- Reactiescore
- 769
zegt degene die w52 dorpen van anderen wou kopen door pp aan te bieden en daar een ban voor kreeg?
Toon enig bewijs dan want je weet niet eens 10% wat er toen was gebeurt je zet je eigen weer lekker voor schut
zegt degene die w52 dorpen van anderen wou kopen door pp aan te bieden en daar een ban voor kreeg?
Toon enig bewijs dan want je weet niet eens 10% wat er toen was gebeurt je zet je eigen weer lekker voor schut
Zie je mij mensen vals beschuldigen ? nee? waarom zou ik dan met bewijs moeten komen als @The Weirdness of Talent. hier maar wat roeptOf leg ineens uit hoe het wel is gegaan volgens jou dan kwestie ons tijd te besparen en geloofwaardig over te komen?
Zie je mij mensen vals beschuldigen ? nee? waarom zou ik dan met bewijs moeten komen als @The Weirdness of Talent. hier maar wat roept
Omdat je beweert dat wat hij zegt niet klopt en dus blijkbaar meer van de situatie afweet.
Zie je mij mensen vals beschuldigen ? nee? waarom zou ik dan met bewijs moeten komen als @The Weirdness of Talent. hier maar wat roept
Beetje krom door de bocht of niet? je zegt nu eigenlijk dat ik maar kan posten op het forum zonder enig bewijs en de gene die het tegen spreekt moet vervolgens bewijs leveren beetje lachwekkend eerlijk gezegd.Zoals hopefull al zegt, zet de feiten juist dan als het toch valse beschuldigen zijn. Zoals het er nu voor staat heeft the weirdness een statement gemaakt en zit jij hier maar wat te schreeuwen
Ik weet inderdaad er iets vanaf maar het is aan daan om bewijs te leveren zoals hij al beweerde zou ifarm dorpen gekocht hebben met pp dus ben benieuwd .
Beetje krom door de bocht of niet? je zegt nu eigenlijk dat ik maar kan posten op het forum zonder enig bewijs en de gene die het tegen spreekt moet vervolgens bewijs leveren beetje lachwekkend eerlijk gezegd.
Voor 100PP geef je die coords? ^^
Toeval of niet dat het op dezelfde dag gebeurd op de dag van de edel boostpakketen?
kopen er serieus mensen die dingen?