Praattopic

Reactiescore
941
wat ik trouwens wel vreemd vind is dat de naam van verdwaalde veranderd is maar hier is een andere communistische leider lang mod geweest namelijk Dao Mechong

kan iemand mij het verschil in deze situaties uitleggen? want ik ben van plan om mijn username te veranderen maar ik weet niet goed wat wel of niet mag...
 

DeletedUser40402

Guest
wat ik trouwens wel vreemd vind is dat de naam van verdwaalde veranderd is maar hier is een andere communistische leider lang mod geweest namelijk Dao Mechong

kan iemand mij het verschil in deze situaties uitleggen? want ik ben van plan om mijn username te veranderen maar ik weet niet goed wat wel of niet mag...
Lifehack: eerst mod worden, dan mag alles, dan als mod stoppen.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
wat ik trouwens wel vreemd vind is dat de naam van verdwaalde veranderd is maar hier is een andere communistische leider lang mod geweest namelijk Dao Mechong

kan iemand mij het verschil in deze situaties uitleggen? want ik ben van plan om mijn username te veranderen maar ik weet niet goed wat wel of niet mag...

pin me er niet op vast maar ik geloof dat na jaren strijd toen dao mechong ook zijn naam veranderde of stopte en dat 1 van de grootste overwinningen op het VF is geweest
 
Reactiescore
57
wat ik trouwens wel vreemd vind is dat de naam van verdwaalde veranderd is maar hier is een andere communistische leider lang mod geweest namelijk Dao Mechong

kan iemand mij het verschil in deze situaties uitleggen? want ik ben van plan om mijn username te veranderen maar ik weet niet goed wat wel of niet mag...

Dao Mechong =/= Mao Zedong
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
d306d7ffb20d3553b7404216fb0fca74.png


Even gezocht, dit topic lijkt me duidelijk te maken dat wij dao mechong destijds succesvol hebben weggepest.
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.133
die @Poo. was trouwens ook echt een marginaaltje, is die er nog
 
Reactiescore
756
Jongens toch wat is dit. Jo han keurt avatar goed, fam keurt hem af... Jezus Christus, dit gaat beneden alle pijl
 

DeletedUser17472

Guest
Beste vrienden,

ik heb zonet de mededeling gekregen dat m’n naam niet toegestaan is op dit forum, alsook de avatar niet mag.

ik zal bij deze vanaf heden door het leven moeten gaan met een naam die eigenlijk voor mij gekozen werd.

Groetjes,
Een bedroefd
Wel eerlijk blijven, je hebt die naam zelf gekozen. Met kleine letter en zonder .

En niet wenen. Ik vind dat je nu een prachtige naam hebt <3
 
Reactiescore
1.237
@Duckje ,

Men weet hier door de willekeur van interpretatie van de regels niet meer wat wel mag of niet.
@Sule Silmad en @Jo Han reageren beide op het topic van @verdwaalde zonder enige blijk van afkeur en nu komt de derde mod @famdecibel alsnog haar afkeurend oordeel vellen over het gebruik van een noordkoreaanse atelete die in 2004 uitkwam voor de volksrepubliek van korea. bron

Idem met een potje WvW. Potje 52 kan met nazi thema prima, maar beoogd potje 302 kan niet met dito thema.
wij van het VF wensen verduidelijking van de procedure. We doen hiertoe een WOB verzoek hoe de beide beslissingen tot stand zijn gekomen.
 

DeletedUser17472

Guest
Jongens toch wat is dit. Jo han keurt avatar goed, fam keurt hem af... Jezus Christus, dit gaat beneden alle pijl
Ik had nog niet gekeken wat er hier stond, of Kim er nog stond of je vraagteken. Ik kreeg door, hij heeft hem al aangepast. Dus als jij hem weg had gehaald en hier dus het ? stond bij je profielplaatje, dan heeft Jo het ? goedgekeurd, niet Kim.
Ik wil dat wel even rechtzetten.

En die andere communistische leider is al heel lang aangepast. @SC Beast. is ook veel mooier.
 
Bovenaan