Praattopic

DeletedUser

Guest
Ik ben erin geslaagd de topstam van C63 te doen laten vallen, een nieuwe stam op te bouwen die genoemd is naar mij. :D
 

DeletedUser

Guest
heb ik gemerkt Xd , En op W20 heb ik ook al contact met je omdat we in hetzelfde continent liggen ;)

Mijn Wereld 20 account wordt nu bespeeld door 2 andere jongens! :p
Account is wel wat aan het terugzakken blijkbaar.. :(
Ben net nog ingelogd om te checken hoe ze het doen. Gisteren treintje doodgelopen en dergelijke.. :confused:
Had makkelijk voorkomen kunnen worden.
 

DeletedUser34078

Guest
Ongetwijfeld val ik in herhaling, maar vraag me toch het één en ander af.

Als je op dit moment al goed aan het farmen bent en je bevind je in je dorpoverzicht kan je zien dat het onderste gedeelte van je farms tot ongeveer halverwege omkaderd zijn. Nu vroeg ik me af wat daar het praktisch nut van is, al veronderstel ik dat het gewoon een fout is.

Wat ik ook heb opgemerkt is dat de kleuren-toolbar niet meer werkt, alsook 'Alle troepen' in de verzamelplaats..
 
Reactiescore
88
Ongetwijfeld val ik in herhaling, maar vraag me toch het één en ander af.

Als je op dit moment al goed aan het farmen bent en je bevind je in je dorpoverzicht kan je zien dat het onderste gedeelte van je farms tot ongeveer halverwege omkaderd zijn. Nu vroeg ik me af wat daar het praktisch nut van is, al veronderstel ik dat het gewoon een fout is.

Wat ik ook heb opgemerkt is dat de kleuren-toolbar niet meer werkt, alsook 'Alle troepen' in de verzamelplaats..

ja, die 'alle troepen'-knop werkt niet meer :mad:
echt ****
 

DeletedUser34078

Guest
Zou een beetje vreemd zijn als het bij de ene persoon wel werkt en bij de andere niet.

Vind dat 7.0 nog niet helemaal op punt staat, paar bugs hier en daar. Niet erg, maar wel storend..
 
Bovenaan