Praattopic

DeletedUser17472

Guest
Beste fam, wat heb jij tegen noord koreaanse gymnasten?
Niets, maar wel tegen de man die de voorzitter is van de Commissie voor Staatszaken van de Democratische Volksrepubliek Korea. Ik heb medelijden met alle anderen die zijn naam dragen.
 
Reactiescore
1.238
maar wat is nu het probleem? de dame is olympier. die mag je toch eren op het forum?

Niets, maar wel tegen de man die de voorzitter is van de Commissie voor Staatszaken van de Democratische Volksrepubliek Korea. Ik heb medelijden met alle anderen die zijn naam dragen.

Dus iedereen die Willem heet hier op het forum mag zijn naam veranderen omdat enen meneer Holleeder zijn zussen afperst en een flink aantal mensen in het milieu heeft laten slapen?

@willemkip1995 graag een nieuw forumaccountnaam aanvragen.

@Sênor Pablo Escobar ,

graag een nieuw account kiezen. u hebt 100'en doden op uw geweten.
 
Reactiescore
1.238
@ItsDash niet overdrijven. Je kunt je dom houden, maar ik weet zeker dat je dat niet bent.

met alle respect fam maar dit is logica van de onderste plank. hierboven staat met pablo escobar een van de grootste drugcriminelen van de wereld. dat is oke voor je, maar un jong kim niet te verwarren met kim jong un is een reden voor naamsverandering..
 
Reactiescore
1.238
aanvullend dit is time's person of the year 2018 vanwege de hoop dat hij misschien wel de man is die het conflict kan verzoenen. goed genoeg voor de plebs van Time magazine bron maar niet voor de hoge standaard van het tribalwars nl forum.
 
Reactiescore
756
Ik snap nog steeds niet waarom ik een verplichte name-change aan mijn broek krijg door een game mod terwijl er 2 forummods al 2 dagen volop communiceren met mij toen ik de prachtige naam 'un jong kim' al in gebruik had.

Verder was mijn naam niet afgestamd van de Koreaanse leider 'Kim Jong Un', mijn naam betekende 'een jong kim' met 'un' bedoelde ik 'een' in het frans. Waarom hebben jullie het direct negatief bekeken??? Ik vergat misschien alleen de letter 'e' achter jong. Maar goed, zouden jullie die opnieuw wijzigen en weer 500pp betalen?

Dao werd ooit aangenomen als moderator onder die naam. Of hij uiteindelijk zijn naam onder druk na lange tijd veranderd heeft is niet mijn zorg. Ik werd onderdrukt om mijn naam per direct te veranderen omdat er anders verdere stappen zouden ondernomen worden. Ik had niet eens de tijd om de support van Fam deftig te lezen.

Al bij al heb ik respect en begrip voor de regels en jullie actie. Echter is de manier waarop ze uitgevoerd is niet tw-team waardig.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
de 5de forumnaam op een maand tijd, respek
 
Reactiescore
971
Fam is een overduidelijk kapitalistje

Wedden dat George Bush gewoon wel mag ???

Schandalig

Een mod moet politiek neutraal zijn
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Er deed nooit iemand beter denk ik.. De 5e keer kreeg ik em wel gratis. Wie kan dat zeggen?
Ik heb al 2 gratis namechanges gekregen om het te krijgen tot wat het nu is, noemenswaardig
 
Bovenaan