Praattopic

Reactiescore
2.368
Wanneer zelfs Duckje rip zegt :(
 

Deleted User - 487871837

Guest
Het is ver gesteld met het vrije forum... Als de laatste post al van 20 november is (in dan nota bene een serieus vrij subforum) dan kan ik enkel zeggen RIP

RIP @mohniels1
RIP @Anthraxxis
RIP @Stalov
RIP @Roboro
RIP iedereen van het vrije forum

We doen even een Throwback naar het eerste topic op dit subforum:

Het waren leuke tijden. En dan heb ik de glory days niet eens meegemaakt :(
 
Reactiescore
1.699
Het is ver gesteld met het vrije forum... Als de laatste post al van 20 november is (in dan nota bene een serieus vrij subforum) dan kan ik enkel zeggen RIP

RIP @mohniels1
RIP @Anthraxxis
RIP @Stalov
RIP @Roboro
RIP iedereen van het vrije forum

We doen even een Throwback naar het eerste topic op dit subforum:

Thanks, het waren leuke tijden maar het is klaar hier. Dit forum is dood.
 
Reactiescore
770
Het is ver gesteld met het vrije forum... Als de laatste post al van 20 november is (in dan nota bene een serieus vrij subforum) dan kan ik enkel zeggen RIP

RIP @mohniels1
RIP @Anthraxxis
RIP @Stalov
RIP @Roboro
RIP iedereen van het vrije forum

We doen even een Throwback naar het eerste topic op dit subforum:

ja vriendschap enerzijds omdat sommigen dit forum ontgroeid zijn anderen omdat ze het gewoon beu waren na al die squads aan gekke mods
 
Reactiescore
2.489
Vraagje,

Zojuist PP gekocht via ideal. Nu heb ik wel betaald maar er is geen PP bij gekomen. Moet ik nu wachten of contact met iemand opnemen? :3
Even supportaanvraag indienen.
 
Reactiescore
770
Hallo Stalov,

Zoals je wellicht weet, zullen we de Tribal Wars-forums binnenkort bijwerken. We hebben gemerkt dat je forumaccount overeenkomt met een in-game account met dezelfde naam. Als dit je account is en je er nog steeds toegang toe heeft, hoef je je geen zorgen te maken - je bent in orde en hoeft niets te doen. Als dit niet je account is, neem dan contact op met support (https://support.innogames.com/landing/staemme/nl), anders wordt je forumaccount omgeschakeld naar de eigenaar van het in-game account.

Bedankt,
Je Tribal Wars-team

is er mss nog een Stalov dan ofzo? Want ik speel het spel al jaaren nie meer lol
 
Reactiescore
2.489
Hallo Stalov,

Zoals je wellicht weet, zullen we de Tribal Wars-forums binnenkort bijwerken. We hebben gemerkt dat je forumaccount overeenkomt met een in-game account met dezelfde naam. Als dit je account is en je er nog steeds toegang toe heeft, hoef je je geen zorgen te maken - je bent in orde en hoeft niets te doen. Als dit niet je account is, neem dan contact op met support (https://support.innogames.com/landing/staemme/nl), anders wordt je forumaccount omgeschakeld naar de eigenaar van het in-game account.

Bedankt,
Je Tribal Wars-team

is er mss nog een Stalov dan ofzo? Want ik speel het spel al jaaren nie meer lol

In game accounts worden niet gewist als de forum account nog actief is. Voor de zekerheid kan je altijd best een support indienen.
 
Bovenaan