Praattopic

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
kul strontschool wil dat ik al om 7u30 op de campus ben morgen :redface: voor het eerst klinkt ugent zo slecht nog niet
 
Reactiescore
1.804
kul strontschool wil dat ik al om 7u30 op de campus ben morgen :redface: voor het eerst klinkt ugent zo slecht nog niet
stel je voor dat je moeite moet doen om iets te bereiken???
:redface: :redface:
 
Reactiescore
1.804
verder dit topic ook niet teveel bevuilen aub
 
Reactiescore
1.804
verder tiert de inconsequentie en incompetentie van @Sule Silmad opnieuw welig op het GF laat het ons daar eens over hebben?
 
Reactiescore
1.804
Zeer goed punt Jonas je zou denken dat Duckje zijn conclusies trekt??
 
Reactiescore
757
Hmm. Bij deze hoop ik dat het puntje in mijn naam getolereerd kan worden. Met al de andere punten ben ik namelijk wel 100% eens. Jammer dat hier nog steeds geen reactie op gekomen is vanuit het kamp van tw-team.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.804
Hmm. Bij deze hoop ik dat het puntje in mijn naam getolereerd kan worden. Met al de andere punten ben ik namelijk wel 100% eens. Jammer dat hier nog steeds geen reactie op gekomen is vanuit het kamp van tw-team.
Jij hebt natuurlijk je strepen al quasi verdiend dus hoeft je geen zorgen te maken.
Verder wel eens!!
 
Reactiescore
1.804
ik stel overigens voor dat we vanaf heden twee posts afstand houden van elkaar
dit niet om social distancing te verheerlijken, dan wel om de verspreiding van laagbegaafdheid van sommige forumgebruikers niet te verspreiden
gelieve voor en na elke post een extra post te maken ter afstand bvd
 
Reactiescore
1.804
Volledig mee akkoord! ipv safety first, niveau first!
helemaal mee eens maar wel voor je post ook ff ruimte laten :wink: :wink:
extra voordeel is dat je veel geduld moet hebben en dus extra tijd krijgt om over je post na te denken.
winwin dus!
 
Bovenaan