Praattopic

Deleted User - 487871837

Guest
Hangt af van hoe je het bekijkt, maar het is inderdaad wel zo dat die negatieve connotatie artificieel gepush wordt bij rechts-extremisme, terwijl links-extremisme al bijna exact hetzelfde is.

Heb je een voorbeeld van links-extremisme? Ik heb dus geen idee wat ik me erbij voor moet stellen.
 
Reactiescore
770

DeletedUser61134

Guest
Why did the invisible man turn down the job offer?

He couldn't see himself doing it
 

DeletedUser24056

Guest
Dat komt omdat rechts extremisme zich veel nadrukkelijker profileert op het internet dan links extremisme.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Niet enkel op het internet. Rechts extremistisch wordt in het algemeen veel meer besproken dan links extremisme. Welkom terug trouwens :eek:
 

DeletedUser7072

Guest
Dat komt omdat rechts extremisme zich veel nadrukkelijker profileert op het internet dan links extremisme.

En wat is je verklaring daarvoor? Waarom weten rode rakkers het internet niet te vinden? Zijn ze te druk bezig met het vereren van Kimmetje of wat zit erachter?
 

DeletedUser24056

Guest
Geen idee. Mogelijk heeft het met demografie en de doelgroep van 'het internet' te maken. Je ziet bijvoorbeeld dat clubs als Forum voor Democratie erg populair zijn onder jonge mannen, en diezelfde groep (jonge mannen) domineert het internet.

Heb jij een verklaring dirk?
 
Reactiescore
770
te maken met Generation Z die conservatiever zou zijn dan voorgangers.
 

DeletedUser61134

Guest
Gewoon in het gezicht slaan tot ze zich vermannen!
@Anthraxxis heb jij een honkbalknuppel ofzo?

Met een zwaard slaan is misschien iets te efficiënt namelijk :eek:
 
Reactiescore
770
hahaha arbeitman tegengekomen in de overpoort net :D
 
Reactiescore
770
nee wtf das bappos

Arbeitman is voor AA Gent xd
 
Bovenaan