Praattopic

DeletedUser

Guest
Post 90.000 :D


WHATNINETHOUSAND.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62436

Guest
Wereld 14 moeten we ook nog inhalen, lopen +/- 1000 posts op ons voor, dat moet ons makkelijk lukken :)
 

DeletedUser

Guest
De boel is terug wat ontploft hier. W18's postcount is niet veilig voor ons :p
 

DeletedUser

Guest
W18 ga je nooit inhalen hoor. Dat gaat niet lukken. Sowieso heb ik liever leuke discussies dan enkel dat irritante gespam :D


17 Oktober had W21 zoveel berichten.

W21: 88.646 berichten

Nu


Dit vind ik voor deze fase nog steeds aardig wat maar je gaat het niet redden voor W18.

Enkele ideen om de activiteit te verhogen.

- Veel topics openen ( oorlogstopic/geschiedenistopic zullen de activiteit een grote boost geven :D ) en daarbij is het ook heel goed om topics te bumpen voor de activiteit. Ook leuke actieve topics meestal zijn ' rate de speler ' en ' goede aanvallen/verdedigen ' topic.
- Reclame maken in de stam. Zet op het stammenforum een bericht met een aanvraag of ze eens willen komen kijken. Bijv, een lijstje invullen ( top 20 waardig )
- Gewoon normaal doen. Gezellig met elkaar omgaan ( met natuurlijk af en toe wat steekjes en propaganda ) en wel respect tonen. Dan denk ik dat als er nieuwe mensen willen komen ze ook langer blijven
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
W18 ga je nooit inhalen hoor. Dat gaat niet lukken. Sowieso heb ik liever leuke discussies dan enkel dat irritante gespam :D


17 Oktober had W21 zoveel berichten.



Nu



Dit vind ik voor deze fase nog steeds aardig wat maar je gaat het niet redden voor W18.

Enkele ideen om de activiteit te verhogen.

- Veel topics openen ( oorlogstopic/geschiedenistopic zullen de activiteit een grote boost geven :D ) en daarbij is het ook heel goed om topics te bumpen voor de activiteit. Ook leuke actieve topics meestal zijn ' rate de speler ' en ' goede aanvallen/verdedigen ' topic.
- Reclame maken in de stam. Zet op het stammenforum een bericht met een aanvraag of ze eens willen komen kijken. Bijv, een lijstje invullen ( top 20 waardig )
- Gewoon normaal doen. Gezellig met elkaar omgaan ( met natuurlijk af en toe wat steekjes en propaganda ) en wel respect tonen. Dan denk ik dat als er nieuwe mensen willen komen ze ook langer blijven

CHALLENGE ACCEPTED

Ik vind een agressieve post tussendoor wel eens een goede en grappige afwisseling. Sinds Luvaza, Feyerem en CR minder komen probeer ik die leemte een beetje op te vullen. Uiteraard enkel als het terecht is :D

En je hebt gelijk: enkel spam geeft zelfs de doodsteek. Maar als je dat mixt met goede propagandaposts komt dat wel goed. W21 is altijd al een mix ervan geweest
 

DeletedUser57071

Guest
laaste tijd was 't meer spam dan propaganda hoor :p En we hebben zelfs tijdje gehad dat nieuwe mensen gewoon dood geflamed werden en ze niet meer durfde te komen had ik het idee..
 

DeletedUser

Guest
laaste tijd was 't meer spam dan propaganda hoor :p En we hebben zelfs tijdje gehad dat nieuwe mensen gewoon dood geflamed werden en ze niet meer durfde te komen had ik het idee..

Da's al wel even geleden. Op het begin van deze wereld was het nog erger. Dan had je psycho's als Gehaktbal8. Zal je nog wel leren kennen binnekort :D
 

DeletedUser

Guest
I.p.v. hier te posten/spammen, zou je beter aan je geschiedenistopic werken.

Hup jij!
 

DeletedUser

Guest
I.p.v. hier te posten/spammen, zou je beter aan je geschiedenistopic werken.

Hup jij!

Mag ik even ontspannen.

Dit moet ik allemaal schrijven de laatste tijden:

- Reflectieve, evaluatieve en themaverslagen voor mijn stage
- Hoop artikels voor mijn avondopleiding
- Net toegestemd om mee te helpen aan bachelorproef van iemand anders: Lyrics schrijven :D
- tw'n op het AF
- Geschiedenistopic

's nog zwaarder dan ingame tw'n :rolleyes:
 

DeletedUser57071

Guest
Da's al wel even geleden. Op het begin van deze wereld was het nog erger. Dan had je psycho's als Gehaktbal8. Zal je nog wel leren kennen binnekort :D

die ken ik niet maar kijk ook niet vanaf de start mee pas 6maandjes later :p

Speel al zowat vanaf het begin ingame alleen was dikke noob xD Eerst 6/9maanden niet echt op de rest van de wereld gelet. Alleen in me eigen buurt wat dus DSD 4sea/season was en nog paar stammen.
 

DeletedUser

Guest
die ken ik niet maar kijk ook niet vanaf de start mee pas 6maandjes later :p

Speel al zowat vanaf het begin ingame alleen was dikke noob xD Eerst 6/9maanden niet echt op de rest van de wereld gelet. Alleen in me eigen buurt wat dus DSD 4sea/season was en nog paar stammen.

DSD en Sea komen ook wel aan bod. Sea was een prematuur LawZzZ. Net zoals DSD een stuk van Plague is :)
 

DeletedUser57071

Guest
Alleen het enigste DsD account dat over is is ghost/nummero uno en jeroen is nog de enige naar mij weten die nog af en toe inlogt. Maar denk dat ik het vanaf zomer 2011 allemaal wel goed kan volgen :)
 

DeletedUser

Guest
Alleen het enigste DsD account dat over is is ghost/nummero uno en jeroen is nog de enige naar mij weten die nog af en toe inlogt. Maar denk dat ik het vanaf zomer 2011 allemaal wel goed kan volgen :)

Al de anderen op delete ondertussen :boer:
 
Bovenaan