Prachtige rapportjes!

Reactiescore
760
zegt degene die w52 dorpen van anderen wou kopen door pp aan te bieden en daar een ban voor kreeg?

Toon enig bewijs dan want je weet niet eens 10% wat er toen was gebeurt je zet je eigen weer lekker voor schut:rolleyes:
 
Reactiescore
760
Omdat je beweert dat wat hij zegt niet klopt en dus blijkbaar meer van de situatie afweet.

Ik weet inderdaad er iets vanaf ;) maar het is aan daan om bewijs te leveren zoals hij al beweerde zou ifarm dorpen gekocht hebben met pp dus ben benieuwd .
 

DeletedUser69112

Guest
Zie je mij mensen vals beschuldigen ? nee? waarom zou ik dan met bewijs moeten komen als @The Weirdness of Talent. hier maar wat roept :)

Zoals hopefull al zegt, zet de feiten juist dan als het toch valse beschuldigen zijn. Zoals het er nu voor staat heeft the weirdness een statement gemaakt en zit jij hier maar wat te schreeuwen. Maar bewijs langs weirdness zijn kant is zeker een must, daar niet van
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
760
Zoals hopefull al zegt, zet de feiten juist dan als het toch valse beschuldigen zijn. Zoals het er nu voor staat heeft the weirdness een statement gemaakt en zit jij hier maar wat te schreeuwen
Beetje krom door de bocht of niet? je zegt nu eigenlijk dat ik maar kan posten op het forum zonder enig bewijs en de gene die het tegen spreekt moet vervolgens bewijs leveren beetje lachwekkend eerlijk gezegd.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik weet inderdaad er iets vanaf ;) maar het is aan daan om bewijs te leveren zoals hij al beweerde zou ifarm dorpen gekocht hebben met pp dus ben benieuwd .

Jawel.

Maar jij zegt dat het niet klopt en dus kun je hem op z'n plek zetten door duidelijk aan te tonen waarom het niet klopt.

Nu ben je net zo ongeloofwaardig als hij en heb je geen poot om op te staan.
 

DeletedUser69112

Guest
Beetje krom door de bocht of niet? je zegt nu eigenlijk dat ik maar kan posten op het forum zonder enig bewijs en de gene die het tegen spreekt moet vervolgens bewijs leveren beetje lachwekkend eerlijk gezegd.

Had iets te snel gepost, dus lees nog eens. Weirdness zijn bewijs is een must ja, maar ipv lekker makkelijk te zeggen "het is aan 'Daan' om bewijs te leveren" probeer zelf ook wat te werken aan bewijs dat het tegendeel beweert om het de lezer makkelijk te maken een kant te kiezen ipv te schreeuwen dat het valse beschuldigingen zijn.

Maar goed, dit zijn w52 affaires en horen hier uberhaupt niet thuis eigenlijk
 
Reactiescore
123
Dus gaan we weer on topic, kijk uit naar mooie rapportjes :cool:
 
Reactiescore
123
En zoals ik net al zei gaan we nu weer on topic ... berichten die niet on topic zijn worden verwijderd.

Bespaar je de moeite dus :)
 

DeletedUser68252

Guest
c7c85ce1f86c98fa8228832c8a224cce.png
 
Bovenaan