Praattopic

Lolz:D:D
 
Ja joh wereld is gesloten, of heb jij nog een goed verhaal voor ons Max :D?
 
Max altijd wel:p
 
Duurt wel lang:eek:
 
Met Jan altijd toch:D
 
Ik verander nooit:eek:
 
Terug
Bovenaan