Praattopic

Reactiescore
2.367
En ik hier maar leren, sympathiek
 
Reactiescore
2.367
Same, gaat ook lekker als de rest van je familie + je oma onder je raam zitten te praten -,-

Maar hoe ging je toets vanmorgen?
Ja goed viel wel mee :)
Hier zijn de bij de buren de haag aan het snoeien x.x
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Kwou dat ik ook al men examen had, zit al paar dagen elke dag te herhalen om niets te vergeten terwijl ik het al ken. Kutleven
 
Reactiescore
756
Kwou dat ik ook al men examen had, zit al paar dagen elke dag te herhalen om niets te vergeten terwijl ik het al ken. Kutleven
Opzich nog wel chill dan. Al is dat dikwijls ook wel een lastig gevoel omdat je bang bent om dingen te vergeten
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Nee ni chill wil gwn examen gaan maken en dan gaan zuipen?! Tot mijn volgende examen natuurlijk dan weer wat leren
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Te vroeg beginnen leren altijd pijnlijk en tijdsverspilling
 
Reactiescore
2.367
Hoe zit het met je eindwerk?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
xd

Is voor in augustus np hoort erbij als echte student
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Ik begon altijd te laat. Meestal veel te laat.
Zit in een positie waar als ik nog een jaar langer studeer ik wel echt het dieptepunt van de familie zou worden, kan me dat niet meer permitteren helaas
 
Reactiescore
2.367
Zit in een positie waar als ik nog een jaar langer studeer ik wel echt het dieptepunt van de familie zou worden, kan me dat niet meer permitteren helaas
Ben je dat nog niet dan? Sterk.
 
Reactiescore
57
Zit ondertussen ook al dagen hetzelfde vak te bekijken. Alleen het is zo enorm veel, en een groot stuk papegaaienwerk, dat er geen eind aan lijkt te komen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Ben je dat nog niet dan? Sterk.
Op academisch vlak natuurlijk :wink: :wink:
Zit ondertussen ook al dagen hetzelfde vak te bekijken. Alleen het is zo enorm veel, en een groot stuk papegaaienwerk, dat er geen eind aan lijkt te komen.
Sterkte, zelfde hier al heb ik al bijna 3x het einde bereikt nu :redface:
 
Reactiescore
756
Ik begon ook steeds te laat waardoor ik al snel door had dat het onbegonnen werk was. Daarom nooit tijd verspild aan studeren
 
Reactiescore
5.592
Nerds
 

Deleted User - 2265087

Guest
Kwou dat ik ook al men examen had, zit al paar dagen elke dag te herhalen om niets te vergeten terwijl ik het al ken. Kutleven

Dit gevoel herken ik nou echt totaal niet. Ik herken me meer in Glenns opmerking xD

Ik begon altijd te laat. Meestal veel te laat.

De halve nacht doorleren, nog eventjes voor de start van het tentamen een paar uurtjes slaap pakken, dan weer vroeg opstaan om het nog een keertje door te nemen en dan maar het beste ervan hopen. Gaat meestal best goed - behalve dan bij calculus xD

Zit in een positie waar als ik nog een jaar langer studeer ik wel echt het dieptepunt van de familie zou worden, kan me dat niet meer permitteren helaas

Ach, iemand moet het dieptepunt zijn, dus laat dat je vooral niet ervan weerhouden!
 
Bovenaan