Praattopic

DeletedUser65921

Guest
Het is dat ik momenteel geen tijd heb om dictator te spelen, anders met plezier.
 

DeletedUser16768

Guest
We hebben The Little Dictator hier gehad, maar dat is ook nooit een succes geweest.
 

DeletedUser65921

Guest
Ik ben ook maar een klein mannetje, dus dan gaat dat ook niet lukken.
 
Reactiescore
770
2 subforums, WvW en Pronostiek, in 2 weken tijd volledig leeggelopen.

Wow.
 
Reactiescore
1.711
Sinds dat nieuwe forum gaat het hier toch bergafwaarts. Zelfs ik kom nu een keer kijken terwijl ik al 2 weken hier eigenlijk niet meer ben geweest.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nou jij blij :D
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Morgen iets voor 12?
 
Reactiescore
770
Ja mogen ze die nieuwe mod ook wegdoen omdat ie dan ook zogezegd inactief is zoals Calamus lol

Glenn is nu ook eigenlijk al weg na zovele jaren te posten hier, maar die had ook zijn redenen, omwille van het kinderachtige gedrag van Duckje.

En ik heb het ook altijd gezegd: het team hier boycot de boel tot inactiviteit. Meesten zijn al opgestapt tijdens Noralie haar juk.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Het is allemaal wat zeg...
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ja mogen ze die nieuwe mod ook wegdoen omdat ie dan ook zogezegd inactief is zoals Calamus lol

Glenn is nu ook eigenlijk al weg na zovele jaren te posten hier, maar die had ook zijn redenen, omwille van het kinderachtige gedrag van Duckje.

En ik heb het ook altijd gezegd: het team hier boycot de boel tot inactiviteit. Meesten zijn al opgestapt tijdens Noralie haar juk.

De nieuwe mod is niet inactief, ik lees het VF elke dag. :) Het TW-Team weet dat ook. Maar er zijn meerdere zaken waaruit je kan zien of een moderator actief of inactief is, en niet alleen het actief/inactief posten op één forum.

Ik heb nog geen enkele actie ondernomen "tegen" het VF en ik ben ook absoluut niet van plan om het te boycotten. Als jullie ideeën hebben om het VF weer op te laten bloeien, feel free om mij aan te schrijven. Ik sta open voor heel veel zaken.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Dat is waar. Daardoor lijk ik misschien inactief.

Het idee om een mod van het VF naar voren te schuiven heeft helaas niet gewerkt. Ik heb het VF vroeger al eens eerder gemod en ik ben bekend met jullie community. Ik heb inderdaad gemerkt dat het vergeleken met vroeger een stuk rustiger is.

Nogmaals, bij ideeën of vragen of wat dan ook: feel free om mij aan te schrijven. :)
 
Bovenaan