Praattopic

Reactiescore
2.368
Het leven is te kort om depri te zijn vriend! Pluk de dag!
Hoe kun je een dag plukken? Ik snap het niet :/

en ugent>kul, straight facts
 
Reactiescore
2.368
Hopelijk verruimt de bubbel binnenkort want nu ist kut xD
 
Reactiescore
971
Strijd der universiteiten is altijd al buffelkak geweest.

Academisch personeel gaat van KUL naar UGent en vice versa. Niveau blijft ‘t zelfde.
 
Reactiescore
941
Strijd der universiteiten is altijd al buffelkak geweest.

Academisch personeel gaat van KUL naar UGent en vice versa. Niveau blijft ‘t zelfde.

klopt maar is altijd leuk om die van de ugent een beetje op stang te jagen :biggrin:

verder is het wel "bewezen" dat uniefs zoals de VUB toch weel een paar niveautjes lager zijn, heb daar al genoeg voorbeelden van
 
Reactiescore
2.368
klopt maar is altijd leuk om die van de ugent een beetje op stang te jagen :biggrin:

verder is het wel "bewezen" dat uniefs zoals de VUB toch weel een paar niveautjes lager zijn, heb daar al genoeg voorbeelden van
Ja ugent en kul zijn gewoon beste. Erna komen vub en ua en daarna uhasselt (ja gek he, ze hebben daar nu ook een uni)
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ik denk dat sommige mensen dat woord nogal snel gebruiken om het beter te laten klinken :smile:

Is zeker waar, is ook de reden dat veel buitenlandse studenten op mijn studie volledig door de mand vallen :sad:
 
Reactiescore
756
Is zeker waar, is ook de reden dat veel buitenlandse studenten op mijn studie volledig door de mand vallen :sad:
Nou, ik moet eerlijk zeggen dat als ik in het buitenland zou gaan studeren ik ook door de mand zou vallen. Ik zou continu gaan feesten en uitstapjes maken :tongue:
 
Bovenaan