaat weer nergens op, zoals gewoonlijk.

En die zijn allemaal vandaag verdwenen?

wat zever jij nu???? ik zit ernaast? ga slapen fzo... Het gaat over gastaccounts waarvan de dorpen verdwijnen. Ik reageer erop dat het bij mij niet enkel de gastaccounts zijn, dus kom niet belangrijk doen want het lukt je vandaag duidelijk niet...

en neh, niet allemaal vandaag verdwenen, nooit gezegd ook... ik heb momenteel al 4 dorpen waarvan ik de Coördinaten heb opgeschreven, waarvan de dorpen verdwenen zijn. maar ik ben dit pas gaan noteren na een 5-tal dorpen die verdwenen omdat ik er eerst geen aandacht aan schonk. Maar 9 dorpen vind ik toch wat overdreven, vooral omdat dit binnen mijn 20x20 is.
 

DeletedUser

Guest
Waarom gastaccounts, helemaal geen voordelen in te bespeuren..
 

DeletedUser

Guest
bullshitregel dat er dorpen kunnen verdwijnen... clear je voor niets, kan je minder farmen etc...
maw verpest het spel gewoon


wat zever jij nu???? ik zit ernaast? ga slapen fzo... Het gaat over gastaccounts waarvan de dorpen verdwijnen. Ik reageer erop dat het bij mij niet enkel de gastaccounts zijn, dus kom niet belangrijk doen want het lukt je vandaag duidelijk niet...

en neh, niet allemaal vandaag verdwenen, nooit gezegd ook... ik heb momenteel al 4 dorpen waarvan ik de Coördinaten heb opgeschreven, waarvan de dorpen verdwenen zijn. maar ik ben dit pas gaan noteren na een 5-tal dorpen die verdwenen omdat ik er eerst geen aandacht aan schonk. Maar 9 dorpen vind ik toch wat overdreven, vooral omdat dit binnen mijn 20x20 is.

Uhu, en wat heeft dat hiermee te maken? Stuur dan een support. Gezien ze niet sinds vandaag verdwijnen, en de update vandaag pas kwam, heeft het er dus niks mee te maken.
 

DeletedUser

Guest
Uhu, en wat heeft dat hiermee te maken? Stuur dan een support. Gezien ze niet sinds vandaag verdwijnen, en de update vandaag pas kwam, heeft het er dus niks mee te maken.

lees mijn vorige post nogmaals, of 1 van mijn vorige want daar heb ik het al uitgelegd :rolleyes:
2x lezen voor je domme dingen begint te zeggen om jezelf uit een verliezende conversatie te krijgen
 
Reactiescore
2.489
Waarom gastaccounts, helemaal geen voordelen in te bespeuren..

Gastaccounts zijn zinvol in zoverre dat spelers niet het registratieproces willen doorlopen in de eerste fase, ze willen gewoon spelen. In plaats van spelers dus meteen af te schrikken door een registratieproces bieden we deze mogelijkheid aan, hierdoor kunnen ze vrijwel meteen spelen en als het iets leuks is voor ze registreren.

voor nl34 telt dit op ongeveer 500 nieuwe spelers waarvan er een 150 actief aan het spelen geslagen zijn en dus terugkomende spelers zijn.

Daar liggen de positieve elementen dus. Ik gooi wel even op binnen InnoGames in hoeverre dorpen kunnen blijven bestaan en niet gewist worden.

Groetjes,
Duckje


P.s. Voor de mensen die dorpen zien verdwijnen raad ik aan naar support te gaan, dan kijken we wat we kunnen vinden.
P.s.2 voor de mensen die overmatig botbeschermingen kregen, laten we dit in support afhandelen. Daar hebben we namelijk toegang tot de correcte informatie.
P.s.3: Dit topic gaat over de gastaccounts, laten we dan terug ontopic gaan.
 
Reactiescore
88
Beste Forumgangers,

Ik kreeg er al wat vragen over en heb wat research gedaan en dit is de praktische informatie voor het nieuwe verschijnsel op W34. De gastaccounts:

Direct Play wilt zeggen dat je via iOS app meteen kunt spelen, zonder een account aan te maken.
Samengevat werkt dit als volgt:
- spelers kunnen vanuit de app meedoen zonder registratie wanneer zij zelf aangeven nog geen account te hebben.
- er zal een willekeurige naam gekozen worden (gast123 ofzo)
- wanneer zo'n speler stopt dan verdwijnt het dorp weer.
- het is niet mogelijk om met zo'n account het AF op te gaan.
- Deze anonieme accounts kunnen gebannd worden.
- Pas wanneer de speler zich alsnog registreerd kan op een andere manier dan via de iOS app ingelogd worden.


Het stoppen van zo'n speler werkt dat bij +/- 14 dagen na inactiviteit het dorp compleet verdwijnt, dus geen barbarendorp! Echter als het gastaccount meer dan 1 dorp heeft, zal het niet verdwijnen maar in een barbarendorp veranderen.

Mochten er nog meer vragen zijn, hoor ik het graag hier. Hoop jullie in ieder geval wat meer informatie te hebben gegeven :).

Als er een trein op dat dorp loopt binnen de 1e 2 weken en hij stopt, wat gebeurt er dan met die trein? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Gastaccounts zijn zinvol in zoverre dat spelers niet het registratieproces willen doorlopen in de eerste fase, ze willen gewoon spelen. In plaats van spelers dus meteen af te schrikken door een registratieproces bieden we deze mogelijkheid aan, hierdoor kunnen ze vrijwel meteen spelen en als het iets leuks is voor ze registreren.

voor nl34 telt dit op ongeveer 500 nieuwe spelers waarvan er een 150 actief aan het spelen geslagen zijn en dus terugkomende spelers zijn.

Daar liggen de positieve elementen dus. Ik gooi wel even op binnen InnoGames in hoeverre dorpen kunnen blijven bestaan en niet gewist worden.

Groetjes,
Duckje


P.s. Voor de mensen die dorpen zien verdwijnen raad ik aan naar support te gaan, dan kijken we wat we kunnen vinden.
P.s.2 voor de mensen die overmatig botbeschermingen kregen, laten we dit in support afhandelen. Daar hebben we namelijk toegang tot de correcte informatie.
P.s.3: Dit topic gaat over de gastaccounts, laten we dan terug ontopic gaan.

Dus als je denkt te willen spelen in een later stadium, is er een kans om op één van die plekken te liggen waar ooit een gast-account lag, of wordt dat gewoonweg nooit meer gevuld?
 

DeletedUser

Guest
Stel je bent als gast wel aardig op weg en je doet het niet slecht.

Kan je dan je gast account omzetten naar een echt geregistreerd account?
Of moet je helemaal opnieuw beginnen als je jezelf wilt registreren?
 

DeletedUser16768

Guest
Stel je bent als gast wel aardig op weg en je doet het niet slecht.

Kan je dan je gast account omzetten naar een echt geregistreerd account?
Of moet je helemaal opnieuw beginnen als je jezelf wilt registreren?

Je kan het omzetten ja :).
Dan registreer je jezelf.
 

DeletedUser33379

Guest
dus als gastaccount kan je bijna niet falen, of ja zonder bekend te worden.

alle pro's die nog niet gestart zijn worden nu gast accounts zodat ze niet gecleard worden. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan