PraatTopic

DeletedUser

Guest
ik bedoelde het tww artikel van deze week(krijgen we indd weer 1) is hij bagger geschreven:p
 
Reactiescore
35
Over de mod: was wel grappig, hij ging zijn eerste dag heel wat waarschuwingen/infractions etc uitdelen, maar daarna hebben we hem in feite nooit meer gezien.

Gaat een mens zich gaan afvragen: Krijgt die PA om mod te worden van een bepaalde wereld? 1 dag hyper actief = PA puntjes krijgen en daarna moet hij zich niets meer aantrekken van het forum :D
 

DeletedUser11316

Guest
oeioei, als de mod van huis is dansen de spammers op't forum
 

DeletedUser

Guest
Over de mod: was wel grappig, hij ging zijn eerste dag heel wat waarschuwingen/infractions etc uitdelen, maar daarna hebben we hem in feite nooit meer gezien.

Gaat een mens zich gaan afvragen: Krijgt die PA om mod te worden van een bepaalde wereld? 1 dag hyper actief = PA puntjes krijgen en daarna moet hij zich niets meer aantrekken van het forum :D

Het is wel grappig, dat over die mods. Je ziet dat steeds vaker. In het begin doen ze overactief. In het begin reageerde ik nog wel eens op een in mijn ogen belachelijke infraction, maar dat doe ik ook niet meer. Je weet toch dat na een weekje, twee weekjes je weer gewoon kan reageren.

Ramoth is mijn ogen de enige fatsoenlijke mod, van de werelden waar ik op speel dan. Die mod ook normaal, ziet ook dat een wereld slaapt oid. Topmod is dat.
 

DeletedUser

Guest
Rang Naam Stam Punten Dorpen Puntengemiddelde dorp
1 RUUULER Sangu 8.408.731 878 9577
2 Mr.Shardul 8.401.020 829 10134

jaja we hebben een nieuwe nr 1:cool::p
 

DeletedUser40180

Guest
Gefeliciteerd!
Maar vanaf nu kan je dus alleen nog maar zakken in de ranglijst hè ;)
 

DeletedUser

Guest
thnx to all:)

Gefeliciteerd!
Maar vanaf nu kan je dus alleen nog maar zakken in de ranglijst hè ;)

we hebben ook nog de oda lijst en odt lijsten he:p
in de oda lijst hebben we trouwens sinds kort ook een nieuwe nr 1!

Rang Naam Verslagen
1 Diokhan [Sangu] 122,64 Mio.
2 djanako [Sangu] 121,24 Mio.
3 Provocator [Sangu] 106,63 Mio.
4 Iras [Sangu] 104,79 Mio.
5 Grote Smurf [Sangu] 97,59 Mio.
6 RUUULER [Sangu] 95,18 Mio.
7 floris 5 [Sangu] 83,13 Mio.
8 JAN-JANSEN [Credo] 82,99 Mio.
9 Cygnus X [Sangu] 82,89 Mio.
10 Priory [R.S.] 78,60 Mio.
11 MINIke [Sangu] 76,29 Mio.
12 GONZOOI [REF] 67,76 Mio.
13 Kezmania [Sangu] 67,27 Mio.
14 SmokingFarmer [Temp] 64,76 Mio.
15 megabolic [Ex.] 62,76 Mio.
16 chihsmos [Temp] 61,36 Mio.
17 D@@N [Credo] 60,33 Mio.
18 Belgium4ever [Sangu] 59,97 Mio.
19 Mr.Shardul 59,96 Mio.
20 hoendroe [Sangu] 56,77 Mio.

wel lekker veel sangu-spelers hierzo:D:bijl:
 

DeletedUser40381

Guest
Gelukkig staat Chih nog in het lijstje, anders voelde ik me een beetje Temperamentloos ;)

Feli Hoh en Marnix!
 

DeletedUser32994

Guest
Gelukkig staat Chih nog in het lijstje, anders voelde ik me een beetje Temperamentloos ;)

Feli Hoh en Marnix!

HoH is het grotendeels, ik kom af en toe alleen HoH wat vervelen en treiteren. HoH is namelijk de master in INTERNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH vandaar dat het account zo hoog staat. Helaas beginnen de interns dalijk op te raken dus hoop dat er nog een top 100 plaatsje voor ons overblijft :cool:
 

DeletedUser

Guest
HoH is het grotendeels, ik kom af en toe alleen HoH wat vervelen en treiteren. HoH is namelijk de master in INTERNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH vandaar dat het account zo hoog staat. Helaas beginnen de interns dalijk op te raken dus hoop dat er nog een top 100 plaatsje voor ons overblijft :cool:

lolXD het edelen van bk ging sneller hoor:D
 

DeletedUser37432

Guest
kijk hier iwj staan op de ODD spelers goed voor ROWALL
dit is toc mooi van ons vind ik

1 Credo 948,25 Mio.
2 Exsanguination 618,49 Mio.
3 Ares 337,83 Mio.
4 Templar 270,56 Mio.
5 Royal Flush 210,48 Mio.
6 ClaustroFoBie ! 144,95 Mio.
7 ROW/One For All, ALL For One 113,51 Mio.
 
Bovenaan