Praattopic

Reactiescore
770
lol ontslagen wegens inactiviteit... Ja wat moet je ook dit forum is zo dood als een pier man. De volgende moderator zal ook niet veel kunnen verrichten dan enkel maar schade schat ik.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Helaas was een mooie tijd!
 

DeletedUser73803

Guest
Ik heb zijn plannetje wel door hoor, gewoon niet modereren op het VF dan kun je het ook lastig verkeerd doen!
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Iedereen kan dat.
 

DeletedUser40402

Guest
Oh joepie. Iemand die nog bijna nooit op het vf gezeten heeft die komt modereren. Ja, dat wordt een overdonderend succes, is al vaak in het verleden gebleken...
 
Reactiescore
603
Oh joepie. Iemand die nog bijna nooit op het vf gezeten heeft die komt modereren. Ja, dat wordt een overdonderend succes, is al vaak in het verleden gebleken...
Ik heb niet gezegd dat ik hier kom modereren, ik moet eerst nog mijn proefperiode afleggen. :)
 

DeletedUser40402

Guest
Nou ik hoop dat het cm slim genoeg is om je ergens anders te steken. Je zal vast wel een goede moderator zijn maar dan in werelddelen. Dit forumdeel heeft gewoon geen specifieke moderator nodig, een roaming mod die de meldingen afhandelt is genoeg. Wordt tijd dat het cm dat ook door heeft.
 
Reactiescore
603
Nou ik hoop dat het cm slim genoeg is om je ergens anders te steken. Je zal vast wel een goede moderator zijn maar dan in werelddelen. Dit forumdeel heeft gewoon geen specifieke moderator nodig, een roaming mod die de meldingen afhandelt is genoeg. Wordt tijd dat het cm dat ook door heeft.
Zoals je zegt zal ik wellicht wel op en wereldfora gesmeten worden, maar dat valt allemaal nog te bespreken.
Ik zit al een tijdje op het AF maar als mod is het nog altijd wel zoeken. ;)
 

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
Succes ik stop ongeveer met posten hier niet express ofzo maar ik heb eigenlijk totaal geen behoefte meer om hier te kijken

Miss nog eens kankeren over voetbal en politiek mvg
 
Reactiescore
770
zeg wat is dat toch eigenlijk met dit forum en die hoeren als avatar, afgewerkt met een spaghetti-naam als fanaticssZZzSZzzz351 of een of ander puntje achter/voor de naam?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Nou nou rustaagh... die naam slaat idd nergens op :D
 
Reactiescore
770
de verloedering :(
 

DeletedUser67517

Guest
Waarom is CI geen Forum-mod meer en wie gaat ons nu bevrijden van de zoveelste paupermod die ons denkt te temmen. Mijn inbox zat van de week vol omdat er een of andere spast al mijn posts had verwijderd van 3 maanden geleden, omdat het niet in lijn zou liggen met de richtlijnen van de TW-Community. Welke Community vraag ik mij dan af?
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
De pauper community ;)
 
Reactiescore
770
Waarom is CI geen Forum-mod meer en wie gaat ons nu bevrijden van de zoveelste paupermod die ons denkt te temmen. Mijn inbox zat van de week vol omdat er een of andere spast al mijn posts had verwijderd van 3 maanden geleden, omdat het niet in lijn zou liggen met de richtlijnen van de TW-Community. Welke Community vraag ik mij dan af?

hahaha serieus? Is de Orwelliaanse gedachtepolitie weer eens bezig geweest?

Het blijft me toch telkens maar verbazen wat voor een kneus een conciërge (moderator) kan zijn op dit forum. Er wordt hier amper nog gepost noch is er hier iets van wederzijdse beledigingen of felle discussies, of schandalen zoals we die vroeger hadden, dus waarom steken ze er tijd in dit gedeelte alsnog gemodereerd te laten worden? Zegt maar weer voor de tigste keer hoe ver verwijdert ze zijn.
 
Bovenaan