Praattopic

Reactiescore
2.506
Als je tussen de regels doorleest zie je duidelijk dat ik er iets aan wil doen. Dan hebben jullie 2 opties. Mij bezig houden met een discussie of mij de tijd geven om een second opinion te onderbouwen. Mijn beperkt tijd gaat nu in het discussiëren zitten, waardoor ik steeds minder tijd heb om vandaag een verandering te overleggen, onderbouwen en uit te voeren ;)
 
Reactiescore
1.690
Jullie dienen 8u per dag minimaal met het forum bezig te zijn. Daar krijg je voor betaald
 

Deleted User - 487971039

Guest
LAAAATEN wijj het foeroeeem wat verbleiden met trompetgeschal en trommmolsss
 
Reactiescore
1.271
Als je tussen de regels doorleest zie je duidelijk dat ik er iets aan wil doen. Dan hebben jullie 2 opties. Mij bezig houden met een discussie of mij de tijd geven om een second opinion te onderbouwen. Mijn beperkt tijd gaat nu in het discussiëren zitten, waardoor ik steeds minder tijd heb om vandaag een verandering te overleggen, onderbouwen en uit te voeren ;)
verleden week zou er ook iets aangedaan worden gevolg nu 2 man gebanned ipv 1.

Geloof je zelf wel de onzin die jullie als BOA hier neer braken?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
Misschien kan een onpartijdige partij dienst doen om te bemiddelen tussen partijen, het VF bijvoorbeeld?

@simeco een taakje voor jou?
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.277
naar dat jij elke uitgestoken had zomaar bespuwt, kakturne

Ja het is duidelijk dat ze niet voor oplossingen openstaan Siemen. Ik denk dat het topic dan maar beter op slot kan gaan en moge de beste booster winnen?
 
Reactiescore
2.506
Moet je maar beter onderhandelen . Tis niet omdat jij je laat onderbetalen wij de dupe moeten zijn

Helaas was de vacatuur op vrijwillige basis, was weinig te onderhandelen.

verleden week zou er ook iets aangedaan worden gevolg nu 2 man gebanned ipv 1.

Geloof je zelf wel de onzin die jullie als BOA hier neer braken?

Hoe voel je je hierbij? Ik proef een zekere vorm van opstandigheid. Klopt dit?
 
Reactiescore
3.540
Welke uitgestoken hand? Wij willen de wereld niet beëindigen, we hebben geen keus gekregen. En waar zijn mijn berichten naar toe?
 
Reactiescore
5.686
Welke uitgestoken hand? Wij willen de wereld niet beëindigen, we hebben geen keus gekregen. En waar zijn mijn berichten naar toe?
Regel 1: Niet serieus in gaan op een VF’er.
 
Reactiescore
1.271
Hoe voel je je hierbij? Ik proef een zekere vorm van opstandigheid. Klopt dit?

Ik heb geen vertrouwen in de kwaliteiten van de BOA's.
Ik verdenk ze van selectieve verontwaardiging met een enorm vergrootglas op specifieke individuen.

Dat is fout en kwalijk.
 
Reactiescore
2.506
Ik heb geen vertrouwen in de kwaliteiten van de BOA's.
Ik verdenk ze van selectieve verontwaardiging met een enorm vergrootglas op specifieke individuen.

Dat is fout en kwalijk.

Uhmm dat is zeker vervelend. Slechte ervaringen mee gehad? Wil je erover praten?
 
Reactiescore
976
het blijkt nog maar eens dat de modjes spontaan schuim in de bek kregen toen we weer onze langverwachte terugkeer op ‘t VF maakte

eindelijk konden ze de oude heroïsche modverhalen van marwo, bappos, Dao Mechong, ... zélf beleven en alzo massaal zélf de wondermooie ban-knop indrukken. ondertussen zijn ze zo verslaafd als een heroïnejunk verslaafd is aan zijn dagelijkse shot.

‘t is tijd voor een afkickkliniek?
 
Bovenaan