Praattopic

DeletedUser57071

Guest
jup en ik lag daarnaast en speelde net op .farmalarm :p en toen ging de rest vrij snel :p
 

DeletedUser

Guest
Haha best grappig toch. Misschien best grappig om ook bijv w24 te gaan spammen ? Een invasie van w21 is dan op komst:cool:
 

DeletedUser

Guest
Haha is afgelopen tijd wel druk daar hoor. Ze hebben mooie oorlogstopic :d

Idee voor W21 Vs W22

http://forum.tribalwars.nl/showthread.php?161353-Spotprenten-Battle-W29-vs-W30

Ik ben er zeker van dat we ze inmaken :D

W24 is mooi wereldje geweest. Was een kleine wereld met verschillende kampen die goed op het AF waren vertegenwoordigd. Nu is er idd een opflakkering maar over het algemeen is het daar vrij dood nu.

Haha, zoiets zou wel mooi zijn ja. Die n00bs kunnen wel wat extra postcount gebruiken maar we moeten ook niet overdrijven , dus toch maar op beide subfora. Ik ben wel voor. Maar we moeten dan wel ff hergroeperen en onze beste prentjesmakers verzamelen voor we ten strijde trekken :D
 

DeletedUser69459

Guest

DeletedUser

Guest
Hmmm :rolleyes

Ik herinner me toch wel dat jij zat te stoefen over ervaring 80mil accounts en dat tnw dus noobig was en de volgende week lag Reunited. op zijn gat haha :D

En maar 8700 posts is maar zielig :eek:

Wat ik wel weet is dat jij momenteel het zwakste broertje bent op vlak van discussie voeren. Dus ga maar gauw naar je maatjes terug. Uiteraard mag je ook blijven. Maar als je niet afgemaakt wil worden. Ieder zijn keus :)
 
Bovenaan