Praattopic

DeletedUser69459

Guest
Leer is nadenken. Muur 1 is 30min?
30:2 is 15 dan 7.5 dan 3.75. En dit zou ik doen vr 1muurlevel en dat om 3uur terwijk ik het dorp al had om 10uur? Ohja, sounds logic :rolleyes:
En kan mij niet schelen wat jij van mij denkt, jij bent gestopt op Moises dus moet je niet liggen wenen. Waar was je toen Resist inactief was? Gestopt ja :eek:
Achteraf liggen kappen op mensen die wel speelde toen de stam inactief was is gwn debiel.

En laat eens zien vanwaar die pp komt. Ben ik benieuw naar :)
 

DeletedUser69459

Guest
Je zou trouwens ook wel denken dat ik weet hoe je muren moet halveren met pp en dus niet 1muurlevel nr 20s brengen ofzo :eek:
 

DeletedUser

Guest
de pp komt van muay ray en had je blijkbaar gekregen

verder snap ik jou verhaal van geen kant, je lult maar wat in het raak volgensmij.
en ik lig niet te zeuren, ik zag dit toevallig en ik vond 't mega triest en toen hoorde ik dat jij er een tijd had gespeeld toen begreep ik het pas.
verder was ik toen ik nog speelde een van de enige actieve in Resist en ik speelde bijna de hele dag dat klote spel, ik moest wel stoppen want anders ging ik blijven zitten.

en bij jou weet je het maar nooit je bent altijd al 'n rare geweest
 

DeletedUser

Guest
Stefaan speelde voor hij op Moises kwam op muay-ray. Kan dus dat die PP van hemzelf komt. Maar dat zal Stefaan wel beter weten.
 

DeletedUser69459

Guest
En vanwaar komt die pp van muay-ray denk je? Hmmm, misschien van de speler die er sinds maart speelde?

Hoe kan jij mij nu beoordelen als ne rare? Ik ken jou amper en jij mij ook :eek:
Jij ligt nu nog een beetje na te trappen op mij, ja dit doe je. Ik doe wat ik wil met MIJN premiun punten die ik zelf heb gekocht en daar moet jij geen commentaar op leveren. Dat ik 10keer een muur lv 1 zou hebben gehalveerd is de grootste onzin ooit en de redenen hiervoor heb ik al gegeven. Weet je wat ik heb gedaan op Moises? Ik heb het account omgegooid zodat het niet moet overleven met 1k defdorpen en de rest bijna allemaal offence. Ik gok dat jij een bespeler van Moises bent geweest? Awel, dan ben jij een stamdefprofiteur die zelf 60-75% offence speelde :eek:

Stefaan speelde voor hij op Moises kwam op muay-ray. Kan dus dat die PP van hemzelf komt. Maar dat zal Stefaan wel beter weten.

20.07.14 12:46 Overdragen -703 0 to: Moises
20.07.14 12:45 Overdragen -200 703 to: Hurei
08.07.14 14:22 Overdragen -200 903 to: Moises
 

DeletedUser

Guest
Een tijd was er een confrontatie tussen w21 en w22 en toen deed je je ook al voor als 'n mafkees :rolleyes:

Verder, ik een stamdefprofiteur? Haha, ik wist m'n zaakjes meer dan goed genoeg te regelen met mijn 25% aan def dorpen, wat nog meer def dorpen was als een gemiddelde speler op w21 :rolleyes:
Ik was vrij offence ja omdat ik een stamper ben die zelf het initiatief in handen neemt, en gewoon aanvalt, en je kunt zeggen wat je wilt, maar ik heb nooit geen problemen gehad met m'n weinig def dorpjes, ik weet namelijk hoe je zoiets kunt regelen, gewoon, even slim nadenken, iets wat jij niet kunt...?

En ik denk dat Moises een van de best ingerichte accounts was van w21.
 

DeletedUser69459

Guest
Nou, dan was dat toch veranderd. Of vind jij dat een account goed ingericht is als het nog 100defdorpen over heeft, een halfgestack front heeft en 20k op de teller heeft staan? :^)

En je bedoelt toen jullie w22 spammers noemde op basis van berichten van 2-3jaar geleden? :)
 

DeletedUser

Guest
toen ik speelde ging alles goed en toen was er 1 massa op mij en die koste niet zo heel veel moeite en toen had ik het er meer dan goed zat mee afgebracht.
Kort na die massa stopte ik ermee (wat ik ervoor ook al wou doen) en heb het account achtergelaten aan Steven die het account ook goed kende e.d. dus er waren totaal geen problemen toen, wat de spelers daarna hebben gedaan weet ik niet, maar toen is het gewoon verwaarloosd.
 

DeletedUser53787

Guest
Wat boeit 't hoe iemand z'n pa gebruikt?
Zover ik het weet is het niet jouw pa en heb je er niks over te zeggen. Tuurlijk mag je zeggen dat jij het zonde van de pa vindt, maar maak er niet meer van!
 

DeletedUser

Guest
Beter zo dan 3x je naam te changen. En zeker als je je naam in een werkelijk belachelijke versie verandert, zoals Frans heeft gedaan.

My 2 cent

No hard feelings
 

DeletedUser

Guest
ik vind 't anders wel leuk hoor n discussie

frans was ook zo'n vaag projectiel

en hij maakte er meer van, ik niet
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
50cents:cool:
 

DeletedUser

Guest
Beter zo dan 3x je naam te changen. En zeker als je je naam in een werkelijk belachelijke versie verandert, zoals Frans heeft gedaan.

My 2 cent

No hard feelings

Tis maar waar je je pa liever aan uitgeeft XD En mss waren mijn namen niet allemaal even origineel maar ach boeie :p Ik vond ze prima XD

ik vind 't anders wel leuk hoor n discussie

frans was ook zo'n vaag projectiel

en hij maakte er meer van, ik niet

Bedankt voor het compliment :D
 

DeletedUser

Guest
Tis maar waar je je pa liever aan uitgeeft XD En mss waren mijn namen niet allemaal even origineel maar ach boeie :p Ik vond ze prima XD



Bedankt voor het compliment :D

ja vaag iemand was je echt wel is ooit XD

maar wel een skonne kerrel als ge 'm beter leerde kennen :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Oke:eek:
 
Bovenaan